Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief - poradnik do gry

Thief - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief poradnik Thief

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2019

Przeprawa przez Stare Miasto - opis

Ścieżka prowadząca w stronę dziedzińca jest niestety dobrze pilnowana - Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief - Thief - poradnik do gry
Ścieżka prowadząca w stronę dziedzińca jest niestety dobrze pilnowana

Tuż po zbliżeniu się do głównej części Starego Miasta i podniesieniu naramiennika (Ancient Armlet - 32G) zmuszony zostaniesz do wyboru dalszej trasy przemarszu. Wybierając zachodnią ścieżkę mógłbyś o wiele szybciej dotrzeć do wyjścia ze Starego Miasta, ale jest ona niestety dobrze pilnowana przez okolicznych wartowników, w tym przez jednego przeciwnika patrolującego to przejście. Na wybór tej ścieżki radzę więc zdecydować się tylko jeśli dysponujesz nadmiarem strzał wodnych (Water Arrow) i nie masz nic przeciwko przemykaniu obok wrogów.

Miejsce rozpoczęcia wspinaczki - Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief - Thief - poradnik do gry
Miejsce rozpoczęcia wspinaczki

Lepszym pomysłem jest wybranie północnego tunelu, który zaprowadzi Cię do słabiej pilnowanego obszaru Starego Miasta. Nie próbuj zeskakiwać tu na dół, tylko obróć się w lewo, złap się interaktywnej krawędzi i z jej pomocą przedostań na zachód. Po udanym lądowaniu zadbaj o to żeby ustawić się w nieoświetlonym miejscu, albowiem wartownik z południowego korytarza okazjonalnie się tu zatrzymuje.

Na górny poziom możesz dotrzeć m.in. z pomocą strzały ze sznurem - Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief - Thief - poradnik do gry
Na górny poziom możesz dotrzeć m.in. z pomocą strzały ze sznurem

Jeżeli chcesz jak najszybciej opuścić tę lokację to możesz popatrzeć do góry i użyć strzały ze sznurem (Rope Arrow) na znajdującym się nad głównym bohaterem interaktywnym zaczepie. Jeśli nie chcesz marnować strzał lub pragniesz dokończyć eksplorację dolnego poziomu to ostrożnie zbliż się do południowego dziedzińca. Warto zgasić tu co najmniej jedną pochodnię, zmniejszając dzięki temu ryzyko zauważenia przez okolicznych wrogów. Polecam spróbować zakraść się do skrzynki przymocowanej do ściany budynku i użyć na niej szczypiec do cięcia drutu (Wirecutter). Odblokuje ci to dostęp do niewielkiego pomieszczenia magazynowego, w którym pozostawiono strzały wodne (Water Arrow), strzały ogniowe (Fire Arrow), pozłacaną butelkę (Gilded Bottle - 40G) i dwa kieliszki (Wine Glass - 2x10G). Możesz też spróbować okraść wartowników z dolnego poziomu, zabierając im sakiewki (Coin Purse - 12+5+12G). Uważaj jednak w takiej sytuacji na potłuczone szkło i na lepiej oświetlone obszary.

Schody prowadzące na górny poziom - Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief - Thief - poradnik do gry
Schody prowadzące na górny poziom

Na górny poziom Starego Miasta możesz dotrzeć na dwa zasadnicze sposoby, a mianowicie używając wspomnianej wcześniej strzały ze sznurem lub korzystając z południowych schodów. W tym drugim przypadku odszukaj po drodze nowy naramiennik (Ancient Armlet - 32G) i uważaj na pojedynczego strażnika obserwującego zbadany niedawno dziedziniec, opcjonalnie decydując się na dokonanie kradzieży jego dwóch sakiewek (Coin Purse - 17+15G). Obie ścieżki zaprowadzą Cię do pomieszczenia na piętrze i po otwarciu drzwi warto zaczekać aż tutejsi wartownicy zakończą rozmowę i rozejdą się.

Główny obszar Starego Miasta możesz opuścić m.in. z wykorzystaniem pazura - Przeprawa przez Stare Miasto - opis | Rozdział 8 (Światło Brzasku) | Thief - Thief - poradnik do gry
Główny obszar Starego Miasta możesz opuścić m.in. z wykorzystaniem pazura

Jeśli chcesz jak najszybciej dotrzeć do statku to możesz skorzystać z nowego tunelu zlokalizowanego na wprost od wejścia do pomieszczenia. Osobiście polecam jednak zająć się zbadaniem całego górnego poziomu. Omiń ostrożnie pierwszego strażnika (uważaj też na ptaka w klatce) i zbliż się do jego kolegi, który będzie oparty o balustradę. Okradnij tę postać z sakiewek (Coin Purse - 9+15G) i zbadaj resztę balkoniku, wchodząc w posiadanie dzbanka (Tea Pot - 5G), dwóch podstawek (Saucer - 2x4G), dwóch filiżanek (Tea Cup - 2x4G) i bomby błyskowej (Flash Bomb). Możesz teraz powrócić do tunelu lub skorzystać z punktu do wspinaczki zlokalizowanego przy drugim wartowniku.