Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops Call of Duty: Black Ops poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Ostrożne zbliż się do wyjścia #1 i z tego miejsca oznacz do ostrzału wrogów stojących na dość charakterystycznym balkoniku - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Ostrożne zbliż się do wyjścia #1 i z tego miejsca oznacz do ostrzału wrogów stojących na dość charakterystycznym balkoniku. Uważaj jednocześnie na przeciwników, którzy będą pojawiali się przy wyjściu z prawego budynku #2 .

2 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Proponuję wejść teraz do wspomnianego wyżej prawego budynku - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Proponuję wejść teraz do wspomnianego wyżej prawego budynku. Rozpraw się z obecnymi tu przeciwnikami #1 , po czym skorzystaj ze schodów w celu dotarcia na piętro. Zbliż się do jednej z okiennic, a powinieneś dostrzec kolejną większą grupkę wrogów nadającą się do ostrzału moździerzowego #2 .

3 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Po zabezpieczeniu tej okolicy powróć na dół i zacznij przemieszczać się w stronę hangaru, przed którym znajdowali się wrogowie #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Po zabezpieczeniu tej okolicy powróć na dół i zacznij przemieszczać się w stronę hangaru, przed którym znajdowali się wrogowie #1 . W środku powitany zostaniesz oczywiście przez nowych przeciwników #2 , ale nie powinno być ich zbyt wielu.

4 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Skieruj się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego na drugim końcu tego hangaru i zbadaj go, co pozwoli Ci pozyskać nowe dane wywiadu #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Skieruj się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego na drugim końcu tego hangaru i zbadaj go, co pozwoli Ci pozyskać nowe dane wywiadu #1 . Możesz już zbliżyć się do drzwi, przy których ustawiła się reszta członków drużyny #2 . Zaczekaj aż jeden z sojuszników je wyważy.

5 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Ruszaj za Petrenką - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Ruszaj za Petrenką. Na wrogów zaczniesz wpadać dopiero po wyjściu na powierzchnię #1 . Pamiętaj o tym żeby się nie śpieszyć i wykorzystywać okoliczne obiekty w formie zasłony. Warto na bieżąco rozglądać się za nowymi broniami, które pomogą Ci w eliminowaniu wrogów (między innymi karabin z lunetą i Panzerschrek). Po dotarciu do skrzyżowania #2 udaj się w lewo.

6 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Po kilku chwilach dotrzesz do budynku i musisz się naturalnie rozprawić z przebywającymi w środku oddziałami wroga #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Po kilku chwilach dotrzesz do budynku i musisz się naturalnie rozprawić z przebywającymi w środku oddziałami wroga #1 . Wejdź do środka i skręć w lewo. Wybranie znajdującego się tu przejścia #2 pozwoli Ci zaskoczyć kolejnych przeciwników.

7 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Ostrożnie zbliż się do miejsca, w którym bronią się żołnierze wroga i zacznij ich atakować #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Ostrożnie zbliż się do miejsca, w którym bronią się żołnierze wroga i zacznij ich atakować #1 . W szczególności radzę zainteresować się stanowiskiem maszynowym na górnym balkoniku #2 , które dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zneutralizować.

8 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Po dostatecznym oczyszczeniu okolicy przypuść szturm na pozycje wroga #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Po dostatecznym oczyszczeniu okolicy przypuść szturm na pozycje wroga #1 . Docelowo należy przebić się do wejścia do nowego budynku. Musisz się tu pilnować, bo w okolicznych pomieszczeniach przebywają przeciwnicy #2 i można ich początkowo nie zauważyć. Po oczyszczeniu okolicy skieruj się w stronę schodów prowadzących na piętro.

9 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Także i tu spotkasz przeciwników - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Także i tu spotkasz przeciwników. W szczególności uważaj na wrogów chowających się za powalonym stołem #1 . Po oczyszczeniu budynku przystąp do atakowania żołnierzy przebywających na pobliskim dachu #2 .

10 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry
Udaj się teraz w stronę wejścia do budynku, nad którym znajduje się antena #1 - Projekt Nova (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops - Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Udaj się teraz w stronę wejścia do budynku, nad którym znajduje się antena #1 . Zignoruj wybiegającego ze środka przeciwnika, bo nic Ci tu nie grozi. Zadbaj natomiast o to żeby nie postrzelić przebywającego wewnątrz budynku Steinera #2 , bo będziesz musiał z nim porozmawiać. Akcja wkrótce przeniesie się w nowe miejsce.