LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

19 listopada 2013Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, NDS, 3DS, PSV, WiiU, PS4, XONE
Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 listopada 2013.

Kody do gry LEGO Marvel Super Heroes

Trainery do gry LEGO Marvel Super Heroes

Komentarze Czytelników (103)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
29.09.2014 15:46
odpowiedz
1 odpowiedź
Korniszonek1234
18
Chorąży

Breez oczywiscie pomoc kolegi moze sie przydać ale nie jest konieczna. Trzeba skombinować chociażby samochód osobowy i postawic przed ghostem. Nastepnie wybrac motor spider-mana (wg mnie poza motorem ghosta jest najlepszy) i jechac. Tylko nie za wolno bo wyprzedzi. Wyścig z deadpoolem jest łatwy bo ma słaby skuterek.

16.11.2014 16:37
odpowiedz
1 odpowiedź
legoman
1
Junior

podnosze problem z winda i czarna wdową.winda zaczyna jechac i zaraz wraca.jak to przejsc.sugerowana zmiana rozdzielczosci nie dziala.

30.11.2014 19:06
odpowiedz
xJJKx
1
Junior

Korniszonek1234 wiem, że pewnie już ją kupiłeś albo się rozmyśliłeś, ale BARDZO polecam :)

01.12.2014 15:39
odpowiedz
1 odpowiedź
Korniszonek1234
18
Chorąży

Jak przejść wyścig z Marią hill. To jest niewykonalne. Próbowałem już ze 100 razy (dosłownie), robie tak jak w filmiku na youtube i nic ciągle mnie wyprzedza. Nie może to byc przejaw mojej nieumiejetności w grze bo robie dokładnie to co w tym filmiku: na początku wyścigu spycham ją na prawo i nie moge ciągle mnie wyprzedza. Czy ktoś to przeszedł? Jeśli tak to mam pytanie: czy da się grać w tę grę online? jeśli tak to czy ktoś mógłby mi pomóc? W xbox live na xbox 360. Ja się nazywam PrecastCupid 4 i bardzo proszę o pomoc.

19.12.2014 22:14
odpowiedz
JS520
3
Junior

Witam i mam pewne pytanie: czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014? Jeśli tak, to jak? Z góry dziękuję.

25.12.2014 11:17
odpowiedz
chagus
1
Junior

chcialem odblokowac silver surfera:zrobilem misje 3 45 ale nie pokazala mi sie misja 49 nie wiem oco chodzi blagam pomozcie

27.12.2014 20:37
odpowiedz
arniepk
1
Junior

Problem z czarną wdową. Miałem to samo. Nie wiem, na jakiej rozdzielczości gracie, ale profilaktycznie włączyłem 800x600. Gdy kobitka stoi na windzie, a ta zasuwa jak szalona w górę i w dół, włączyłem celownik i skierowałem go jednocześnie w dół i w lewo (jednocześnie w dół i lewo! ) ... maszyna pomknęła do góry. Najlepsze jest to, że skierowanie celownika najpierw w dół a potem w lewo albo najpierw w lewo, a potem w dół nie przyniosło takiego samego rezultatu. Głupie nie? :) Popróbujcie...

01.01.2015 00:18
odpowiedz
JS520
3
Junior

Witam i ponawiam moje poprzednie pytanie pt.:"czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014?". Jeśli ktoś zna odpowiedź serdecznie proszę o zapisanie jej na forum.

PS.: Jeśli się nie da tragedia się nie stanie, ale ten problem bardzo ciąży mi na sercu i chciałbym mieć to, że tak powiem "z głowy".

19.01.2015 09:21
odpowiedz
chudy_edek
1
Junior

arniepk podziękował, pomogło

23.01.2015 17:52
odpowiedz
miczka91
1
Junior

Witam. Mam takie pytanie, dlaczego nie mam pokazanych na mapie misji? A dokładniej dodatkowej misji Deadpoola " House Party Protocol" oraz "Bro-tunheim" Mam zebrane ponad 200 złotych klocków ale nie widzę w ogóle tych dwóch misji, ani na mapie ani nie mam klocków do poskładania.

11.02.2015 11:35
odpowiedz
sebax90
2
Junior

Wie ktoś jak zrobić misje na złoty klocek nr 17 i 27?

11.02.2015 15:41
odpowiedz
minikit
2
Junior

mam beeatle z kodów ale ciągle pojawia mi się na mapie jego rysunek a nie ma jego sztonu

06.05.2015 13:29
odpowiedz
jan118
5
Konsul

Witam mam problem. Jak klikam na aplikację LEGO MARVEL Super Heroes.
To się w ogóle nie włącza plis pomóżcie. Ukończyłem grę, a teraz chce sobie pograć w trybie swobodnym. Plis

03.06.2015 20:13
odpowiedz
olciuch
1
Junior

włączam grę i zamiast wody w jeziorze widać czarną dziurę. Co powinnam zmienić w ustawieniach aby wruciło do normy

14.06.2015 18:38
odpowiedz
meter18
1
Junior

witam mam problem z misją której są superbohaterowie i arcyłotrzy co walczą przeciwko lokiemu i niszczycielowi światów,a wiec uratowałem pierszy silnik ale w drugim mam problem a dokładnie to nieszcze te klocki w płomieniach ale te co są na tym złocie co trzeba rozwalić to nie mogę ich zniszczyć u dołu zniszczyłem klocki ale zostają na tym złocie z 3 klocki i nie mogę ich zniszczyć .
Proszę o pomoc najlepiej napisać mi jak to zrobić na adres E-mail oto on adrian.zbiciak@onet.pl proszę o jak najszybszą rade lub wskazówkę.

