Deadfall Adventures - poradnik do gry

Deadfall Adventures - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Deadfall Adventures - poradnik do gry

Deadfall Adventures - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do Deadfall Adventures zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danego rozdziału. Ponadto w tekście znalazły się lokalizacje wszystkich ukrytych skarbów. Każdy tego typu sekret został szczegółowo opisany, a opis wzbogacono ułatwiającymi poszukiwania screenami.

W poradnik do Deadfall Adventures znajdziesz:

  • Szczegółowy opis wszystkich dostępnych w grze misji
  • Podstawowe informacje na temat sterowania, walki i używanych przedmiotów
  • Lokalizację wszystkich ukrytych skarbów

Deadfall Advetures to gra akcji prowadzona z widoku pierwszej osoby. W grze gracz wciela się w sławnego poszukiwacza przygód i wyrusza na wędrówkę przez starożytne ruiny, piramidy czy dżungle. W samej grze gracz spotka się z wieloma łamigłówkami, pułapkami zastawionymi przez budowniczych, a nawet mumiami. W poszukiwaniu skarbów będą chcieli mu oczywiście przeszkodzić Hitlerowcy. Grę stworzyło Polskie studio The Farm 51.

Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Informacje o Deadfall Adventures - poradnik do gry

Autor : Marcin Xanas Baran

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 27, ilustracje: 207 .

Popularne strony w Deadfall Adventures - poradnik do gry

Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271405Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271404Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271403Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271402Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271401Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271400Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271399Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271398Deadfall Adventures - screen - 2013-10-11 - 271397

18.11.2013 14:31
sutki
26
Pretorianin

KRÓTKA TA GRA LICZYŁEM NA DŁUSZĄ

21.11.2013 01:05
odpowiedz
motyl1
1
Junior

Jak zebrać artefakt w części Arctic Base który jest pod kratką przy kolumnach między którymi chodzimy, trzeba ją jakoś otworzyć czy rozwalić?

21.11.2013 20:19
odpowiedz
Xanas10
17
Chorąży

Po zabraniu cześci serca (po pierwszym ustawieniu kolumn) , na ścianach zmienia się znaki. Ustaw kolumny odpowiednio i ponownie naciśnij przycisk. Misa powinna wylecieć w górę

27.11.2013 12:07
odpowiedz
Hirek_Wampirek
5
Junior

Ja mam taki problem a mianowicie nie mogę odstrzelić liny z kładką w Ice Temple:/

27.11.2013 17:48
odpowiedz
Xanas10
17
Chorąży

cała lina jest zrobiona tak że masz 4 liny od kładki łączące się wyżej, potem idzie jedna w górę, jest przez coś przewieszona i spuszczona pod katem w dół by przymocować ja do ziemi. I w tą ostatnią część musisz celować.

30.11.2013 12:21
odpowiedz
Coxik1
3
Junior

Witam. Mam problem z bramą otwieraną światłem latarki ( ta z podświetlanymi kryształami ). Próbowałem tego sposobu z poradnika i bez efektu tak jak i innych np. z youtube. Ktoś pomoże?

30.11.2013 16:38
odpowiedz
Xanas10
17
Chorąży

Świecisz najpierw na ten środkowy by one się "poukładały" ?

30.11.2013 18:43
odpowiedz
gothmok
141
Generał

Poradnik jest do niczego. Autor pomylił się w kilku miejscach kto atakuje (komuniści/naziści) choć to nie ma wielkiego znaczenia. Tak brak opisu szczegółowego jak zdobyć artefakty to już większa kiszka.Poradnik na zasadzie gdzieś w tych okolicach znajdują się skarby.

01.12.2013 09:01
odpowiedz
Coxik1
3
Junior

Xanas 10 tak. Ustawiłem bramę, ale nadal nie mogę otworzyć.

01.12.2013 15:21
odpowiedz
Xanas10
17
Chorąży

Coxik1
Jak przechodziłem tę grę to działało tak jak tutaj:
http://youtu.be/RZpdVE6a7vQ?t=16m49s

gothmok
Skoro te opisy są dla ciebie niezbyt szczegółowe to niestety nie wiem jakie by były. Zawsze możesz się posłużyć kompasem :)

10.02.2014 21:10
odpowiedz
mateo91g
61
Konsul

Bardzo słaby poradnik, czuć, że robiony "na odwal", mocno odstaje od jakości innych poradników z GOL, z ustawiony poziomem zagadek na trudny, w przypadku niektórych zagadek podpowiedzi autora poradnika są kompletnie niewystarczające, często wręcz mylące !
Np. "Musisz teraz zaświecić dwa kółka u dołu i trzy pozostałe prostokąty u góry" - problem w tym, że autor nie powiedział dokładnie które kółka i które prostokąty i w jakiej kolejności - kompletna fuszerka !
Autor poradnika często podpowiada, że "w takiej kolejności jak w notatniku jest narysowane" problem w tym, że na poziomie trudnym nie jest narysowane i taki poradnik można sobie w nos wsadzić, na a poziomie łatwym zagadek, niema potrzeby sięgać do tego poradnika !