LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

19 listopada 2013Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, NDS, 3DS, PSV, WiiU, PS4, XONE
Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 listopada 2013.

Kody do gry LEGO Marvel Super Heroes

Trainery do gry LEGO Marvel Super Heroes

komentarze czytelników (77)

SzefuncioLEGO  2014-06-06 - 16:20

W poradniku czasami się mylą bo Srebrny Surfer też może składać z czarnych klocków

SzefuncioLEGO  2014-06-07 - 19:51

Cześć mam problem W misji Magnetic Personality nie wiem jak dojść do lokacji z 10 minikitem i Stanem Lee w opałach (oczywiście w trybie gry swobodnej).

Joker12QQ  2014-07-02 - 17:04

POMOCY!!! Zrobiłem grę na 99.9% i nadal nie mam jednego pojazdu lądowego i nie ma go na mapie! POMÓŻCIE PROSZĘ! PS Wygląda jak motocykl

breez  2014-07-04 - 16:40

Moja rada jeśli masz wyścig z ghost riderem lub deadpollem itp. Skombinuj Ciężarówke i wjedź na niego i zaczynaj wyścig. Może ci się przydać pomoc kolegi, koleżanki brata itp. Kolega trzyma ghosta pod kołami a ty jedziesz powoli i bezpiecznie. Dla pewności można tez zalepić niektóre przejścia samochodami.

dawciover  2014-07-20 - 22:21

ej nie mogę wjechać windą na samą górę. co trzeba zrobić??

PatrykKrypta  2014-08-12 - 16:29

Proszę o pomoc. Nie mogę wczytać gry piszę tylko pliki nie są dostępne. czy ktoś może mi pomóc o co z tym chodzi. Czy ktoś już się spotkał z taką sytuacją, że nie może zapisać gry. pomocy

Maks1111170  2014-08-30 - 15:43

Jak miałem około 75,9% to mogłem wykonać misje z motorem, helikopterem i ciocią may.

Korniszonek1234  2014-09-04 - 13:40

A wyścig ze srebrnym surferem???

Korniszonek1234  2014-09-29 - 15:46

Breez oczywiscie pomoc kolegi moze sie przydać ale nie jest konieczna. Trzeba skombinować chociażby samochód osobowy i postawic przed ghostem. Nastepnie wybrac motor spider-mana (wg mnie poza motorem ghosta jest najlepszy) i jechac. Tylko nie za wolno bo wyprzedzi. Wyścig z deadpoolem jest łatwy bo ma słaby skuterek.

legoman  2014-11-16 - 16:37

podnosze problem z winda i czarna wdową.winda zaczyna jechac i zaraz wraca.jak to przejsc.sugerowana zmiana rozdzielczosci nie dziala.

xJJKx  2014-11-30 - 19:06

Korniszonek1234 wiem, że pewnie już ją kupiłeś albo się rozmyśliłeś, ale BARDZO polecam :)

Korniszonek1234  2014-12-01 - 15:39

Jak przejść wyścig z Marią hill. To jest niewykonalne. Próbowałem już ze 100 razy (dosłownie), robie tak jak w filmiku na youtube i nic ciągle mnie wyprzedza. Nie może to byc przejaw mojej nieumiejetności w grze bo robie dokładnie to co w tym filmiku: na początku wyścigu spycham ją na prawo i nie moge ciągle mnie wyprzedza. Czy ktoś to przeszedł? Jeśli tak to mam pytanie: czy da się grać w tę grę online? jeśli tak to czy ktoś mógłby mi pomóc? W xbox live na xbox 360. Ja się nazywam PrecastCupid 4 i bardzo proszę o pomoc.

JS520  2014-12-19 - 22:14

Witam i mam pewne pytanie: czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014? Jeśli tak, to jak? Z góry dziękuję.

chagus  2014-12-25 - 11:17

chcialem odblokowac silver surfera:zrobilem misje 3 45 ale nie pokazala mi sie misja 49 nie wiem oco chodzi blagam pomozcie

arniepk  2014-12-27 - 20:37

Problem z czarną wdową. Miałem to samo. Nie wiem, na jakiej rozdzielczości gracie, ale profilaktycznie włączyłem 800x600. Gdy kobitka stoi na windzie, a ta zasuwa jak szalona w górę i w dół, włączyłem celownik i skierowałem go jednocześnie w dół i w lewo (jednocześnie w dół i lewo! ) ... maszyna pomknęła do góry. Najlepsze jest to, że skierowanie celownika najpierw w dół a potem w lewo albo najpierw w lewo, a potem w dół nie przyniosło takiego samego rezultatu. Głupie nie? :) Popróbujcie...

JS520  2015-01-01 - 00:18

Witam i ponawiam moje poprzednie pytanie pt.:"czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014?". Jeśli ktoś zna odpowiedź serdecznie proszę o zapisanie jej na forum. PS.: Jeśli się nie da tragedia się nie stanie, ale ten problem bardzo ciąży mi na sercu i chciałbym mieć to, że tak powiem "z głowy".

chudy_edek  2015-01-19 - 09:21

arniepk podziękował, pomogło

miczka91  2015-01-23 - 17:52

Witam. Mam takie pytanie, dlaczego nie mam pokazanych na mapie misji? A dokładniej dodatkowej misji Deadpoola " House Party Protocol" oraz "Bro-tunheim" Mam zebrane ponad 200 złotych klocków ale nie widzę w ogóle tych dwóch misji, ani na mapie ani nie mam klocków do poskładania.

sebax90  2015-02-11 - 11:35

Wie ktoś jak zrobić misje na złoty klocek nr 17 i 27?

minikit  2015-02-11 - 15:41

mam beeatle z kodów ale ciągle pojawia mi się na mapie jego rysunek a nie ma jego sztonu