Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 16 - 17 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 16 - Wrak

Baryłka może podrzucić Tintina do niedostępnych miejsc - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Baryłka może podrzucić Tintina do niedostępnych miejsc. Stań obok kapitana i wciśnij klawisz odpowiedzialny za skok.

Podobnie uczyń stojąc pod pierścieniem, którego pociągnięcie spowoduje wysunięcie się kładki - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Podobnie uczyń stojąc pod pierścieniem, którego pociągnięcie spowoduje wysunięcie się kładki.

Uciekaj przed wodą przeskakując ponad wszelkimi przeszkodami - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Uciekaj przed wodą przeskakując ponad wszelkimi przeszkodami. Nie zatrzymuj się ani na pół sekundy.

Uciekając przed zalewającą okręt wodą musisz być przede wszystkim szybki - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Uciekając przed zalewającą okręt wodą musisz być przede wszystkim szybki. Zsuń się po drabinie i biegnij w prawo przeskakując po wielkich skrzyniach. Nie zatrzymuj się, biegnij stale przed siebie - często widać jak skrzynie formują miejsce dogodne do skoku, dzięki czemu znajdziesz się wyżej.

Pod sam koniec stój na skrzyni, która unosi się wraz z wodą - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pod sam koniec stój na skrzyni, która unosi się wraz z wodą. Uważaj na spadające beczki. Kied ypojawi się druga skrzynia przeskocz na nią w lewo i później do góry.

Wracasz do momentu, w którym rozpoczęła się gra - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wracasz do momentu, w którym rozpoczęła się gra. Steruj samolotem w kierunku jasnych punktów oznaczających prześwit w chmurach. Postaraj się nie zostać trafionym przez piorun. Pamiętaj, że wciskając klawisz akcji możesz na chwilę uruchomić w samolocie tryb turbo.

Po wydostaniu się z burzy będziesz leciał kanionem - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po wydostaniu się z burzy będziesz leciał kanionem. Uważaj na wieżyczki strzelnicze. Nisz je natychmiast po zauważeniu. Wieżyczki strzelają ledwie widocznymi kulkami, więc najlepiej w miarę możliwości nie lecieć wprost na nie dłuższy czas.

Strzelaj również do skał zagradzających przejścia - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Strzelaj również do skał zagradzających przejścia. Kilka salw w każdą z nich powinno wystarczyć.

Aby uniknąć skalnych bloków nie leć środkiem kanionu - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Aby uniknąć skalnych bloków nie leć środkiem kanionu. Staraj się przemykać bokiem.

Rozdział 17 - Przez pustynię

Na ekranie wyświetlą się przyciski odpowiedzialne za sterowanie motocyklem - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Na ekranie wyświetlą się przyciski odpowiedzialne za sterowanie motocyklem. Na dobrą sprawę wystarczy, że wciśniesz gaz do dechy, hamulec raczej nie będzie na razie potrzebny. Kiedy sterujesz motorem zostaniesz zaatakowany przez przeciwników. Postaraj się zbliżyć do nich, aby Baryłka miał ułatwione zadanie i szybciej się ich pozbywał.

Po krótkiej przejażdżce jako kierowca, Tintin zasiądzie w koszyku - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po krótkiej przejażdżce jako kierowca, Tintin zasiądzie w koszyku. W pierwszej fazie strzelaj do nadjeżdżających przeciwników. Zwróć uwagę, że moment strzału sygnalizowany jest zielonym okręgiem pojawiającym się wewnątrz celownika.

Największy kłopot sprawią Ci jednak nie inni motocykliści, tylko ciężarówka i zrzucane z niej beczki - Rozdziały 16 - 17 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Największy kłopot sprawią Ci jednak nie inni motocykliści, tylko ciężarówka i zrzucane z niej beczki. Beczki są priorytetem, nie możesz pozwolić na to, by motor zetknął się z nią, bo stracisz punkt życia. Możesz za to ostrzeliwać ciężarówkę - po kilku trafieniach powinna wybuchnąć.