Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Riverspring

Punkt 1 - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

W ciągu kilku chwil, ulice twojego rodzinnego miasta zmieniły się w arenę walk, na szczęście dołączy do Ciebie Ryman i razem przyjdzie wam rozprawiać się z walczącymi - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

W ciągu kilku chwil, ulice twojego rodzinnego miasta zmieniły się w arenę walk, na szczęście dołączy do Ciebie Ryman i razem przyjdzie wam rozprawiać się z walczącymi. Na ulicach spotkasz trzy strony konfliktu: strażników, szlachtę oraz plebs, który rozpoczął cały bunt. To, jak rozwinie się sytuacja zależy od podejmowanych przez Ciebie, dyplomatycznych decyzji.

Na końcu tego rozdziału dojdzie do konfrontacji z podżegaczem Tyrekiem - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Na końcu tego rozdziału dojdzie do konfrontacji z podżegaczem Tyrekiem. Może ono rozegrać się na trzy sposoby.

A. Krwawe zakończenie zamieszek

W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie szlachty, a na zakończenie zamieszek czeka Cię walka z Tyrekiem i jego bandą. Aby do tego doszło musisz:

  • walczyć z rebeliantami na targu [punkt 8]
  • być bezwzględnym dla wieśniaków
  • zapłacić okup za szlachciców w porcie [punkt 13]

Jeśli staniesz po stronie szlachty, w rozdziale 4 (w dokach) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.

B. Umiarkowane zakończenie zamieszek

W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie straży, a pod koniec rozdziału przyjdzie Ci walczyć z samotnym Tyrekiem. Aby do tego doszło musisz:

  • być uczciwym podczas osądu wieśniaków [punkt 2]
  • nastraszyć kusznikami rebeliantów na targu [punkt 8]
  • zabić porywaczy w porcie [punkt 13]

Jeśli staniesz po stronie szlachty, w rozdziale 4 (na dziedzińcu) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.

C. Pokojowe zakończenie zamieszek

W spornych sytuacjach stawaj głównie po stronie plebsu, a pod koniec rozdziału przyjdzie Ci zetrzeć się z Tyrekiem, ale tylko na słowa. Aby do tego doszło musisz:

  • być łagodnym dla rebeliantów (okazać zrozumienie ich ciężkiej sytuacji)
  • załagodzić sytuację na targu oferując zamkowe zapasy żywności [punkt 8]
  • zmusić zakładników, aby sami się wykupili [punkt 13]

Jeśli staniesz po stronie uboższych mieszkańców, w rozdziale 4 (na targu) pojawi się związany z nimi, specjalny kupiec.

Jeśli podczas zamieszek powsadzasz wszystkich rebeliantów do lochów, wtedy w rozdziale 12 będziesz mógł poprosić uwięzionych o pomoc w walce - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Jeśli podczas zamieszek powsadzasz wszystkich rebeliantów do lochów, wtedy w rozdziale 12 będziesz mógł poprosić uwięzionych o pomoc w walce. Jeśli puścisz wolno wszystkich rebeliantów, wtedy po zakończeniu zamieszek plebs obsypie Cię drobnymi podarunkami.

Punkt 2

Zanim wyjdziesz główną bramą na ulice miasta, udaj się schodami w dół, na południe - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring (Ulice), Zamek | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz główną bramą na ulice miasta, udaj się schodami w dół, na południe. Odbywa się tam "sąd polowy" kilku schwytanych wieśniaków. Pomóż w wydaniu wyroków na każdego z nich, po uprzednim przesłuchaniu obu stron. To, czy wyroki będą uczciwe zależy tylko od Ciebie i tego, co chcesz osiągnąć.

Oto, jakie powinny być uczciwe wyroki (począwszy od prawej):

  • Alyn jest winny - wiedział jak zginął strażnik, jednak twierdzi, iż go tam nie było.
  • Mały Leo jest niewinny. Nóż, który miał w torbie to nie broń, a jedynie jego narzędzie pracy w zakładzie rzeźnickim.
  • Brusco, lokalny kryminalista jest teoretycznie niewinny, jednak zasługuje na karę za wcześniejsze przewinienia.
  • Mellara jest niewinna. Co więcej, winny jest oskarżający ją strażnik (zgwałcił jej siostrę) i to on powinien trafić do lochu.

Punkt 3

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie