Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kampania III: Misja 3 - Sługa | Heroes of Might & Magic IV poradnik Heroes of Might & Magic IV

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

MAPA

1 - Kampania III: Misja 3 - Sługa | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Trudność mapy - Kampania III: Misja 3 - Sługa | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

INFORMACJE

Trudność mapy

Wielkość mapy

Charakterystyka

Średnia - Kampania III: Misja 3 - Sługa | Heroes of Might & Magic IV - Heroes of Might & Magic IV - poradnik do gry

Średnia

[M]

Musisz posuwać się powoli w kierunku zachodnim, przejmując napotkane po drodze zamki. Twórz wielką armię i staraj się odwiedzać wyrocznie. Pomocne okażą się liczne Wodopoje, zwiększające możliwości poruszania się. W podziemiach znajdziesz Cmentarzysko Smoków.

Warunki zwycięstwa
Zabicie Czarnych Smoków na Cmentarzysku.
Okoliczności porażki
Utrata Solymra.

ZADANIA GŁÓWNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[7.81]

#1

Brama

Strażnica Blotha

Aby przejść przez tę bramę i wejść w teleport przenoszący Cię na małą wysepkę na północnym-zachodzie, musisz odnaleźć i pokonać bohatera o imieniu Bloth, ukrywającego się w zamku nieopodal bramy.

P

[91.90]

#2

Brama

Cmentarna Brama

By dotrzeć do bramy, musisz przedostać się pod ziemię specjalnym przejściem X [76.3] i dalej przez kolejne teleporty razem ze Zbroją ze Smoczych Łusek. Miejsce, gdzie ją ukryto odnajdziesz, odwiedzając wyrocznie Y: [63.125], [109.49], [45.60], [4.76], [82.8] i [50.26].

P

[85.89]

#3

Czarne Smoki

GŁÓWNE

By pokonać smoki, musisz wykonać poprzednie zadania. Sama walka nie powinna być trudna, jeśli zebrałeś wystarczająco silną armię.

ZADANIA POBOCZNE

 

Miejsce przyznania

Obiekt

Nazwa zadania

Sposób wykonania zadania

N

[74.114]

Chatka

Zaginiona Proca Bojowa

By dostać artefakt, dobrą zbroję, musisz oddać Procę Bojową, zlokalizowaną w punkcie Z [66.126]

ZAMKI

 

Lokalizacja

Rodzaj

Przynależność

N

[87.117]

Akademia

Gracz

N

[54.122]

Akademia

b/d

N

[109.94]

Nekropolis

b/d

N

[56.90]

Nekropolis

b/d

N

[59.39]

Nekropolis

b/d

N

[129.59]

Azyl

b/d

N

[79.57]

Azyl

b/d

N

[12.78]

Azyl

b/d

WAŻNE MIEJSCA

Budynek

Część naziemna

Część podziemna

Sanktuarium

-

-

Wyrocznia

[63.125]

[109.49]

[45.60]

[4.76]

[82.8]

[50.26]

-

Więzienie

-

-

Uniwersytet Magiczny

-

-

Biblioteka

-

-

Szkoła Wojny

-

-

Uniwersytet Wojenny

 

-

Gildia Weteranów

[43.81]

-

Drzewo Wiedzy

[96.79]

-

Kamień Nauki

[53.59]

-

Nauczyciel Snów

-

[128.72]

[46.37]

[54.127]

Tereny Szkoleniowe

-

-

Obóz Najemników

-

-

Święta Fontanna

 

-

Arena

-

-