Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls II - poradnik do gry

Dark Souls II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cechy | Opis mechanizmów rozgrywki | Dark Souls II poradnik Dark Souls II

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Okienko wszystkich statystyk - Cechy | Opis mechanizmów rozgrywki | Dark Souls II - Dark Souls II - poradnik do gry
Okienko wszystkich statystyk

Cechy przedstawiają twoją postać w formie cyfr i definiują jej luźną specjalizację. Wybierając klasę początkową, wybierasz również początkowe wartości wszystkich 9 atrybutów. Każdy z nich może być zwiększony do maksymalnie 99, a ich suma oznacza poziom twojej postaci, który zwiększa się z każdym dodanym punktem do któregoś z atrybutów.

  • Poziom - określa obecny poziom twojej postaci. Jest sumą wszystkich zainwestowanych w atrybuty punktów.
  • Vigor - odpowiada za maksymalną ilość życia. Ważna dla prawie każdego rodzaju postaci, ale przede wszystkim dla walczących w zwarciu.
  • Endurance - zwiększa maksymalną wytrzymałość (stamina), obronę przeciwko fizycznym atakom, postawę oraz zwinność. Bardzo istotna dla postaci walczących w zwarciu.
  • Vitality - odpowiada głównie za udźwig postaci, czyli łączny ciężar broni i pancerza, który może na siebie założyć. Zwiększa nieznacznie wytrzymałość na obrażenia fizyczne i zatrucie.
  • Attunement - określa ilość zaklęć, które można zapamiętać i używać w trakcie walki. Przyśpiesza również czas rzucania zaklęć oraz zwiększa odporność na klątwy.
  • Strength - wymagane do używania dużych rodzajów oręża. Zwiększa moc ataku broni oraz zdolność przebicia się przez obronę przeciwnika.
  • Dexterity - potrzebne do korzystania z broni lekkich, polegających na zwinności i szybkości. Zwiększa również zadawane efekty krwawienia oraz zatrucia.
  • Adaptability - atrybut odpowiadający za ogólną wytrzymałość postaci na obrażenia fizyczne i efekty krwawienia, zatrucia, klątwy oraz petryfikacji.
  • Intelligence - zwiększa obrażenia magiczne, czas rzucania zaklęć oraz dodaje bonusy do obrony przeciwko magii. Istotna dla postaci korzystających z czarów, piromancji oraz uroków.
  • Faith - bardzo istotna dla zaklęć z kategorii cudów. Zwiększa obronę na elektryczność i ogień, jak również siłę ataków korzystających z tych żywiołów.