Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach | Złote kraby poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach

Po wysadzeniu pierwszej beczki idziesz w prawo i po chwili na ziemi leży druga skrzynka z pochodnią - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wysadzeniu pierwszej beczki idziesz w prawo i po chwili na ziemi leży druga skrzynka z pochodnią. Weź pochodnię i przejdź kilka kroków w prawo. Rzuć pochodnią w insekty i zabierz złotego kraba ze skrzyni.

Kiedy znajdziesz się w wodzie, idź do końca i przed zanurkowaniem wejdź na wielką skrzynię unoszącą się na powierzchni - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy znajdziesz się w wodzie, idź do końca i przed zanurkowaniem wejdź na wielką skrzynię unoszącą się na powierzchni. Z niej przeskocz w prawo do kraba.

Po zanurkowaniu zaczniesz w końcu płynąć do góry - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zanurkowaniu zaczniesz w końcu płynąć do góry. Zobaczysz skałę pozwalającą płynąć w prawo lub lewo. Popłyń z jej lewej strony, a dotrzesz do skrzyni.

Po ucieczce przed meduzami wynurzysz się w jaskini patrolowanej przez wrogów - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po ucieczce przed meduzami wynurzysz się w jaskini patrolowanej przez wrogów. Po prawej stronie jaskini stoi skrzynia ze skarbem.

Po przepaleniu pochodnią lin podtrzymujących dwie klatki i przypaleniu tyłka typowi z parasolem zejdziesz po drabinie do wody - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przepaleniu pochodnią lin podtrzymujących dwie klatki i przypaleniu tyłka typowi z parasolem zejdziesz po drabinie do wody. W miejscu gdzie porusza się mała meduza zanurkuj niżej, a znajdziesz kraba.

Tuż nad tym miejscem z małą meduzą jest szczelina, którą możesz podpłynąć w górę - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Tuż nad tym miejscem z małą meduzą jest szczelina, którą możesz podpłynąć w górę. Ponad powierzchnią wody zobaczysz wąski korytarz pionowy. Wyskocz do góry i odbijając się od skały raz z jednej raz z drugiej strony wespnij się na samą górę. Zobaczysz skrzynię ze złotym krabem.

Zaraz po wyjściu z wody trafisz do pomieszczenia z obracającymi się kołowrotami - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Zaraz po wyjściu z wody trafisz do pomieszczenia z obracającymi się kołowrotami. Wskocz na pierwszy z nich, poczekaj aż kładka uniesie się w górę i przeskocz w lewo do skrzyni.

Po przeskoczeniu na drugi kołowrót będziesz musiał zeskoczyć z niego by zabrać pochodnię - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po przeskoczeniu na drugi kołowrót będziesz musiał zeskoczyć z niego by zabrać pochodnię. Przejdź jednak jeszcze bardziej w prawo, a zobaczysz skrzynię ze skarbem. Po zabraniu kraba zeskocz do wody i przepłyń do końca w lewo.

Po dołączeniu do Ciebie kapitana Baryłki i pokonaniu przeciwników przejdziesz górą w prawo - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po dołączeniu do Ciebie kapitana Baryłki i pokonaniu przeciwników przejdziesz górą w prawo. Zejdziesz poziom niżej i po lewej zobaczysz skrzynkę z pochodniami. Przeskocz tam weź pochodnię i przeskocz w prawo, po czym znowu w lewo. Dzięki temu zapalisz pochodnię, którą rzuć w beczkę. Podejdź następnie do krawędzi a Baryłka podrzuci Cię w górę.

Po zapadnięciu się drewnianej kładki spadniesz razem z kilkoma przeciwnikami do wody - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po zapadnięciu się drewnianej kładki spadniesz razem z kilkoma przeciwnikami do wody. Po wykończeniu większości z nich w kolejnej komnacie powinien zostać koleś w zielonej koszuli przy drabinie po lewej stronie. Pozbądź się go, wejdź po drabinie i przejdź w prawo, gdzie stoi skrzynia.

Chwilę później przejdziesz przez drzwi na górę, gdzie czeka Baryłka - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Chwilę później przejdziesz przez drzwi na górę, gdzie czeka Baryłka. Nie idź jednak do niego, a przejdź w lewo do końca, do kolejnej skrzyni.

Po spotkaniu z Baryłką wskoczysz na kładkę, która pod ciężarem Tintina

Po spotkaniu z Baryłką wskoczysz na kładkę, która pod ciężarem Tintina "zawali" się pozwalając przejść Baryłce. Zejdź poziom niżej i skręć w lewo. Zobaczysz wodę, która opada się i unosi. Wskocz do niej i przepłyń w lewo. Poczekaj aż poziom się podniesie i przejdź do skrzyni.

Po kilku krokach w prawo też zobaczysz jak opada i unosi się powierzchnia wody, a na niej pływa skrzynia - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po kilku krokach w prawo też zobaczysz jak opada i unosi się powierzchnia wody, a na niej pływa skrzynia. Zanurkuj i przepłyń w prawo omijając meduzy do skrzyni ze skarbem.

W lokacji, w której przerzucałeś pochodnię ponad wodospadem musisz przepalić linę podtrzymującą kładkę - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W lokacji, w której przerzucałeś pochodnię ponad wodospadem musisz przepalić linę podtrzymującą kładkę. Zanim jednak pobiegniesz po niej dalej w prawo wskocz do wody i po prawej stronie znajdziesz złotego kraba.

Po tym jak rzucisz pochodnią, która jednocześnie podpali przeciwnika i beczkę z materiałami wybuchowymi, a następnie zniszczeniu ceglanej ściany przejdź do końca w prawo do skrzyni - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po tym jak rzucisz pochodnią, która jednocześnie podpali przeciwnika i beczkę z materiałami wybuchowymi, a następnie zniszczeniu ceglanej ściany przejdź do końca w prawo do skrzyni.

Kawałek dalej rzucisz pochodnią w przeciwnika, który pobiegnie przed siebie i podpali kolejnego - Rozdział 24 - W podmorskich jaskiniach - Złote kraby - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kawałek dalej rzucisz pochodnią w przeciwnika, który pobiegnie przed siebie i podpali kolejnego. Weź jeszcze jedną pochodnię, zapal ją i przejdź w lewo. Są tam podwieszone na sznurach kładki. Przepal sznur, wskocz wyżej i przepal kolejny sznur tą samą pochodnią. Wskocz na górę i zabierz kraba.