Crysis 3 - poradnik do gry

Crysis 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Crysis 3 - poradnik do gry

Crysis 3 - poradnik do gry

Poradnik do Crysis 3 zawiera dokładny opis przejścia kampanii wraz z dodatkowymi celami misji. Ponadto opis obejmuje również dokładną lokalizację wszystkich ukrytych przedmiotów do zebrania oraz zestawów do ulepszania kombinezonu. Osoby mające kontakt z tą serią po raz pierwszy znajdą tutaj również kilka porad odnośnie samej rozgrywki.

Możliwości Nanokombinezonu w Crysis 3 oferują kilka sposobów podejścia do danego problemu, a rozbudowane poziomy wiele dróg do celu. W opisie przedstawiono jedną z łatwiejszych dróg do ukończenia misji, skupiającą się na skutecznym eliminowaniu wrogów, lub jeżeli jest to możliwe, minięciu ich. Poradnik znacząco ułatwi przejście gry na najwyższym poziomie trudności.

Poradnik zawiera:

  • Opis przejścia wszystkich misji kampanii;
  • Opis drugorzędnych celów misji;
  • Sekrety - lokalizacje wszystkich Datapadów, Blackboxów oraz plakatów;
  • Lokalizacje zestawów do ulepszania kombinezonu;
  • Opis sposobu ulepszania kombinezonu oraz modułów;
  • Szereg rozdziałów wprowadzających w mechanikę i świat gry;
W poradniku użyto następujących oznaczeń - Crysis 3 - poradnik do gry

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

  • Kolorem brązowy oznaczono NPCów;
  • Kolorem niebieskim oznaczono plakaty propagandowe CELL;
  • Kolorem zielonym oznaczono dane wywiadowcze CELL do zebrania;
  • Kolorem pomarańczowym oznaczono broń oraz skrzynki z amunicją;

Crysis 3 - PORADNIK UKOŃCZONY

4 marca 2013 - dodano listę oraz lokalizację dodatków do broni. Rozbudowano również dział Rozwój pancerza o listę modułów wraz ze wskazówkami ich rozwoju.

1 marca 2013 - poradnik uzupełniono o pozostałe misje kampanii oraz lokalizacje reszty danych wywiadowczych CELL i plakatów. Dodano również listę i opis osiągnięć znajdujących się w grze oraz sterowanie dla wszystkich platform.

25 lutego 2013 - opublikowano opis przejścia trzech pierwszych misji, wraz z danymi wywiadowczymi CELL oraz plakatami które można w nich znaleźć. Ponadto załączono rozdziały poświęcone nanokombinezonowi wraz z łukiem, wizjerowi i rozwojowi pancerza.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Crysis 3 - poradnik do gry

Autor : Michał Rutkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 258 .

Popularne strony w Crysis 3 - poradnik do gry

Crysis 3 - screen - 2013-05-31 - 262299Crysis 3 - screen - 2013-05-31 - 262298Crysis 3 - screen - 2013-05-31 - 262297Crysis 3 - screen - 2013-05-31 - 262296Crysis 3 - screen - 2013-02-11 - 255952Crysis 3 - screen - 2013-02-11 - 255951Crysis 3 - screen - 2013-02-11 - 255950Crysis 3 - screen - 2013-02-11 - 255949Crysis 3 - screen - 2013-02-11 - 255948

26.02.2013 18:19
Sindbad dwanaście
19
Centurion

02.03.2013 11:53
odpowiedz
Laki1231
5
Legionista

Brakuje mi 4 dodatków do broni, z czego narazie wiem do których 3 broni są to:

NOVA - tłumik
M.I.K.E - celownika jakiegoś tu screen http://p.gg.pl/p/d/bKInCbclTXQvbaInCbclfgU/Crysis3_2013_03_01_19_49_04_939.bmp
TAJFUN - ten sam celownik co dla M.I.K.E

Ktoś zna lokalizację i potrafi pomóc?

04.03.2013 15:13
odpowiedz
Piasek221
3
Junior

->Laki1231 dodano rozdział poświęcony wszystkim dodatkom do broni, także teraz powinno być z górki z odnalezieniem ich.

18.04.2013 15:35
odpowiedz
Pietrek13
4
Junior

a mi niektóre dodatki źle działają (np. podwójny magazynek)

10.12.2013 21:18
odpowiedz
Psychol12
3
Junior

Ja mam problem ze znalezieniem dodatku do Scar mod 2 na moście w pierwszej misji.HELP!!!!!!

02.12.2014 14:17
odpowiedz
chasland
1
Junior

Czy "CRYSIS 3" lub "BATTLEFIELD 4" będzie płynnie chodzić na ustawieniach medium na takim laptopie?

Lenovo G50, procesor AMD A6-6310 (4x1,8GHz), pamięć 4GB DDR3, grafika AMD Radeon R5 M230 2GB DDR3.

06.12.2014 23:12
odpowiedz
NewerBoard
1
Junior

Procesor IntelCore i5-3230M
2.6GHz
Karta graficzna Nvidia GeForce 720M

Pójdzie?