Deadfall Adventures - poradnik do gry

W poradniku do gry Deadfall Adventures znajdziesz szczegółowy opis przejścia wszystkich dostępnych misji, wraz z poradami odnośnie trudniejszych walk. Tekst zawiera również rozwiązania występujących w grze zagadek oraz lokalizację ukrytych skarbów.

13 listopada 2013Autor solucji: Xanas (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Niniejszy poradnik do Deadfall Adventures zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki - Deadfall Adventures - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do Deadfall Adventures zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danego rozdziału. Ponadto w tekście znalazły się lokalizacje wszystkich ukrytych skarbów. Każdy tego typu sekret został szczegółowo opisany, a opis wzbogacono ułatwiającymi poszukiwania screenami.

W poradnik do Deadfall Adventures znajdziesz:

  • Szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze misji
  • Podstawowe informacje na temat sterowania, walki i używanych przedmiotów
  • Lokalizację wszystkich ukrytych skarbów

Deadfall Advetures to gra akcji prowadzona z widoku pierwszej osoby. W grze gracz wciela się w sławnego poszukiwacza przygód i wyrusza na wędrówkę przez starożytne ruiny, piramidy czy dżungle. W samej grze gracz spotka się z wieloma łamigłówkami, pułapkami zastawionymi przez budowniczych, a nawet mumiami. W poszukiwaniu skarbów będą chcieli mu oczywiście przeszkodzić Hitlerowcy. Grę stworzyło Polskie studio The Farm 51.

Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Deadfall Adventures - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 13 listopada 2013.

komentarze czytelników

sutki  2013-11-18 - 14:31

KRÓTKA TA GRA LICZYŁEM NA DŁUSZĄ

motyl1  2013-11-21 - 01:05

Jak zebrać artefakt w części Arctic Base który jest pod kratką przy kolumnach między którymi chodzimy, trzeba ją jakoś otworzyć czy rozwalić?

Xanas10  2013-11-21 - 20:19

Po zabraniu cześci serca (po pierwszym ustawieniu kolumn) , na ścianach zmienia się znaki. Ustaw kolumny odpowiednio i ponownie naciśnij przycisk. Misa powinna wylecieć w górę

Hirek_Wampirek  2013-11-27 - 12:07

Ja mam taki problem a mianowicie nie mogę odstrzelić liny z kładką w Ice Temple:/

Xanas10  2013-11-27 - 17:48

cała lina jest zrobiona tak że masz 4 liny od kładki łączące się wyżej, potem idzie jedna w górę, jest przez coś przewieszona i spuszczona pod katem w dół by przymocować ja do ziemi. I w tą ostatnią część musisz celować.

Coxik1  2013-11-30 - 12:21

Witam. Mam problem z bramą otwieraną światłem latarki ( ta z podświetlanymi kryształami ). Próbowałem tego sposobu z poradnika i bez efektu tak jak i innych np. z youtube. Ktoś pomoże?

Xanas10  2013-11-30 - 16:38

Świecisz najpierw na ten środkowy by one się "poukładały" ?

gothmok  2013-11-30 - 18:43

Poradnik jest do niczego. Autor pomylił się w kilku miejscach kto atakuje (komuniści/naziści) choć to nie ma wielkiego znaczenia. Tak brak opisu szczegółowego jak zdobyć artefakty to już większa kiszka.Poradnik na zasadzie gdzieś w tych okolicach znajdują się skarby.

Coxik1  2013-12-01 - 09:01

Xanas 10 tak. Ustawiłem bramę, ale nadal nie mogę otworzyć.

Xanas10  2013-12-01 - 15:21

Coxik1 Jak przechodziłem tę grę to działało tak jak tutaj: http://youtu.be/RZpdVE6a7vQ?t=16m49s gothmok Skoro te opisy są dla ciebie niezbyt szczegółowe to niestety nie wiem jakie by były. Zawsze możesz się posłużyć kompasem :)

mateo91g  2014-02-10 - 21:10

Bardzo słaby poradnik, czuć, że robiony "na odwal", mocno odstaje od jakości innych poradników z GOL, z ustawiony poziomem zagadek na trudny, w przypadku niektórych zagadek podpowiedzi autora poradnika są kompletnie niewystarczające, często wręcz mylące ! Np. "Musisz teraz zaświecić dwa kółka u dołu i trzy pozostałe prostokąty u góry" - problem w tym, że autor nie powiedział dokładnie które kółka i które prostokąty i w jakiej kolejności - kompletna fuszerka ! Autor poradnika często podpowiada, że "w takiej kolejności jak w notatniku jest narysowane" problem w tym, że na poziomie trudnym nie jest narysowane i taki poradnik można sobie w nos wsadzić, na a poziomie łatwym zagadek, niema potrzeby sięgać do tego poradnika !