Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przykładowy build | Czarownik w Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Przykładowy build

Wykorzystywany przeze mnie build postaci stanowi niejako potwierdzenie tezy o wielkiej uniwersalności czarownika. Opisane poniżej zdolności pozwolą stworzyć bohatera, którego można by z powodzeniem nazwać "magiem bitewnym", toczącym walkę na pierwszych liniach frontu, niejednokrotnie ramię w ramię z Barbarzyńcą czy innym Mnichem. Nie jest to powszechne wykorzystanie klasy maga, którego zazwyczaj w rozgrywkach sieciowych widuje się w roli suportu na tyłach. Niemniej, zapewniam, że przy odpowiednim doborze ekwipunku - bez problemu dobrniemy do Udręki. A dalej? Na ostatnim poziomie trudności każdy build wymaga od gracza skupienia i odpowiednich umiejętności w operowaniu postacią. Ten również.

1 - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Umiejetności aktywne

Widmowe ostrza + Lodowe ostrza - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Widmowe ostrza + Lodowe ostrza

Podstawowy typ ataku, przypisany pod lewy przycisk myszy. Pozwala na zadawanie dużych obrażeń w zwarciu, które dodają szansę na zamrożenie.

Hydra + Spopielająca hydra (38) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Hydra + Spopielająca hydra (38)

Zdolność dosyć nietypowa jak pod prawy przycisk myszy, ale przy odrobinie wprawy, automatycznie zaczniemy stawiać hydrę przed rozpoczęciem jakiejkolwiek potyczki. Jej wielką zaletą jest fakt, że po przywołaniu, przez 15 sekund trwania zaklęcia nie musimy poświęcać jej ani chwili uwagi. Sama wybiera sobie cele w zasięgu i prowadzi ostrzał.

Diamentowa skóra + Lustrzana skóra (32) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diamentowa skóra + Lustrzana skóra (32)

Daje nam niemal "kilkusekundową nieśmiertelność". W trakcie walki należy używać jej umiejętnie, aktywując ponownie od razu kiedy tylko będziemy mieli taką możliwość. Na wyższych poziomach trudności często warto wycofać się z walki na kilka sekund, do czasu kiedy będzie można po raz wtóry wykorzystać tą zdolność. Dzięki runie - atakujący nas przeciwnicy sami będą sobie szkodzić, co niejednokrotnie uratuje nam skórę

Chowaniec + Ognik (30) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Chowaniec + Ognik (30)

Chowaniec towarzyszy mi tylko ze względu na runę która zwiększa wszystkie zadawane przeze mnie obrażenia o 12%. Chociaż sam rani przeciwników pociskami zadającymi 20% od broni, to nie jest na tyle zdolny (jak np. hydra), żeby samemu obierać cele. Innymi słowy - strzela tam, gdzie Ty klikasz. I tylko tam. Na niższych poziomach trudności (Normalny, Koszmar) - warto rozważyć zamianę tej zdolności na Archonta z runą Czysta moc (46).

Zaklęta broń + Zapłon (46) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Zaklęta broń + Zapłon (46)

Kolejna umiejętność której rolą jest tylko podbicie naszego DPS. Zwiększa zadawane obrażenia o 10%, a dzięki wybranej runie - dodatkowo podpala wrogów zadając kolejne obrażenia przez po uderzeniu.

Pancerz energii + Pancerz energetyczny (28) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pancerz energii + Pancerz energetyczny (28)

Zdolność przydająca się w największym stopniu przy walkach z czempionami i innymi bossami. Zwiększa pancerz oraz skaluje otrzymywane obrażenia, dzięki czemu nigdy nie oberwiemy za więcej niż 35% maksymalnych punktów życia naszej postaci. Zdolności tej zacząłem używać mniej więcej w połowie poziomu Piekło, wcześniej moim ulubionym pancerzem był zamrażający przeciwników - Pancerz lodowy, wsparty runą Poszarpany lód (42). Dopiero na wyższych poziomach trudności uznałem, że moja dawna taktyka nie sprawdza się już tak jak dawniej i konieczne było opisane powyżej, zredukowanie otrzymywanych przeze mnie obrażeń.

Umiejętności pasywne

Krucha potęga (16) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Krucha potęga (16)

Mniej więcej do poziomu Udręki, nie powinno nas zbytnio zaboleć obniżenie odporności powodowane przez tą zdolność, a dzięki premii do DPS - nasze ataki będą jeszcze groźniejsze. Potem można rozważyć przesiadkę na zdolność Rozmycie (10).

Wzmocnienie pancerza (40) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Wzmocnienie pancerza (40)

Ta umiejętność pasywna nie raz może uratować nam skórę. Dodaje tarczę ochronną byśmy mogli spokojnie się wyleczyć innymi sposobami.

Niestabilna anomalia (60) - Przykładowy build | Czarownik w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Niestabilna anomalia (60)

Od poziomu Ekspert w górę - często będziemy otoczeni przez problematycznych przeciwników, niejednokrotnie w sytuacji "bez wyjścia". Zdolność ta tworzy dla nas sposobność ucieczki, odsuwając w krytycznym momencie wszystkich w naszym pobliżu na odległość dającą nam jakieś 2 bezcenne sekundy na działania. Jako, że nie odblokujemy tego zbyt szybko, warto wcześniej rozważyć np. zdolność Zimna krew (30), która współgra idealnie połączona z Pancerzem lodowym.