Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Don't Starve - poradnik do gry

Don't Starve - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Don't Starve: Zdrowie psychiczne Don't Starve poradnik

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2020

Zdrowie psychiczne

Poziom zdrowia psychicznego (Sanity), to dość szczególny wskaźnik, który może mieć istotny wpływ na świat widziany oczyma naszego bohatera - Dont Starve: Zdrowie psychiczne - Dont Starve - poradnik do gry

Poziom zdrowia psychicznego (Sanity), to dość szczególny wskaźnik, który może mieć istotny wpływ na świat widziany oczyma naszego bohatera. Wraz z jego spadkiem pojawiają się różnego rodzaju objawy:

  • ekran zaczyna drżeć i rozmywać się
  • wszystko zaczyna być widziane w jaśniejszych barwach
  • bohater zaczyna słyszeć szepty oraz widzieć halucynacje
  • zmienia się wygląd zwierząt (króliki stają się beardlingami, a ptaki letnie zmieniają się na zimowe)
  • w ciemnościach pojawiają się dziwne pary oczu
Gdy poziom spadnie do 30 punktów, nasza postać staje się szalona, a tym samym niegroźne wcześniej halucynacje zaczynają ją atakować - Dont Starve: Zdrowie psychiczne - Dont Starve - poradnik do gry

Gdy poziom spadnie do 30 punktów, nasza postać staje się szalona, a tym samym niegroźne wcześniej halucynacje zaczynają ją atakować. Żeby tego uniknąć, zapoznaj się z poniższą tabelą. Znajdziesz w niej większość czynności, które pozytywnie lub negatywnie oddziałują na psychikę postaci.

Jednorazowe efekty

Działanie

Zmiana psychiki

Spanie w namiocie (Tent)

+50

Spanie na macie z trawy (Straw Roll)

Zabicie Terrorbeak

+33

Zjedzenie Taffy, Cooked Green Cap, Jerky, Pumpkin Cookie

Zabicie Crawling Horror

+15

Zjedzenie Garland, Small Jerky, Cooked Blue Cap

Zgolenie brody Wilsona

+10

Zjedzenie dań zrobionych w garnku (Crock Pot) z wyjątkiem Taffy, Pumpkin Cookie, Wet Goop, Monster Lasagna

Zebranie kwiatów (Flower)

+5

Zjedzenie Durian, Dark Petals, Extra Smelly Durian, Monster Jerky

Zebranie Evil Flowers

-5

Zjedzenie zepsutego jedzenia oraz Meat, Drumstick, Morsel, Frog Legs, Cooked Monster Meat, Cooked Red Cap

Kopanie w grobie

-10

Zjedzenie Monster Meat I Blue Mushroom

Przejście przez Worm Hole

-15

Zjedzenie Monster Lasagna

Atak nocnych potworów

-20

Zjedzenie Green Mushroom

-50

Czasowe efekty

Działanie

Zmiana psychiki na minutę

Aura nastawionej przyjacielsko świni (musi stać blisko)

+25

Granie jako Maxwell

+20

Noszenie Tam o' Shanter

+6.7

Noszenie Top Hat, Dapper Vest

+3.3

Noszenie Feather Hat, Breezy Vest, Puffy Vest, Amulet

+2

Noszenie Garland, Winter Hat

+1.3

Opady deszczu

max -3.3

Noszenie Spiderhat, One-band Hat

-2

Negatywna aura Night Light

-3

Wieczorna pora dnia

-5

Noszenie Night Armor

-10

Noszenie Dark Sword

-20

Negatywna aura Dark Flower i Spider

-25

Zaprzyjaźnienie się ze świnią za pomocą One-band Hat

-25/świnia

Negatywna aura Beardling, Hound, Red Hound, Blue Hound, Tentacle, Spider Warrior, Ghost, Night Hand

-40

Całkowita ciemność

-50

Negatywna aura Werepig, Treeguard, Crawling Horror, Terrorbeak,

-100

Negatywna aura Dearclops, Spider Queen

-400