Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Randal's Monday - poradnik do gry

Randal's Monday - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przełam klątwę pierścienia | Dzień 2190 - poniedziałek - Grill ostateczny Randal's Monday poradnik

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przełam klątwę pierścienia

Wylądowawszy pamiętnej niedzieli na zapleczu baru, wejdź do lokalu bocznymi drzwiami. Jest tam już drugi Randal (jak to w sytuacji cofnięcia się w czasie), z którym nie wolno się pierwszemu Randalowi kontaktować. Przyozdobiony dla niepoznaki w sztuczne wąsy maszeruj do klopa, gdzie zastaniesz Charliego. Pogadaj z nim - jest załamany z powodu Kapitana Reda. Wróć na salę, podejdź do Elaine i wciśnij jej kit, że Randal mówi o niej jakieś głupoty - tu wybierz dowolną z opcji wskazujących na zażyłość Elaine z Randalem.

Kiedy barmanka go zagadnie, chłopak odwróci się przodem do lady - skradnij mu wówczas z lewej tylnej kieszeni spodni portfel - Przełam klątwę pierścienia - Dzień 2190 - poniedziałek - Grill ostateczny - Randals Monday - poradnik do gry

Kiedy barmanka go zagadnie, chłopak odwróci się przodem do lady - skradnij mu wówczas z lewej tylnej kieszeni spodni portfel.

Teraz ponownie zahacz Elaine i powiedz, że to było nieporozumienie i że chcesz postawić Randalowi piwo. Kiedy ten je wypije, pójdzie do WC - gdy wróci postaw mu drugie, a kiedy znów uda się do klopa, maszeruj za nim. Tam zaczep Charliego i wkręć go, że osoba winna sytuacji, nad którą Charlie tak ubolewa, to siusiający właśnie do pisuaru Randal.

Następnie wyjdź z klopa i przejdź na tyły baru - Przełam klątwę pierścienia - Dzień 2190 - poniedziałek - Grill ostateczny - Randals Monday - poradnik do gry

Następnie wyjdź z klopa i przejdź na tyły baru. Ściągnij ubranie z wystających z kontenera na śmieci zwłok Randala. Pozbywszy się więziennego uniformu, wróć do lokalu - przy stoliku będą już siedzieć Sally i Matt. W trakcie rozmowy staraj się nie dopuścić do tego, by Matt się upił - Randal chce zapobiec powtórce wydarzeń z pamiętnego wieczoru. Jeśli wybierzesz złą kwestię, pojawią się jeźdźcy Apokalipsy i cofną czas, by bohater mógł zacząć od początku. Aby nie było to konieczne, przy pierwszych czterech opcjach do wyboru pomiń wypowiedź na temat gokartów, przy drugich - na temat karnawału.

Za wskazanie podczas tejże konwersacji przy pierwszym podejściu samych prawidłowych odpowiedzi (nie mogą pojawić się jeźdźcy, by cofnąć czas) otrzymasz osiągnięcie "Dobry przyjaciel".

Niestety, tak czy siak Matt wyląduje na zapleczu, poszedłszy za nim, wybierz dowolną opcję dialogową.

Za niekorzystanie podczas rozgrywki z systemu podpowiedzi otrzymasz osiągnięcie "Oldskul", a za ukończenie gry, rzecz jasna, osiągnięcie "To koniec".