Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Randal's Monday - poradnik do gry

Randal's Monday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kup bilet miejski | Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu Randal's Monday poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kup bilet miejski

Na podwórku porozmawiaj z włóczęgą - w efekcie Randal pozyska zardzewiałą żyletkę - Kup bilet miejski - Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu - Randals Monday - poradnik do gry

Na podwórku porozmawiaj z włóczęgą - w efekcie Randal pozyska zardzewiałą żyletkę. Z kosza na śmieci (w górnym rogu po prawej) wygrzeb zatkaną tubkę kleju. Wyjdź na ulicę (kursor kierunkowy w dole ekranu) i idź na stację metra (w prawo).

W ekwipunku przejrzyj zawartość portfela Matta (PPM). Okaże się, że jest w nim trochę pieniędzy oraz pierścień. Podejdź do kasy (automat jest nieczynny) i spróbuj kupić bilet, niestety, siedząca w niej Betty całkowicie zignoruje Randala.

Zardzewiałą żyletką od włóczęgi odetnij zaschnięty kawałek kleju, blokujący otwór w wygrzebanej ze śmieci na podwórku tubce - Kup bilet miejski - Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu - Randals Monday - poradnik do gry

Zardzewiałą żyletką od włóczęgi odetnij zaschnięty kawałek kleju, blokujący otwór w wygrzebanej ze śmieci na podwórku tubce. Zrzuć słuchawkę stojącego w kasie (po prawej) telefonu. Kiedy kobieta pochyli się, by ją podnieść, posmaruj widełki telefonu klejem.

Teraz podejdź do nieczynnego automatu biletowego po lewej i naciśnij guzik interkomu (na prawo od niego). Następnie przeskocz przez bramki po prawej, by dostać się na peron.

Po przesłuchaniu Randala przez oficera Murraya spróbuj opuścić jego biuro (drzwi po prawej) - nic z tego - Kup bilet miejski - Dzień 1 - poniedziałek - Pudełko pełne śmieci i zbyt dużo wolnego czasu - Randals Monday - poradnik do gry

Po przesłuchaniu Randala przez oficera Murraya spróbuj opuścić jego biuro (drzwi po prawej) - nic z tego. Podejdź zatem do stojącego w rogu po lewej globusa i oderwij od niego figurkę Murraya. Spróbuj też wyciągnąć z globusa zatyczkę (w dole po prawej) - nie da się. Posmaruj ją więc tłustym papierem, w który była zawinięta kanapka Randala (obie rzeczy masz w ekwipunku), i ponów próbę wyjęcia zatyczki.

Po małym zamieszaniu wreszcie możesz podejść do kasy i kupić bilet.

Na mapie (na prawo od okienka kasy) wybierz cel podróży - Emerson Express, miejsce pracy Randala.