LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

19 listopada 2013Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, NDS, 3DS, PSV, WiiU, PS4
Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki – począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach – zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana – dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej „Czarny” Kozłowski (www.gry–online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 listopada 2013.

komentarze czytelników (51)

XDSZYMEKXD  2014-01-18 - 16:48

Za piatym razem zauwazylem ze z tych monet uklada sie strzalka i wreszcie znalazlem ten klocek

Maniek 21  2014-01-19 - 14:12

Witam. Mam problem. Mam wszystkie postacie,pojazdy i pojazdy latające i mam je też wykupione. Mam też 11 czerwonych klocków i uratowałem 50 razy Stana, mam także 150 minizestawów ale nie mam 250 złotych klocków. Mam 249 ale nie moge znaleść ostatniego klocka. A na mapie mam znacznik Stana, że mama go uratować. On jest nad cyrkiem, gdy tam podlatuje nic nie ma. Mam 99% i brakuje mi jednego złotego klocka. Bardzo prosze o odpowiedź!

Fifa124  2014-01-19 - 16:11

Mam problem z rundą ostatnią na drugiej planszy gdy jest się Venomem ,Iron manem ,Adominatorem i ludzką pochodnią . Pierwsze co trzeba zrobić to zniszczyć to coś co leży na złotej płytce którą trzeba potem podgrzać. Lecz gdy próbuje zniszczyć tą satelite czy co tam leży wypadają na tą płytkę jakieś kawałki lego przez które nie da się podgrzać płytki. Próbowałem to zniszczyć wszystkimi postaciami ale na nic. Prosze o pomoc męcze się z tym już miesiąc !!! ( A i jak coś mam oryginalną gre )

Nerka  2014-01-19 - 16:16

A ja mam inny problem z Galactusem nie chce mi się włączyć końcowa animacja po zbudowaniu tej planety

Maniek 21  2014-01-20 - 14:43

Prosze o odbowiedź z tym kolckiem

breez  2014-01-28 - 14:58

Jest jakiś kod na stan lee?

breez  2014-01-28 - 15:05

Jaki jest kod na Stan Lee

Maniek 21  2014-02-02 - 22:10

Nie ma kodu na Stana Lee

venomek70  2014-02-04 - 18:27

Mam problem. Wykonałem wszystkie zadania które trzeba było zrobić ale nadal na mapie nie mam Electro(Ultimate)! Pomoże mi ktoś?

vrapsator123  2014-02-11 - 22:01

Wygrałem z deadpoolem jego motor taksówką

dawid016  2014-02-18 - 09:13

Jak zmienić postacie?

dorotkienss  2014-02-21 - 13:49

czy już wiecie co trzeba zrobić z tą czarną wdową w tej windzie? zmniejszanie rozdzielczości, latanie kamerą w lewo i w dół nie działa :{;

Bowli  2014-02-27 - 15:05

Mam wielki problem. Przechodząc tą misje w menu kliknąłem powróć do Nowego Jorku, czy coś takiego no i wróciłem do tego Nowego Jorku. Ale potem nie wiedziałem jak wrócić do tej misji i nadal nie wiem. Może ktoś mi wyjaśnić, jak wrócić do misji? Próbowałem w tej bazie Helicarrier i miałem ostatnią misję metalowe przebieranki. Przeszedłem ją jeszcze raz i nic. Jak wrócić do misji ?!?

milena9344  2014-03-10 - 21:58

nie wiem jak wejśc do stark tower na misje house party ... mam pytanie jak otworzyć drzwi to tego budynku (odblokować misje) z góry dziękuje . :) i proszę o szybką odpowiedź:)

milena9344  2014-03-11 - 23:51

Pomocy!!! Stoimy z synem w miejscu, bo nie wiemy jak odblokować wejście9drzwi) na misję house party.Ktoś nam pomoże?

leszek2308  2014-03-13 - 14:57

jak mogę zdobyć ten złoty klocek z wolverinem nie wiem w jaką stronę mam iść POMOCY

damek1156  2014-03-27 - 16:31

Jak zmienić postać w misji w trybie swobodnym np. Sand Storm?

Korniszonek1234  2014-04-03 - 18:36

Nie mam tej gry ale mam zamiar kupic polecacie?

blackjack419  2014-04-05 - 16:02

Tym co mają probleny z ostatinią misją radze wyłączyć dodatki z czerwonych klocków

didi81  2014-04-14 - 10:56

Pomozcie! Nie moge zdobyc zestawu minikit nr 8 w Doctor in the house. Wycelowalam rakietami w dwie srebrne plyty ale zestaw do mnie nie sfrunal jak napisali w poradniku bo zniszczylam 2/3. Gdzie tu blad? Mam tez problem ze zdobyciem zlotego klocka nr 40 przy siedzibie marvel. Ostatni 10 jest u mnie umieszczony za brama ktorej nie moge zniszczyc ani otworzyc. Co robic? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.