Crysis 3 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do gry Crysis 3 przedstawia szczegółowy opis przejścia kampanii z uwzględnieniem celów dodatkowych. Opracowanie przedstawia również porady i lokalizacje wszystkich ukrytych przedmiotów do zebrania oraz zestawów do ulepszania kombinezonu.

26 marca 2013Autor solucji: Michał Rutkowski (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do Crysis 3 zawiera dokładny opis przejścia kampanii wraz z dodatkowymi celami misji - Crysis 3 - oficjalny polski poradnik do gry

Poradnik do Crysis 3 zawiera dokładny opis przejścia kampanii wraz z dodatkowymi celami misji. Ponadto opis obejmuje również dokładną lokalizację wszystkich ukrytych przedmiotów do zebrania oraz zestawów do ulepszania kombinezonu. Osoby mające kontakt z tą serią po raz pierwszy znajdą tutaj również kilka porad odnośnie samej rozgrywki.

Możliwości Nanokombinezonu w Crysis 3 oferują kilka sposobów podejścia do danego problemu, a rozbudowane poziomy wiele dróg do celu. W opisie przedstawiono jedną z łatwiejszych dróg do ukończenia misji, skupiającą się na skutecznym eliminowaniu wrogów, lub jeżeli jest to możliwe, minięciu ich. Poradnik znacząco ułatwi przejście gry na najwyższym poziomie trudności.

Poradnik zawiera:

  • Opis przejścia wszystkich misji kampanii;
  • Opis drugorzędnych celów misji;
  • Sekrety – lokalizacje wszystkich Datapadów, Blackboxów oraz plakatów;
  • Lokalizacje zestawów do ulepszania kombinezonu;
  • Opis sposobu ulepszania kombinezonu oraz modułów;
  • Szereg rozdziałów wprowadzających w mechanikę i świat gry;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Crysis 3 - oficjalny polski poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem brązowy oznaczono NPCów;
  • Kolorem niebieskim oznaczono plakaty propagandowe CELL;
  • Kolorem zielonym oznaczono dane wywiadowcze CELL do zebrania;
  • Kolorem pomarańczowym oznaczono broń oraz skrzynki z amunicją;

Crysis 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

4 marca 2013 – dodano listę oraz lokalizację dodatków do broni. Rozbudowano również dział Rozwój pancerza o listę modułów wraz ze wskazówkami ich rozwoju.

1 marca 2013 – poradnik uzupełniono o pozostałe misje kampanii oraz lokalizacje reszty danych wywiadowczych CELL i plakatów. Dodano również listę i opis osiągnięć znajdujących się w grze oraz sterowanie dla wszystkich platform.

25 lutego 2013 – opublikowano opis przejścia trzech pierwszych misji, wraz z danymi wywiadowczymi CELL oraz plakatami które można w nich znaleźć. Ponadto załączono rozdziały poświęcone nanokombinezonowi wraz z łukiem, wizjerowi i rozwojowi pancerza.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Crysis 3 - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 26 marca 2013.

komentarze czytelników

Sindbad dwanaście  2013-02-26 - 18:19

Laki1231  2013-03-02 - 11:53

Brakuje mi 4 dodatków do broni, z czego narazie wiem do których 3 broni są to: NOVA - tłumik M.I.K.E - celownika jakiegoś tu screen http://p.gg.pl/p/d/bKInCbclTXQvbaInCbclfgU/Crysis3_2013_03_01_19_49_04_939.bmp TAJFUN - ten sam celownik co dla M.I.K.E Ktoś zna lokalizację i potrafi pomóc?

Piasek221  2013-03-04 - 15:13

->Laki1231 dodano rozdział poświęcony wszystkim dodatkom do broni, także teraz powinno być z górki z odnalezieniem ich.

Pietrek13  2013-04-18 - 15:35

a mi niektóre dodatki źle działają (np. podwójny magazynek)

Psychol12  2013-12-10 - 21:18

Ja mam problem ze znalezieniem dodatku do Scar mod 2 na moście w pierwszej misji.HELP!!!!!!