Deadfall Adventures - poradnik do gry

Path of Light x3

Path of Life x3

Path of Warrior #1

Skarb w dole, możesz tam wskoczyć, ale może być problem z wyjściem - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Skarb w dole, możesz tam wskoczyć, ale może być problem z wyjściem

Gdy tylko opuścisz kopalnie przez scenkę z hakiem idź prosto torami. Gdy będziesz miał rozwidlenie dalej torami, lub w prawo wybierz ścieżkę w prawo. Dojdziesz do domku oraz dość dużej drewnianej konstrukcji. Wejdź na nią u szczytu, po czym użyj liny by zjechać niżej. Potem wskocz przez dziurę i będziesz miał możliwość zabrania statuetki.

Path of Warrior #2

W środku obserwatorium - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
W środku obserwatorium

Po wyjściu z łodzi podwodnej i będąc na świeżym powietrzu idź cały czas prosto, a gdy będziesz miał kraty wejdź na drewniana konstrukcje, po czym w prawo i do okrągłego obserwatorium. Tam będzie artefakt.

Path of Warrior #3

W tym pomieszczeniu włącz kompas - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
W tym pomieszczeniu włącz kompas

W ostatniej jaskini z zagadką z kolumnami i czaszkami, po lewej stronie. Ustaw statuy(te same których używasz do odblokowania głównego przejścia) by patrzyły na lewą bramę po czym wciśnij przełączniki, otworzy się brama, a na dole będzie skarb.

Path of Light #1

Na końcu tej drogi z płyt - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Na końcu tej drogi z płyt

Zaraz po tym jak zjedziesz na dół po linie idź do przodu i szukaj zejścia na prawo. Gdy je znajdziesz idź po płytach ostrożnie, bo niektóre będą odpadać. Na ich końcu będzie skarb.

Path of Light #2

Twoja latarka ma moc by stopić ten lód, uważaj na mumie - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Twoja latarka ma moc by stopić ten lód, uważaj na mumie

Gdy wejdziesz po torach do dużego magazynu to po twojej lewej będzie mumia uwięziona w lodzie i będzie trzymać statuetkę. Musisz rozmrozić ją latarką by się do niej dostać.

Path of Light #3

Tutaj skręć w prawo - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Tutaj skręć w prawo

Po przeszukiwaniu łodzi podwodnej i wyście znów na śnieg przy pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo i statuetka będzie obok kamienia do rozdania punktów.

Path of Life #1

Przy zboczu góry, statuetka w skrzyni - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Przy zboczu góry, statuetka w skrzyni

Od razu gdy rozpocznie się rozdział po tym jak wyjdziesz z kopalni skręć w prawo i idź przy samym zboczu góry. Skarb znajdziesz w skrzyni na końcu.

Path of Life #2

Wejście zaraz po tym jak zjedziesz pierwszą liną - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
Wejście zaraz po tym jak zjedziesz pierwszą liną

Zaraz po tym jak użyjesz liny od razu skręć w lewo, a zauważysz wyrwę w skale. Biegnij nią a na końcu dojrzysz posążek, który należy wziąć. Odwróć się i poczekaj aż włócznie się wysuną. Gdy się wsuną biegnij do wyjścia.

Path of Life #3

W jednym z domków w ostatnim obozie - Arctic Cave | Skarby w Deadfall Adventures - Deadfall Adventures - poradnik do gry
W jednym z domków w ostatnim obozie

Gdy drugi raz będziesz używał miny do zjechania przed sobą będziesz miał bramę do obozu. Artefakt jest w środku obozu w jednym z domków.