LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacje o LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Autor : Maciej Czarny Kozłowski

Ostatnia aktualizacja : 3 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 125, ilustracje: 1018 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 9.

Popularne strony w LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (118)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
27.12.2014 20:37
odpowiedz
arniepk
1
Junior

Problem z czarną wdową. Miałem to samo. Nie wiem, na jakiej rozdzielczości gracie, ale profilaktycznie włączyłem 800x600. Gdy kobitka stoi na windzie, a ta zasuwa jak szalona w górę i w dół, włączyłem celownik i skierowałem go jednocześnie w dół i w lewo (jednocześnie w dół i lewo! ) ... maszyna pomknęła do góry. Najlepsze jest to, że skierowanie celownika najpierw w dół a potem w lewo albo najpierw w lewo, a potem w dół nie przyniosło takiego samego rezultatu. Głupie nie? :) Popróbujcie...

01.01.2015 00:18
odpowiedz
JS520
3
Junior

Witam i ponawiam moje poprzednie pytanie pt.:"czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014?". Jeśli ktoś zna odpowiedź serdecznie proszę o zapisanie jej na forum.

PS.: Jeśli się nie da tragedia się nie stanie, ale ten problem bardzo ciąży mi na sercu i chciałbym mieć to, że tak powiem "z głowy".

19.01.2015 09:21
odpowiedz
chudy_edek
1
Junior

arniepk podziękował, pomogło

23.01.2015 17:52
odpowiedz
miczka91
1
Junior

Witam. Mam takie pytanie, dlaczego nie mam pokazanych na mapie misji? A dokładniej dodatkowej misji Deadpoola " House Party Protocol" oraz "Bro-tunheim" Mam zebrane ponad 200 złotych klocków ale nie widzę w ogóle tych dwóch misji, ani na mapie ani nie mam klocków do poskładania.

11.02.2015 11:35
odpowiedz
sebax90
2
Junior

Wie ktoś jak zrobić misje na złoty klocek nr 17 i 27?

11.02.2015 15:41
odpowiedz
minikit
2
Junior

mam beeatle z kodów ale ciągle pojawia mi się na mapie jego rysunek a nie ma jego sztonu

06.05.2015 13:29
odpowiedz
jan118
5
Konsul

Witam mam problem. Jak klikam na aplikację LEGO MARVEL Super Heroes.
To się w ogóle nie włącza plis pomóżcie. Ukończyłem grę, a teraz chce sobie pograć w trybie swobodnym. Plis

03.06.2015 20:13
odpowiedz
olciuch
1
Junior

włączam grę i zamiast wody w jeziorze widać czarną dziurę. Co powinnam zmienić w ustawieniach aby wruciło do normy

14.06.2015 18:38
odpowiedz
meter18
1
Junior

witam mam problem z misją której są superbohaterowie i arcyłotrzy co walczą przeciwko lokiemu i niszczycielowi światów,a wiec uratowałem pierszy silnik ale w drugim mam problem a dokładnie to nieszcze te klocki w płomieniach ale te co są na tym złocie co trzeba rozwalić to nie mogę ich zniszczyć u dołu zniszczyłem klocki ale zostają na tym złocie z 3 klocki i nie mogę ich zniszczyć .
Proszę o pomoc najlepiej napisać mi jak to zrobić na adres E-mail oto on adrian.zbiciak@onet.pl proszę o jak najszybszą rade lub wskazówkę.

28.06.2015 15:39
odpowiedz
dance1
1
Junior

Panowie użyczy któryś seve do tej gry tak 60-70%, mój syn grał miesiąc doszedł do blisko 80% i cały postęp gry zniknął, w sieci znalazłem save z 99% ale on ryczy że nie chce wszystkich ludzików itp. Uprzejmie bym prosił, xbox360.
Dziękuję.
Jak znajdzie się ktoś chętny poświęcić te 2 minuty dzieciakowi proszę na meila arkste1@o2.pl

10.07.2015 09:54
odpowiedz
kuba1220
1
Junior

Zauważyłem mały błąd: nie tylko pan fantastyczny może przechodzić przez studzienki! Tą czynność potrafi też: Sandman, Loki, ant-man, Mysterio i super skrull!

24.07.2015 10:05
odpowiedz
CzłowiekLego
1
Junior

Jak otworzyć drzwi przy klocku nr 40?

28.07.2015 12:20
odpowiedz
2 odpowiedzi
SREBRNYSURFER
1
Junior

nie mogę odbolokować srebrnego surfera :( :( :( :( :(

30.07.2015 17:23
odpowiedz
1 odpowiedź
man of kin
10
Legionista

@dance 1 ja też miałem problem taki sam mały musi grać na dysku twardym a nie na osiągarce

18.08.2015 18:44
odpowiedz
sloot
1
Junior

Mam problem z zapisywaniem gry. Poziom, który już przeszedłem nie zapisuje się po ponownym włączeniu x boxa. Problem pojawił się po dodaniu drugiego kontrolera.

26.08.2015 11:02
odpowiedz
kubaXD12345D
3
Junior

Mam poważny problem!Licze na szybką odpowiedź! Czy ktoś wie jak zdobyć złoty klocek nr. 14?
może to być krok po kroku jak go zdobyć ( poniewaz to mi nie pomogło co tu jest ) lub najlepiej nazwa filmiku na you tube. Tylko tego brakuje mi by przejsc cala gre. czy ktos to wogole zrobil?

