Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Broń | Podstawy poradnik The Bureau: XCOM Declassified

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016

Ikona

Nazwa

Pierwszy kontakt

Opis

Pistolet - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pistolet

[M1911 Pistol]

Tę broń Carter posiada domyślnie na początku misji Inwazja! [Invasion!]

Zadaje średnie obrażenia, ale jest za to bardzo celny.

Wielkość magazynka: 9 naboi

Amunicja w zapasie: 90

Pistolet maszynowy - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pistolet maszynowy

[Z 62 Machine Pistol]

Otrzymuje się go po misji Inwazja! [Invasion!]

Szybkostrzelny pistolet, z którego można strzelać długimi seriami. Zadaje niewielkie obrażenia.

Wielkość magazynka: 30 naboi

Amunicja w zapasie: 300

Karabin maszynowy [M14 Rifle] - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Karabin maszynowy [M14 Rifle]

Misja Inwazja! [Invasion!]

Podstawowy karabin maszynowy, o niewielkim odrzucie, zadający średnie obrażenia.

Wielkość magazynka: 25 naboi

Amunicja w zapasie: 175

Granat [Frag Grenade] - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Granat [Frag Grenade]

Misja Inwazja! [Invasion!]

Zabójczy dla większości pobliskich przeciwników.

Maksymalna ilość: 3

Strzelba [M1897 Shotgun] - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Strzelba [M1897 Shotgun]

Misja Inwazja! [Invasion!]

Skuteczna na krótkim dystansie, na średnim i dłuższym całkowicie bezużyteczna.

Wielkość magazynka: 6 naboi

Amunicja w zapasie: 30

Karabin snajperski - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Karabin snajperski

[M1903-A4 Sniper Rifle]

Misja Inwazja! [Invasion!]

Zadaje bardzo duże obrażenia, ale wymaga przeładowania po każdym wystrzale.

Wielkość magazynka: 5 naboi

Amunicja w zapasie: 10

Laser rozpryskowy [Scatter Laser] - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Laser rozpryskowy [Scatter Laser]

Misja Doktor [Doctor]

Strzelba kosmitów, skuteczna na krótkim dystansie.

Wielkość magazynka: 7 naboi

Amunicja w zapasie: 21

Laser SMG - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Laser SMG

Operacja Strażnik [Guardian]

Szybkostrzelny, ale bardzo niecelny karabin obcych.

Wielkość magazynka: 35 naboi

Amunicja w zapasie: 140

Pistolet laserowy - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pistolet laserowy

[Laser Pistol]

Operacja Naciągacz

[Grifter]

lub

misja Sygnał z zewnątrz

[Signal from Beyond]

Pistolet kosmitów o małym rozrzucie, zadający niewielkie obrażenia.

Wielkość magazynka: 25 naboi

Amunicja w zapasie: 175

Wyrzutnia laserowa - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Wyrzutnia laserowa

[Blaster Launcher]

Misja Sygnał z zewnątrz

[Signal from Beyond]

Futurystyczna bazooka, wystrzeliwująca po trzy rakiety na raz.

Wielkość magazynka: 3 rakiety.

Amunicja w zapasie: 6

Laserowa strzelba pulsacyjna - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Laserowa strzelba pulsacyjna

[Laser Pulse Rifle]

Operacja Długi miecz [Longsword]

lub

misja Nie z tej ziemi [Not of this Earth]

Połączenie snajperki i karabinu maszynowego. Wystrzeliwuje zabójcze serie, składające się z maksymalnie trzech pocisków. Zadaje większe obrażenia podczas ostrzału prowadzonego przy pomocy lunety.

Wielkość magazynka: 18 naboi

Amunicja w zapasie: 72

Przylepny granat - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Przylepny granat

[Sticky Grenade]

Misja Nie z tej ziemi [Not of This Earth]

Przyczepia się do trafionego celu i wybucha po krótkiej chwili.

Maksymalna ilość: 3

Plazmowy karabin snajperski - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Plazmowy karabin snajperski

[Plasma Sniper Rifle]

Misja Nie z tej ziemi [Not of This Earth]

Snajperka kosmitów zadaje tym większe obrażenia, im dłużej się z niej celuje - przy trzecim "pasku" dorównuje swemu ziemskiemu odpowiednikowi, później znacznie go przewyższa.

Naboje do tej broni szybko się kończą, więc należy je oszczędzać.

Wielkość magazynka: 3 naboje

Amunicja w zapasie: 6

Ciężki pistolet plazmowy - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Ciężki pistolet plazmowy

[Heavy Plasma Pistol]

Dowolna misja lub operacja następująca po zadaniu Nie z tej ziemi [Not of This Earth].

Ten pistolet zadaje ekstremalnie duże obrażenia, ale posiada niewielki magazynek. Wystrzeliwane przez niego pociski lecą znacznie wolniej, niż w przypadku pozostałych broni.

Wielkość magazynka: 5 naboi

Amunicja w zapasie: 25

Obrotowe działko plazmowe - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Obrotowe działko plazmowe

[Rotary Plasma Cannon]

Operacja Ognista burza [Firestorm] lub misja Pęknięcie w Ziemi [Crack in the World]

Działko wypluwa z siebie niesamowite ilości pocisków i tym samym pozwala na błyskawiczne wyeliminowanie dowolnego wroga. Wymaga jednak pewnego rozgrzania i posiada duży rozrzut.

Wielkość magazynka: 150 naboi

Amunicja w zapasie: 450

Plazmowe działko bojowe - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Plazmowe działko bojowe

[Plasma Assault Cannon]

Misja Pęknięcie w ziemi [Crack in the World]

Jedna z najpotężniejszych broni w grze. Pozwala na strzelanie krótkimi, dość celnymi, a do tego zabójczymi seriami. Przydaje się szczególnie podczas walki z najsilniejszymi wrogami.

Wielkość magazynka: 17 naboi

Amunicja w zapasie: 51

Działo świetlne - Broń - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Działo świetlne

[Lightning Cannon]

Misja Dzień, w którym niebo upadło [The Day the Sky Fell].

To potężne działo służy głównie do walki z pojazdami i najsilniejszymi jednostkami wroga. Zadaje tym większe obrażenia, im dłużej wciska się klawisz strzału (maksymalny poziom naładowania to 3). W najsilniejszej wersji pozwala na zabicie dowolnej piechoty wroga - i to jednym strzałem. Niestety, posiada bardzo skromny zasób amunicji.

Wielkość magazynka: 1 nabój

Amunicja w zapasie: 2