28.06.2015 15:39
odpowiedz
dance1
1
Junior

Panowie użyczy któryś seve do tej gry tak 60-70%, mój syn grał miesiąc doszedł do blisko 80% i cały postęp gry zniknął, w sieci znalazłem save z 99% ale on ryczy że nie chce wszystkich ludzików itp. Uprzejmie bym prosił, xbox360.
Dziękuję.
Jak znajdzie się ktoś chętny poświęcić te 2 minuty dzieciakowi proszę na meila arkste1@o2.pl

10.07.2015 09:54
odpowiedz
kuba1220
1
Junior

Zauważyłem mały błąd: nie tylko pan fantastyczny może przechodzić przez studzienki! Tą czynność potrafi też: Sandman, Loki, ant-man, Mysterio i super skrull!

24.07.2015 10:05
odpowiedz
CzłowiekLego
1
Junior

Jak otworzyć drzwi przy klocku nr 40?

28.07.2015 12:20
odpowiedz
1 odpowiedź
SREBRNYSURFER
1
Junior

nie mogę odbolokować srebrnego surfera :( :( :( :( :(

30.07.2015 17:23
odpowiedz
man of kin
8
Legionista

@dance 1 ja też miałem problem taki sam mały musi grać na dysku twardym a nie na osiągarce

18.08.2015 18:44
odpowiedz
sloot
1
Junior

Mam problem z zapisywaniem gry. Poziom, który już przeszedłem nie zapisuje się po ponownym włączeniu x boxa. Problem pojawił się po dodaniu drugiego kontrolera.

26.08.2015 11:02
odpowiedz
kubaXD12345D
2
Junior

Mam poważny problem!Licze na szybką odpowiedź! Czy ktoś wie jak zdobyć złoty klocek nr. 14?
może to być krok po kroku jak go zdobyć ( poniewaz to mi nie pomogło co tu jest ) lub najlepiej nazwa filmiku na you tube. Tylko tego brakuje mi by przejsc cala gre. czy ktos to wogole zrobil?

26.08.2015 11:13
odpowiedz
kubaXD12345D
2
Junior

@ człowiekLEGO - jak przed nimi stoisz idź w prawo, potem zniszcz skrzynke pocztową ( czy coś takiego).Pojawi sie wejście dla pana fantastycznego. dalej sam sobie poradzisz.

20.09.2015 18:15
odpowiedz
spidelsie
2
Junior

Witam mam taki problem z misją pożeraczem światów i lokim. Byłem iron manem i nie mogłem przepalić złota!!! Ale to nie znaczy ze się dobrze nie bawiłem. Grałem na Nowym Jorku i dosyć dobrze się bawiłem.

25.12.2015 12:12
odpowiedz
Kapei
1
Junior

Ja przytrzymuje (y) I mi Na inna postac zmienia

10.01.2016 18:53
odpowiedz
mati0206
1
Junior

Powie mi ktos jak mam zmienic postac w trakcie poziomu? przytrzymoje "y" i mi sie tylko z iron man'a na hulk'a zmienia.

27.01.2016 20:11
odpowiedz
judek
1
Junior

czy ktoś wie dlaczego ściana ze złota nie chce się stopić?

07.02.2016 15:21
odpowiedz
ultron11111111111
2
Legionista

Fajny poradnik tylko że trzeba płacić abonament

19.02.2016 10:53
odpowiedz
1 odpowiedź
kakarotto2
1
Junior

Witam, przeszedłem gre na 99.9% i brakuje mi jednego złotego klocka. mam wszystkie mini zestawy, wszystkich stanów lee uratowałęm, przeszedłem misje deadpool oraz zaliczyłem wszystkich prawdziwych wyznawców czy jak to się nazywa oraz mam zrobione 115 znaków zapytania z miasta, wychodzi na to że brakuje mi jakiegoś wyścigu ale na mapie już nic nie mam, miał ktoś podobnie i to rozwiązał?

14.04.2016 17:24
odpowiedz
Iguan
0
Junior

Pytanie mam 80,2% gry 208 zlotych klockow, 10 czerwonych klockow, 42 uratowanych Stan Lee I 150 puszek, 24 prawdziwych wyznawcow.
Nie moge zrobic misji na Stark Tower, wejscie jest zablokowane. Poradzicie cos? Gram na xbox 360

post wyedytowany przez Iguan 2016-04-14 17:25:29