26.08.2015 11:13
odpowiedz
kubaXD12345D
3
Junior

@ człowiekLEGO - jak przed nimi stoisz idź w prawo, potem zniszcz skrzynke pocztową ( czy coś takiego).Pojawi sie wejście dla pana fantastycznego. dalej sam sobie poradzisz.

20.09.2015 18:15
odpowiedz
spidelsie
2
Junior

Witam mam taki problem z misją pożeraczem światów i lokim. Byłem iron manem i nie mogłem przepalić złota!!! Ale to nie znaczy ze się dobrze nie bawiłem. Grałem na Nowym Jorku i dosyć dobrze się bawiłem.

25.12.2015 12:12
odpowiedz
Kapei
1
Junior

Ja przytrzymuje (y) I mi Na inna postac zmienia

10.01.2016 18:53
odpowiedz
1 odpowiedź
mati0206
1
Junior

Powie mi ktos jak mam zmienic postac w trakcie poziomu? przytrzymoje "y" i mi sie tylko z iron man'a na hulk'a zmienia.

27.01.2016 20:11
odpowiedz
1 odpowiedź
judek
1
Junior

czy ktoś wie dlaczego ściana ze złota nie chce się stopić?

07.02.2016 15:21
odpowiedz
1 odpowiedź
ultron11111111111
2
Legionista

Fajny poradnik tylko że trzeba płacić abonament

19.02.2016 10:53
odpowiedz
1 odpowiedź
kakarotto2
1
Junior

Witam, przeszedłem gre na 99.9% i brakuje mi jednego złotego klocka. mam wszystkie mini zestawy, wszystkich stanów lee uratowałęm, przeszedłem misje deadpool oraz zaliczyłem wszystkich prawdziwych wyznawców czy jak to się nazywa oraz mam zrobione 115 znaków zapytania z miasta, wychodzi na to że brakuje mi jakiegoś wyścigu ale na mapie już nic nie mam, miał ktoś podobnie i to rozwiązał?

14.04.2016 17:24
odpowiedz
Iguan
1
Junior

Pytanie mam 80,2% gry 208 zlotych klockow, 10 czerwonych klockow, 42 uratowanych Stan Lee I 150 puszek, 24 prawdziwych wyznawcow.
Nie moge zrobic misji na Stark Tower, wejscie jest zablokowane. Poradzicie cos? Gram na xbox 360

post wyedytowany przez Iguan 2016-04-14 17:25:29
02.06.2016 13:28
odpowiedz
1 odpowiedź
Nona80
1
Junior

Witam, mam mały kłopot z grą, dzieci przeszły już ponad 90% niestety przy jednej misji zdobyły 11 kloców zamiast 10 i nie mają podglądu do komiksu. Czy można jakoś usunąć zapis tylko jednej misji ?
Z góry dziękuje za pomoc czy podpowiedzi.

12.06.2016 17:52
odpowiedz
1 odpowiedź
actinna
1
Junior

Witam mam problem. zebrała złote klocki zbudowała drzwi do siłowni ale one sie nie otworzyły, to samo z cyrkiem i tym dinozaurem. dlaczego nie mogę tam sie dostac , dlaczego te drzwi sie nie rozpadły i nie mam dostępu do środka do misji?

10.08.2016 15:05
odpowiedz
1 odpowiedź
maka19
1
Junior

pomożcie!!! dziecko jest na ok 17% i nie wie co ma dalej robic. Gdzie moge sprawdzic co trzeba teraz zrobic? Nie ma zadnego ludzika ktory by wskazywal co dalej ani nic podobnego :(

12.08.2016 13:02
odpowiedz
stokrotka118
1
Legionista

Ty, Ul tron11111111111 komentować
to umiesz a nawet *jest takie łatwe* nie umiesz napisać.

12.08.2016 16:30
odpowiedz
stokrotka118
1
Legionista

Jak próbuję zdobyć kapitana Brytanię
robię to co było w you tube zachód że
do metra, strącam 3-ech opryszków a
reszta nie przybiega. A jak przy biegnie to zacina mi się PlayStation.
Pomóżcie.

12.09.2016 13:48
odpowiedz
Lamper1988
23
Legionista

Mój problem polega na tym ze mam 99,8% ukończenia. Brakuje mi jednej postaci i dwoch złotych klocków. Jednak ba mapie oprócz jednej rzeczy wszystko mam zrobione. Niestety jedno wyzwanie jakby mam zbugowane co widać na zdjęciu. Stoje w wyznaczonym miejscu jednak nic nie mogę zrobić. To chyba wyzwanie z karmieniem kaczek.

Brakujący bohater to od dołu drugi rząd trzecia postać od lewej. Takie białe coś podobne do Księżycowego rycerza. Ktoś się orientuje jak go zdobyć skoro na mapie juz nic nie mam.

post wyedytowany przez Lamper1988 2016-09-12 13:50:48
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262982LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262981LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262980LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262979LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262978LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262977LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262976LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262975LEGO Marvel Super Heroes - screen - 2013-06-07 - 262974