Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls II - poradnik do gry

Dark Souls II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ulepszenia | Opis mechanizmów rozgrywki | Dark Souls II poradnik Dark Souls II

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Opcje zaklinania broni - Ulepszenia | Opis mechanizmów rozgrywki | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Opcje zaklinania broni

Każdą broń oraz pancerz można ulepszyć przy pomocy specjalnych materiałów, co pozwala zwiększyć ich statystyki i dopasować do odpowiednich etapów rozgrywki. Ulepszanie wymaga różnych rodzajów złóż, z których większość jest stosunkowo rzadka, dlatego należy oszczędnie podchodzić do modyfikacji swojego uzbrojenia.

Istnieją dwa rodzaje modyfikacji sprzętu:

  • Wzmacnianie - pozwala podwyższyć bazowe statystki broni oraz uzbrojenia do maksymalnie +10 (1-10). Każdy kolejny poziom wzmocnienia dla broni, zwiększa jej bazowe obrażenia o 10%. Można to traktować jak zwiększanie poziomu naszego ekwipunku.
  • Zaklinanie - proces polegający na nadawaniu nowych właściwości i rodzaju obrażeń dla wybranej broni. Istnieje dziewięć różnych efektów, które można nałożyć na broń. Nakładanie jednego efektu, usuwa poprzedni. Dodatkowo, zaklinanie czystej broni powoduje zmniejszenie jej bazowych obrażeń o ok. 30% oraz skalowania ze Strength/Dexterity o 1-2 poziomy (mniejszy wpływ wybranych atrybutów na obrażenia zadawane przez broń), ale dodaje obrażenia od wybranego efektu/zmienia bazowe obrażenia. Nie dotyczy to efektów Raw oraz Mundane.

Poniżej znajduje się tabela z opisami poszczególnych wzmocnień i efektów zaklinania:

Rodzaj ulepszenia

Kowal

Opis

Zwykłe wzmocnienia

Lenigrast, McDuff, Ornifex

Standardowe wzmocnienie broni i zbroi do maksymalnie +10. Każde wzmocnienie broni dodaje 10% do bazowych obrażeń. Wymaga: Titatinte Shard (1-3), Large Titanite Shard (4-6), Titanite Chunk (7-9) oraz Titanite Slab (+10)

Wzmocnienia specjalnych zbroi i broni

Lenigrast, McDuff, Ornifex

Wzmocnienie do maksymalnie +5. Każde wzmocnienie broni dodaje 10% do bazowych obrażeń. Wymaga: Twinkling Titanite (1-5)

Wzmocnienia broni z dusz bossów

Lenigrast, McDuff, Ornifex

Wzmocnienie do maksymalnie +5. Każde wzmocnienie broni dodaje 30% do bazowych obrażeń. Wymaga: Petrified Dragon Bone (1-5)

Raw

McDuff

Zwiększa bazowe obrażenia fizyczne broni o 14,4%, ale zmniejsza skalowanie od statystyk. Najlepiej używać na broni z niskim skalowaniem do atrybutów. Wymaga: Raw Stone

Bleed

McDuff

Dodaje efekt krwawienia do broni. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5%, ale dodaje 112 bazowych obrażeń od krwawienia. Zmniejsza skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Bleed Stone

Magic

McDuff

Dodaje magiczne obrażenia do broni oraz zwiększa skalowanie do Inteligencji. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5% i skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Faintstone

Dark

McDuff

Dodaje obrażenia od mroku oraz zwiększa skalowanie do mroku. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5% i skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Darknight Stone

Fire

McDuff

Dodaje obrażenia od ognia oraz zwiększa skalowanie do ognia. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5% i skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Firedrake Stone

Lightning

McDuff

Zwiększa obrażenia od błyskawic oraz skalowanie do błyskawic. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5% i skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Boltstone

Mundane

McDuff

Przypisuje obrażenia danej broni do najniższego atrybutu postaci. Zmniejsza obrażenia broni o 50% i skalowanie domyślnych atrybutów. Przydatne niemal wyłącznie dla postaci, które posiadają wyrównane atrybuty. Wymaga: Old Mundane Stone

Poison

McDuff

Dodaje efekt zatrucia do broni. Zmniejsza bazowe obrażenia o 30,5%, ale dodaje 112 bazowych obrażeń od trucizny. Zmniejsza skalowanie Strength/Dexterity o 1-2 poziomy. Wymaga: Poison Stone

Enchanted

McDuff

Zmniejsza skalowanie od pozostałych statystyk, a zastępuje skalowaniem do Inteligencji. Nie dodaje obrażeń magicznych i nie zmniejsza bazowych obrażeń. Przydatne dla klas magicznych o wysokiej inteligencji. Wymaga: Magic Stone