Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania II: Misja 3 - Królewski dylemat | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

Trudność mapy - Kampania II: Misja 3 - Królewski dylemat | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania II: Misja 3 - Królewski dylemat | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Mapa stosunkowo trudna, ze względu na wielkość i silę przeciwnika. W początkowym etapie gry nie można dopuścić, aby przeciwnik zdobył więcej niż trzy zamki gdyż dalsza gra będzie bardzo trudna. Na początku postaraj się zdobyć zamki na północy, w następnej kolejność na wschodzie. Pozwoli to na szybką rozbudowę armii, która podoła głównemu zadaniu misji. Zwróć szczególną uwagę na niebieska bramę [95.60] oraz portal [28.54] skąd wróg może przeprowadzić atak na twoje tyły! Dodam tylko abyś pamiętał co jest dla barbarzyńców najważniejsze - wspólnota!

Warunki zwycięstwa
Pokonanie Hundrica
Okoliczności porażki
Śmierć Waerjaka

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[64.104]

#1

Brama Seledynowa

-

Tą bramę można otworzyć udając się do namiotu S [43.79]. Umożliwi to zejście do podziemi.

N

[50.71]

#2

Brama Zielona

-

Aby wejść na teren kontrolowany przez Hundrica musisz otworzyć tą bramę. Namiot znajduje się w podziemnej części mapy w punkcie [9.73].

N

[141.81]

#3

Brama Pomarańczowa

-

Aby dojść do Hundrica musisz ją otworzyć odwiedzając pomarańczowy namiot P [78.11].

N

[137.77]

#4

Hundric

GŁÓWNE

Bohater, którego musisz zabić prawdopodobnie będzie się znajdował południowo-zachodniej części mapy. Jednak aby go pokonać potrzebujesz naprawdę potężnej armii!

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[122.88]

#A

Brama Niebieska

-

Aby zaopatrzyć swój główny oddział w dodatkowych wojaków, otwórz tą bramę w niebieskim namiocie N [95.60] co pozwoli na wejście jednego z twoich bohaterów z północnej części mapy.

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[70.26]

Twierdza

b/d

N

[31.77]

Twierdza

b/d

N

[74.102]

Twierdza

b/d

N

[98.93]

Twierdza

b/d

N

[67.137]

Twierdza

b/d

N

[84.125]

Twierdza

b/d

N

[128.82]

Twierdza

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

[88.51]

-

Wyrocznia

-

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

[95.75]

-

Gildia Weteranów

[102.39]

-

Drzewo Wiedzy

[81.93]

-

Kamień Nauki

[80.72]

[100.99]

-

Nauczyciel Snów

[43.88]

[107.35]

[110.79]

-

Tereny Szkoleniowe

[68.40]

-

Obóz Najemników

[59.66]

[101.58]

-

Święta Fontanna

[78.49]

-

Arena

[117.62]

[107.95]

-