LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

19 listopada 2013Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, NDS, 3DS, PSV, WiiU, PS4, XONE
Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 listopada 2013.

komentarze czytelników (67)

damek1156  2014-03-27 - 16:31

Jak zmienić postać w misji w trybie swobodnym np. Sand Storm?

Korniszonek1234  2014-04-03 - 18:36

Nie mam tej gry ale mam zamiar kupic polecacie?

blackjack419  2014-04-05 - 16:02

Tym co mają probleny z ostatinią misją radze wyłączyć dodatki z czerwonych klocków

didi81  2014-04-14 - 10:56

Pomozcie! Nie moge zdobyc zestawu minikit nr 8 w Doctor in the house. Wycelowalam rakietami w dwie srebrne plyty ale zestaw do mnie nie sfrunal jak napisali w poradniku bo zniszczylam 2/3. Gdzie tu blad? Mam tez problem ze zdobyciem zlotego klocka nr 40 przy siedzibie marvel. Ostatni 10 jest u mnie umieszczony za brama ktorej nie moge zniszczyc ani otworzyc. Co robic? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

beboczysko  2014-04-28 - 19:24

Witam Ja mam Pytanie innej natury powiedzie mi Co mogę zrobić przy tych zielonych znacznikach chodzi mi o znacznik z gościem w wirze dzięki :)

bperko  2014-05-03 - 09:51

Witam! Mam problem ze znalezieniem złotego klocka jako Wolverin w punkcie 27. W pewnym miejscu pod wiaduktem kończy się trop z monet i nie wiem co dalej.

KacperosPL  2014-05-11 - 09:38

Dlaczego nie moge zmienić postaci ???

Korniszonek1234  2014-05-11 - 15:59

Mam problem. W ulotce napisane było że w S. H. I. E. L. D. Helicarrier można kupowac postacie i przechodzic poziomy od nowa. Gdzie to jest? Tam nic nie ma. Pomocy.

Korniszonek1234  2014-05-20 - 19:49

Jak odblokować Magneto albo Sandmana? Niby są w części odblokowane, ale nie da sie ich kupić! Pomocy!

malyalf  2014-05-27 - 16:40

Witam w misji Rebooted, Resuited Zestawy MiniKit. w opisie zestaw 5 tylko zamiast zestawu jest czerwony motorek, wie ktoś o co chodzi.

SzefuncioLEGO  2014-06-06 - 16:20

W poradniku czasami się mylą bo Srebrny Surfer też może składać z czarnych klocków

SzefuncioLEGO  2014-06-07 - 19:51

Cześć mam problem W misji Magnetic Personality nie wiem jak dojść do lokacji z 10 minikitem i Stanem Lee w opałach (oczywiście w trybie gry swobodnej).

Joker12QQ  2014-07-02 - 17:04

POMOCY!!! Zrobiłem grę na 99.9% i nadal nie mam jednego pojazdu lądowego i nie ma go na mapie! POMÓŻCIE PROSZĘ! PS Wygląda jak motocykl

breez  2014-07-04 - 16:40

Moja rada jeśli masz wyścig z ghost riderem lub deadpollem itp. Skombinuj Ciężarówke i wjedź na niego i zaczynaj wyścig. Może ci się przydać pomoc kolegi, koleżanki brata itp. Kolega trzyma ghosta pod kołami a ty jedziesz powoli i bezpiecznie. Dla pewności można tez zalepić niektóre przejścia samochodami.

dawciover  2014-07-20 - 22:21

ej nie mogę wjechać windą na samą górę. co trzeba zrobić??

PatrykKrypta  2014-08-12 - 16:29

Proszę o pomoc. Nie mogę wczytać gry piszę tylko pliki nie są dostępne. czy ktoś może mi pomóc o co z tym chodzi. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją, że nie może zapisać gry. pomocy

Maks1111170  2014-08-30 - 15:43

Jak miałem około 75,9% to mogłem wykonać misje z motorem, helikopterem i ciocią may.

Korniszonek1234  2014-09-04 - 13:40

A wyścig ze srebrnym surferem???

Korniszonek1234  2014-09-29 - 15:46

Breez oczywiscie pomoc kolegi moze sie przydać ale nie jest konieczna. Trzeba skombinować chociażby samochód osobowy i postawic przed ghostem. Nastepnie wybrac motor spider-mana (wg mnie poza motorem ghosta jest najlepszy) i jechac. Tylko nie za wolno bo wyprzedzi. Wyścig z deadpoolem jest łatwy bo ma słaby skuterek.

legoman  2014-11-16 - 16:37

podnosze problem z winda i czarna wdową.winda zaczyna jechac i zaraz wraca.jak to przejsc.sugerowana zmiana rozdzielczosci nie dziala.