Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Diablo III 2.0 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III poradnik Diablo III 2.0

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Umiejętności pasywne

Ikona

Wymagany poziom

Opis

10 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

10

Krąg życia

Za każdym razem, gdy w okolicy bohatera zginie jakiś przeciwnik, istnieje szansa na pojawienie się psa zombie. Zasięg tego efektu jest rozszerzony przez przedmioty, które zwiększają promień zbierania złota.

10 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

10

Soła dżungli

Zmniejsza obrażenia otrzymywane przez bohatera oraz jego sprzymierzeńców.

13 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

13

Duchowe zestrojenie

Zwiększona zostaje twoja maksymalna ilość punktów many oraz ich regeneracja.

16 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

16

Makabryczna uczta

Każda podniesiona kula zdrowia regeneruje jednocześnie pewną ilość many oraz zwiększa na jakiś czas inteligencję bohatera. Premia do inteligencji kumuluje się kilka razy.

20 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

20

Złe zioło

Za każdym razem, gdy przeciwnik otrzymuje obrażenia od trucizny, zadawane przez niego obrażenia zostają zmniejszone na kilka sekund.

20 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

20

Rytuał krwi

Zwiększa regenerację zdrowia bohatera, a pewna część kosztów many będzie ponoszona w formie życia.

24 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

24

Poskramiacz zombie

Zwiększa limit przyzywanych psów zombie oraz ilość zdrowia posiadana przez psy i monstrum.

27 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

27

Przebicie zasłony

Obrażenia zadawane przez szamana zostają zwiększone, ale wzrasta również koszt używanych przez niego zaklęć.

30 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

30

Mali pochlebcy

Za każdym razem, gdy rzucasz zaklęcie sfery fizycznej, masz szansę na przywołanie uzbrojonego w sztylet fetysza, który przez jakiś czas będzie walczył po twojej stronie.

Do zaklęć sfery fizycznej zaliczają się:

Zatruta strzałka

Plaga ropuch

Szarżujący zombie

Trupie pająki

Ogniste nietoperze

Ognista bomba

Rój szarańczy

Kwasowa chmura

Ściana zombie

30 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

30

Medium

Skraca czas odnawiania się Przerażenia, Duchowej wędrówki oraz Żniw dusz. Dodatkowo następnym razem, gdy otrzymasz śmiertelny cios, na kilka sekund wejdziesz do krainy duchów odzyskując część maksymalnego zdrowia. Efekt ten może zadziałać tylko raz na kilkadziesiąt sekund.

36 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

36

Napływ esencji

Zaklęcia duchowe na kilka sekund zwiększają regenerację many.

Do zaklęć duchowych zaliczają się:

Opętanie

Przerażenie

Zbiorowy zamęt

Żniwa dusz

Duchowa nawałnica

Duchowa wędrówka

40 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

40

Poszukiwanie wizji

Zadając obrażenia za pomocą trupich pająków, ognistej bomby, plagi ropuch lub zatrutej strzałki, twoja regeneracja many zostaje zwiększona

45 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

45

Niezłomna lojalność

Wszystkie stworzenia towarzyszące otrzymują premie do cierni i regeneracji zdrowia pochodzącą od noszonych przez ciebie przedmiotów..

50 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

50

Prawo śmierci

Za każdym razem, gdy w okolicy ginie jakiś przeciwnik, szaman regeneruje część swojego zdrowia oraz many, a także zmniejszony zostaje czas odnowienia jego zaklęć. Zasięg tego efektu jest rozszerzany przez przedmioty, które zwiększają promień zbierania złota.

55 - Umiejętności pasywne | Szaman w Diablo III - Diablo III 2.0 - poradnik do gry

55

Obrzędy plemienne

Skrócony zostaje czas odnowienia Armii fetyszów, Klątwy i Wściekłego voodoo.