Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gra o tron - poradnik do gry

Gra o tron - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck Gra o tron poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

W tym rozdziale poznasz Alestera Sarwycka, drugiego bohatera Gry o Tron. Tworząc jego postać kieruj się tymi samymi zasadami, co w przypadku Morsa. Dostępne do wyboru klasy to: Wodny Tancerz (lekki pancerz, broń jednoręczna), Najemnik (średni pancerz, broń jednoręczna) oraz Łucznik (lekki pancerz i oczywiście łuk).

Za wszystkie dni, które przeminęły [ZG]

Riverspring

Punkt 1 - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Zaraz po wyjściu z łodzi podejdź do grupki mieszczan i zainicjuj rozmowę z Tyrekiem, podżegaczem - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Zaraz po wyjściu z łodzi podejdź do grupki mieszczan i zainicjuj rozmowę z Tyrekiem, podżegaczem. Tego pana jeszcze spotkasz, w nieco mniej przyjemnych okolicznościach. Twoim głównym zadaniem (Za wszystkie dni, które przeminęły) jest dotarcie do zamku na pogrzeb swego ojca.

Punkt 2

W drodze do zamku zostaniesz zaczepiony przez miejscowego zbrojmistrza, który (jeśli będziesz chciał) wytłumaczy Ci zasadę działania różnych pancerzy i jakie bronie najlepiej się przeciw nim sprawdzają - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

W drodze do zamku zostaniesz zaczepiony przez miejscowego zbrojmistrza, który (jeśli będziesz chciał) wytłumaczy Ci zasadę działania różnych pancerzy i jakie bronie najlepiej się przeciw nim sprawdzają. Skorzystaj z tej okazji by dowiedzieć się kilku przydatnych rzeczy, jeśli nie chciało Ci się zaglądać do instrukcji gry.

Punkt 3

Kiedy w końcu dotrzesz pod bramy zamku, strażnik nie będzie skory żeby Cię wpuścić - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy w końcu dotrzesz pod bramy zamku, strażnik nie będzie skory żeby Cię wpuścić. Do rozmowy dołączy dowódca straży, Ryman Sarwyck. On również nie będzie zbyt przyjaźnie nastawiony. W trakcie rozmowy będziesz miał do wyboru odpuścić sobie kłótnie (pokojowe rozwiązanie) lub nastroszyć swoje lordowskie piórka i rozpocząć walkę z Rymanem. Jeśli dojdzie do walki i tak nic poważnego się nie stanie, ponieważ wkrótce starcie przerwie Maester Harwyn.

Punkt 4

Podążaj za Harwynem, słuchając streszczenia bieżących wydarzeń - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Podążaj za Harwynem, słuchając streszczenia bieżących wydarzeń. Kiedy dotrzesz już pod bramę prowadzącą do Bożego Gaju przeczesz okolice w poszukiwaniu łupów i udaj się na ceremonię.

Boży Gaj

Punkt 1 - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Po dotarciu na pogrzeb zostaniesz zagadnięty przez siostrę Alestera, Elyanę - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po dotarciu na pogrzeb zostaniesz zagadnięty przez siostrę Alestera, Elyanę. Ona również nie będzie szczególnie szczęśliwa na twój widok i każe Ci złożyć hołd ojcu.

Podczas scenki filmowej zwróć uwagę na łysego mężczyznę w tłumie - jest to Lord Harlton, postać kluczowa w późniejszych rozdziałach - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Podczas scenki filmowej zwróć uwagę na łysego mężczyznę w tłumie - jest to Lord Harlton, postać kluczowa w późniejszych rozdziałach.

Punkt 2

Po ceremonii zaczepi Cię niania, zbulwersowana pokazem podczas pogrzebu - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po ceremonii zaczepi Cię niania, zbulwersowana pokazem podczas pogrzebu. Rozmowę możesz poprowadzić w pokojowy, lub agresywny sposób, wszystko zależy od Ciebie. Po rozmowie zbierz znajdujący się w pobliskim pniu wpis z dziejów Westeros i udaj się na Dziedziniec Zamku Riverspring.

Dziedziniec Zamku

Punkt 3

Po wejściu na dziedziniec możesz podsłuchać rozmowy skupionych w grupki ludzi, po czym udaj się porozmawiać z Harwynem - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Po wejściu na dziedziniec możesz podsłuchać rozmowy skupionych w grupki ludzi, po czym udaj się porozmawiać z Harwynem. Dowiesz się od niego o planowanym, praktycznie kazirodczym ślubie Elyany z waszym pół-bratem Valarrem. Poznasz również jego przypuszczenia dotyczące śmierci swego ojca. Po chwili rozmowa zostanie przerwana, ponieważ na ulicach miasta zaczną się zamieszki

Punkt 4

Zanim wyjdziesz na ulice, możesz odwiedzić zarządcę, aby sprzedać trochę znalezionego w mieście śmiecia - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz na ulice, możesz odwiedzić zarządcę, aby sprzedać trochę znalezionego w mieście śmiecia.

Punkt 5

Udaj się teraz w stronę północnej bramy, przez którą dostaniesz się na ogarnięte zamieszkami ulice - Za wszystkie dni, które przeminęły (ZG) - Riverspring, Boży Gaj, Dziedziniec | Rozdział 2 - Alester Sarwyck - Gra o tron - poradnik do gry

Udaj się teraz w stronę północnej bramy, przez którą dostaniesz się na ogarnięte zamieszkami ulice. Przygotuj się na walkę, jak również na dyplomatyczne rozwiązania.