LEGO Przygoda gra wideo - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Przygoda (The LEGO Movie) przedstawia dokładnie ilustrowane lokalizacje wszystkich sekretów - mini zestawów, gaci oraz czerwonych i złotych klocków. Ponadto poradnik przedstawia szczegółowy opis przejścia i liczne porady.

25 lutego 2014Autor solucji: Yxu (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, PSV, WiiU, PS4
Poradnik do gry Lego Przygoda gra wideo jest zbiorem informacji umożliwiających osiągnięcie stuprocentowego ukończenia gry - LEGO Przygoda gra wideo - poradnik do gry

Poradnik do gry Lego Przygoda gra wideo jest zbiorem informacji umożliwiających osiągnięcie stuprocentowego ukończenia gry. Wskazana została lokalizacja wszystkich stron instukcji, gaci oraz czerwonych klocków oraz złotych, opatrzona licznymi ilustracjami i szczegółowym opisem.

Pozycja Lego Przygoda gra wideo ukazuje zabawną historię Emmeta i jego towarzyszy, którzy próbują uratować świat stworzony w całości z klocków Lego. Chłopak musi stać się bohaterem, by ocalić plastikowy świat przed tyranią Lorda Biznesa. Różnorodność krain, które przemierzają bohaterowie powoduje, że gra nie staje się monotonna i stawia przed graczem coraz to nowe wyzwania logiczne i zręcznościowe. W fabule przeplatają się różnorodne postacie znane z innych serii gier oraz z filmów, których w grze jest aż 96. Dodatkowe ukryte w grze znajdźki są ciekawym urozmaiceniem, których lokalizacja i zbieranie dodaje przyjemności z gry, gdyż nie rzadko wymaga od gracza wykazania się pomysłowością oraz spostrzegawczością, a znalezienie wszystkich obiektów wymaga ponownego ukończenia gry, tym razem wykorzystując umiejętności nowo pozyskanych plastikowych ludzików. Podobnie jak w innych pozycjach gier Lego grać możesz z rodziną lub przyjaciółmi na jednym ekranie w trybie współpracy.

Poradnik do Lego Przygoda gra wideo zawiera:

  • Szczegółową, ilustrowana solucję ukończenia wątku głównego,
  • Warunki ukończenia 100% gry,
  • Lokalizacja i opis funkcji nowych gaci,
  • Sposoby zdobycia czerwonych i złotych klocków,
  • Umiejscowienie stron instrukcji w poszczególnych misjach.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Przygoda gra wideo - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 25 lutego 2014.

komentarze czytelników (33)

YxU  2014-03-11 - 19:16

Korniszonek1234 -> to, że ukończyłeś grę w 100% nie jest faktycznie potwierdzone żadnym wyraźnym komunikatem lub czymś podobnym - a szkoda... czy ukończyłeś w pełni grę zobaczysz wchodząc do mini-menu gry, gdzie na dole masz zapisane ile czego zebrałeś - poza tym nic spektakularnego się nie wydarzy w związku z ukończeniem - pozostaje jedynie satysfakcja :)

kobraz  2014-03-16 - 15:02

Siemka. A jak zdobyć trofeum Rakieta! Rakieta! Zbuduj wszystkie konstrukcje architekta w serwerowni jako Benek. Gdzie ta serwerownia? Bo reszte zadania rozumiem.

TryMan  2014-03-16 - 15:07

Jak powtórzyć misję głębia?? Na żadnej z map nie mogłem znacznika znaleźć :D

Korniszonek1234  2014-03-16 - 17:24

TryMan - jak w Chmurokukułkowie jest taki odrzutowiec gdzie trzeba na nim poleciec i bedzie mogło sie jeszcze raz przejsc ucieczke z chmurokukułkowa tam musisz zjechac na takiej zjeżdzalni i beda dwa teleportery (zreszta sam zobaczysz), YxU dzięki za pomoc, przeszedłem gre w 100%.

Korniszonek1234  2014-03-16 - 17:28

YxU mam nadzieje, że tym razem też pomożesz, chciałbym wiedzieć czy mozna się przeteleportować do poziomu "przepowiednia"?

kobraz  2014-03-17 - 10:10

Ok, znalazłem serwerownię

Korniszonek1234  2014-03-17 - 16:08

Ej, na jakie platformy macie tę gre. Ja na Xboxa360.

hugo108  2014-04-12 - 16:03

Korniszonek1234-ja mam na pc

robot1818.  2014-04-22 - 09:34

Ja mam na ps3 korniszonek1234.

damianno007  2014-06-23 - 11:38

Witam mam problem Gdzie mogę znaleść wszystkie 15 misji bez prologa aby przejść drugi raz. Proszę o pomoc.

dex7512  2014-07-17 - 22:18

Witam , A jak zdobyć trofeum Rakieta! Rakieta! Zbuduj wszystkie konstrukcje architekta w serwerowni jako Benek. Gdzie ta serwerownia? Mam zakupione wszystkie postacie oraz tajne a medal ni wchodzi " W tym , lecz nie eyłącznie " oraz " Wybrane osoby z twego życia " czego mi brak pomocy

dex7512  2014-07-18 - 23:22

Dz znalazłem postacie brakowało mi kodu "BC2XJ5 - Witruwiusz (Młody)" i serownie tez znalazłem teraz juz tylko taniec i Platyna :(

tomek1506  2014-07-21 - 11:10

korniszonek1234,-przepowiednia to prolog-poziom pokazowy.A żeby ukończyć dod. pokój musisz mieć ileś tam monet(żadnych mnożników!)

tomek1506  2014-07-21 - 11:15

dex7512-serwerownia to hala w przedostań się do wieży Oktanu-tam są trzy pola architekta(dziób,środek,tył) weź koło postaci i weź Benka astro.

tomek1506  2014-07-21 - 11:16

dex7512 a jaką masz platformę-ja mam ps3

tomek1506  2014-07-21 - 11:34

damianno007-mogę ci dać parę adresów kloc. 1-idź na budowę-przed wejściem w kącie 2-idź na policję-wespnij się kobietą na najwyższy taras 3 -brama koło policji-tam gdzie był śmigacz Żylety stary zach. 4-na tarasie w saloonie tam gdzie wchodziłeś 5-przed/na stacji 6-na cmentarzu koło robo GROM (rakiety) chmuro. 7-przy portalu 8-tam gdzie był ten lvl. 9-na placu przejdź zhackowanym śmigaczem na chmurkę na razie to tyle.

tomek1506  2014-07-28 - 12:45

pomocy!jak się dostać do gabinetu osobliwości? trofeum "nie klej się tak do mnie"

tomek1506  2014-07-28 - 12:58

pomocy!gdzie jest niewidzialny odrzutowiec?

kokon000  2014-08-05 - 15:08

Pomocy!!! Gdzie znajduje sie serwerownia oraz gdzie w trybie swobodnej gry znajde "Głębie"?

tomek1506  2014-08-07 - 13:54

kokon000-dolna część Chmurokukułkowa (zjazd na zjeżdżalni,łódź podwodna) serwus,tu serwis cz.2