Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Legend of Grimrock

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Poziom 4: Archives (Archiwa)

Ten poziom jest skoncentrowany bardziej na łamigłówkach niż walce, chociaż i tej nie zabraknie - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ten poziom jest skoncentrowany bardziej na łamigłówkach niż walce, chociaż i tej nie zabraknie. Tutaj znajdziesz również opis sekretnej części tuneli, kto których wejście znalazłeś na poziomie 3.

Walk na tym poziomie nie będzie bardzo dużo, ale pierwsza i jedna z najtrudniejszych przywita Cię już na dobry początek - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Walk na tym poziomie nie będzie bardzo dużo, ale pierwsza i jedna z najtrudniejszych przywita Cię już na dobry początek. Po wciśnięciu płyty dociskowej zostaniesz zaatakowany przez dwa Dorosłe Herdery. Podczas walki z nimi uważaj na toksyczne chmury jakie z siebie wypluwają i bądź bardzo mobilny. Jeśli stracisz część drużyny, ale ostatecznie uda Ci się ich pokonać nie przejmuj się. Jeden z Herderów upuści Żelazny Klucz, który pasuje do zamka obok bramy prowadzącej w głąb tunelu. Możesz teraz ewentualnie wrócić się na 3 poziom, aby skorzystać z Kryształu Życia.

W tym pomieszczeniu na półeczkach znajdziesz przepis na Miksturę Energii, kolejną flaszeczkę oraz grzybek - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu na półeczkach znajdziesz przepis na Miksturę Energii, kolejną flaszeczkę oraz grzybek.

Ta komnata jest punktem centralnym całego podziemia - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ta komnata jest punktem centralnym całego podziemia. Portale stąd prowadzą do czterech łamigłówek jakie przyjdzie Ci rozwiązać aby się stąd wydostać. Najpierw uporaj się z dwiema grupami Szkieletów Łuczników, a potem zwróć uwagę na znajdujące się tutaj cztery filary. Na każdym z nich jest fragment tekstu oraz półka, na której należy położyć inny fragment tak, aby oba uzupełniały się w odpowiedni sposób. Zwoje z brakującym tekstem znajdziesz oczywiście na końcu każdej z czekających na Ciebie łamigłówek. Fragmenty tekstu łączą się ze sobą w następujący sposób:

  • Put to sleep + but still dreaming
  • Eternally imprisoned + to depths beyond measure
  • Caverns still echoing + by his call
  • Crimes forgotten + but never forgiven

Po rozwiązaniu zagadki ze zwojami, otworzą się nowe korytarze (24) i (25) z których do komnaty wtargnie chmara jaszczuro-szczypawkowatych stworów zwanych Padlinożercami (Scavengers). Najlepiej jeśli od razu po położeniu ostatniego zwoju wycofasz się w stronę Kryształu Życia (26) i będziesz tam wabił pojedyncze osobniki/grupki. Po każdej walce zdrzemnij się (na tyle, na ile pozwolą Ci potwory) i walcz dalej, a jeśli któryś z kompanów padnie, wtedy użyj po prostu Kryształu.

Uwaga: po wypuszczeniu Padlinożerców portale znajdujące się w centralnej sali zostaną wyłączone!

To jest portal prowadzący do Twojego pierwszego zadania: Ogrody Bestii i Menażeria - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

To jest portal prowadzący do Twojego pierwszego zadania: Ogrody Bestii i Menażeria.

Kolejność wykonywania kolejnych wyzwań jest tak na dobrą sprawę obojętna - ja wybrałem kolejność zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.

Już w tym pomieszczeniu czeka na Ciebie prosta łamigłówka - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Już w tym pomieszczeniu czeka na Ciebie prosta łamigłówka. Przed sobą zobaczysz zamknięte wrota, z przyciskiem po lewej stronie oraz znajomym już otworem po prawej. Za tobą, po prawej stronie znajduje się demoniczna statua, która wypluwa magiczny pocisk gdy tylko naciśniesz przycisk przy drzwiach. Wystarczy że po wciśnięciu metalowego przycisku szybko zagrodzisz sobą drogę pocisku, która w innym razie zamknęłaby drzwi z powrotem.

W głównej komnacie tego wyzwania znajdują się trzy cele z płytą dociskową wewnątrz - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W głównej komnacie tego wyzwania znajdują się trzy cele z płytą dociskową wewnątrz. Na ścianach zaznaczonych na mini-mapie znajdują się przyciski, które otwierają cele. Twoim zadaniem jest zwabienie do każdej z cel jednego Szkieletu Wojownika (pojawiają się w nieskończoność dopóki nie rozwiążesz zagadki). Gdy wszystkie trzy cele będą już zajęte, drzwi znajdujące się na południowej ścianie zostaną otwarte (całkiem możliwe że zaatakuje Cię wtedy Crowern). Zanim jednak opuścisz tę komnatę rozejrzyj się dokładnie w poszukiwaniu roślinek rosnących w alkowie oraz enigmatycznego rysunku, znajdującego się w pobliżu północnej celi (ciekawostka dotycząca sekretnej części tego poziomu). Jest tu również sekret, o którym poniżej.

W najbardziej wysuniętej na południe celi znajduje się ukryty w ścianie przycisk - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W najbardziej wysuniętej na południe celi znajduje się ukryty w ścianie przycisk. Po jego wciśnięciu otworzy się kolejna alkowa w północnym narożniku, a znajdziesz w niej Skórzane Buty, Chleb oraz Rękawice Kolcze.

W tym miejscu zbiegają się ścieżki z każdego z czterech wyzwań - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym miejscu zbiegają się ścieżki z każdego z czterech wyzwań. Portal na środku zabierze Cię z powrotem do centralnej sali (3), a zwoje leżące wokół niego to właśnie brakujące fragmenty tekstu, których potrzebujesz. Spotkasz tu kilka Crowerów, które możesz z łatwością wyeliminować.

Kolejny portal i kolejne czekające w nim wyzwanie: Katakumba - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Kolejny portal i kolejne czekające w nim wyzwanie: Katakumba.

Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie