LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

19 listopada 2013Autor solucji: Czarny (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3, NDS, 3DS, PSV, WiiU, PS4, XONE
Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 19 listopada 2013.

Kody do gry LEGO Marvel Super Heroes

Trainery do gry LEGO Marvel Super Heroes

komentarze czytelników (88)

Korniszonek1234  2014-12-01 - 15:39

Jak przejść wyścig z Marią hill. To jest niewykonalne. Próbowałem już ze 100 razy (dosłownie), robie tak jak w filmiku na youtube i nic ciągle mnie wyprzedza. Nie może to byc przejaw mojej nieumiejetności w grze bo robie dokładnie to co w tym filmiku: na początku wyścigu spycham ją na prawo i nie moge ciągle mnie wyprzedza. Czy ktoś to przeszedł? Jeśli tak to mam pytanie: czy da się grać w tę grę online? jeśli tak to czy ktoś mógłby mi pomóc? W xbox live na xbox 360. Ja się nazywam PrecastCupid 4 i bardzo proszę o pomoc.

JS520  2014-12-19 - 22:14

Witam i mam pewne pytanie: czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014? Jeśli tak, to jak? Z góry dziękuję.

chagus  2014-12-25 - 11:17

chcialem odblokowac silver surfera:zrobilem misje 3 45 ale nie pokazala mi sie misja 49 nie wiem oco chodzi blagam pomozcie

arniepk  2014-12-27 - 20:37

Problem z czarną wdową. Miałem to samo. Nie wiem, na jakiej rozdzielczości gracie, ale profilaktycznie włączyłem 800x600. Gdy kobitka stoi na windzie, a ta zasuwa jak szalona w górę i w dół, włączyłem celownik i skierowałem go jednocześnie w dół i w lewo (jednocześnie w dół i lewo! ) ... maszyna pomknęła do góry. Najlepsze jest to, że skierowanie celownika najpierw w dół a potem w lewo albo najpierw w lewo, a potem w dół nie przyniosło takiego samego rezultatu. Głupie nie? :) Popróbujcie...

JS520  2015-01-01 - 00:18

Witam i ponawiam moje poprzednie pytanie pt.:"czy da się odblokować Star Lorda i resztę Strażników w wersji filmowej 2014?". Jeśli ktoś zna odpowiedź serdecznie proszę o zapisanie jej na forum. PS.: Jeśli się nie da tragedia się nie stanie, ale ten problem bardzo ciąży mi na sercu i chciałbym mieć to, że tak powiem "z głowy".

chudy_edek  2015-01-19 - 09:21

arniepk podziękował, pomogło

miczka91  2015-01-23 - 17:52

Witam. Mam takie pytanie, dlaczego nie mam pokazanych na mapie misji? A dokładniej dodatkowej misji Deadpoola " House Party Protocol" oraz "Bro-tunheim" Mam zebrane ponad 200 złotych klocków ale nie widzę w ogóle tych dwóch misji, ani na mapie ani nie mam klocków do poskładania.

sebax90  2015-02-11 - 11:35

Wie ktoś jak zrobić misje na złoty klocek nr 17 i 27?

minikit  2015-02-11 - 15:41

mam beeatle z kodów ale ciągle pojawia mi się na mapie jego rysunek a nie ma jego sztonu

jan118  2015-05-06 - 13:29

Witam mam problem. Jak klikam na aplikację LEGO MARVEL Super Heroes. To się w ogóle nie włącza plis pomóżcie. Ukończyłem grę, a teraz chce sobie pograć w trybie swobodnym. Plis

olciuch  2015-06-03 - 20:13

włączam grę i zamiast wody w jeziorze widać czarną dziurę. Co powinnam zmienić w ustawieniach aby wruciło do normy

meter18  2015-06-14 - 18:38

witam mam problem z misją której są superbohaterowie i arcyłotrzy co walczą przeciwko lokiemu i niszczycielowi światów,a wiec uratowałem pierszy silnik ale w drugim mam problem a dokładnie to nieszcze te klocki w płomieniach ale te co są na tym złocie co trzeba rozwalić to nie mogę ich zniszczyć u dołu zniszczyłem klocki ale zostają na tym złocie z 3 klocki i nie mogę ich zniszczyć . Proszę o pomoc najlepiej napisać mi jak to zrobić na adres E-mail oto on adrian.zbiciak@onet.pl proszę o jak najszybszą rade lub wskazówkę.

dance1  2015-06-28 - 15:39

Panowie użyczy któryś seve do tej gry tak 60-70%, mój syn grał miesiąc doszedł do blisko 80% i cały postęp gry zniknął, w sieci znalazłem save z 99% ale on ryczy że nie chce wszystkich ludzików itp. Uprzejmie bym prosił, xbox360. Dziękuję. Jak znajdzie się ktoś chętny poświęcić te 2 minuty dzieciakowi proszę na meila arkste1@o2.pl

kuba1220  2015-07-10 - 09:54

Zauważyłem mały błąd: nie tylko pan fantastyczny może przechodzić przez studzienki! Tą czynność potrafi też: Sandman, Loki, ant-man, Mysterio i super skrull!

CzłowiekLego  2015-07-24 - 10:05

Jak otworzyć drzwi przy klocku nr 40?

SREBRNYSURFER  2015-07-28 - 12:20

nie mogę odbolokować srebrnego surfera :( :( :( :( :(

man of kin  2015-07-30 - 17:23

@dance 1 ja też miałem problem taki sam mały musi grać na dysku twardym a nie na osiągarce

sloot  2015-08-18 - 18:44

Mam problem z zapisywaniem gry. Poziom, który już przeszedłem nie zapisuje się po ponownym włączeniu x boxa. Problem pojawił się po dodaniu drugiego kontrolera.

kubaXD12345D  2015-08-26 - 11:02

Mam poważny problem!Licze na szybką odpowiedź! Czy ktoś wie jak zdobyć złoty klocek nr. 14? może to być krok po kroku jak go zdobyć ( poniewaz to mi nie pomogło co tu jest ) lub najlepiej nazwa filmiku na you tube. Tylko tego brakuje mi by przejsc cala gre. czy ktos to wogole zrobil?

kubaXD12345D  2015-08-26 - 11:13

@ człowiekLEGO - jak przed nimi stoisz idź w prawo, potem zniszcz skrzynke pocztową ( czy coś takiego).Pojawi sie wejście dla pana fantastycznego. dalej sam sobie poradzisz.