Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops to kompletna solucja, zawierająca dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych, wraz z informacjami dotyczącymi danych wywiadowczych i osiągnięć (achievements).

17 grudnia 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych składających się na kampanię dla pojedynczego gracza - Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znalazły się podpowiedzi dotyczące sposobów wykonywania zadań oraz sprawnej eliminacji przeciwników. Dodatkową zaletą poradnika są szczegółowe wskazówki dotyczące odnajdywania danych wywiadowczych, pełniących w grze rolę sekretów. Zawarto w nim również listę wszystkich osiągnięć (achievements) wraz z instrukcją ich zdobycia. Tak skonstruowana solucja powinna być przydatna nie tylko dla początkujących graczy, ale również dla weteranów pragnących wycisnąć z gry ostatnie soki.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii singleplayer, wraz ze wszystkimi jej misjami;
  • Porady dotyczące walki z przeciwnikami;
  • Spis wszystkich danych wywiadowczych i osiągnięć;
  • Opis ukrytych elementów gry;

Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera opis przejścia wszystkich grywalnych misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znajdują się podpowiedzi odnośnie sposobów wykonywania otrzymywanych zadań.

Call of Duty: Black Ops - Osiągnięcia - poradnik do gry

Założeniem tego poradnika jest udzielenie pomocy w zdobyciu wszystkich osiągnięć (achievementów) dostępnych w grze. Tekst przygotowany został z myślą o wersji na konsolę Xbox 360, choć może się on też przydać posiadaczom innych platform.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Call of Duty: Black Ops - Osiągnięcia - poradnik do gry

Komentarze do Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry:

18.11.2010 18:12
Harry M
89
Master czaszka

Fajny poradnik

18.11.2010 20:36
odpowiedz
BFHDVBfd
68
Supernatural

Poradnik spoko, ale przydaje się tylko do zbierania danych wywiadu.

18.11.2010 20:41
odpowiedz
Barthez x
112
vel barth89

Szkoda, że nie ma poradnika do multi... Singiel to trochę za mało.

18.11.2010 20:47
odpowiedz
pepis01
63
CTU Agent

up^
Poradnik do multi w FPS'ie??

19.11.2010 09:55
odpowiedz
Barthez x
112
vel barth89

pepis01 -> a dlaczego by nie? Jakieś ogołne info o mapkach (gdzie mogą być camperzy, czy mapka nastawiona jest na walkę z zwarciu czy na dystans), informacje o broniach, o perkach... Mam dalej wymieniać?

29.11.2010 20:50
odpowiedz
staryg
2
Junior

jak przeżyć ten plac przed polem trzcinowym. za każdym razem kiedy wjezdza przez brame woz opancerzony gra sama sie konczy z napisami doprowadziles do smierci swoich towarzyszy. mozecie pomodz??

17.12.2010 10:22
odpowiedz
Złoty123
30
Pretorianin

Ja tam nic nie robię tylko leżę za mórkiem i czekam aż pojawią się kompani zza drzew ostrzeliwujący cały plac później przyjeżdża BTR (nadal jestem za murem) i czekam aż znowu kompani wykończą transporter.
(oczywiście mając na myśli kompanów to są ci co strzelają zza drzew z rpg po prawej stronie ;))

17.12.2010 11:26
odpowiedz
Matekso
82
Generał

jaka premia jest za zebranie wszystkich danych wywiadu? co ja za to dostanę?

17.12.2010 11:57
odpowiedz
SpecShadow
39
wiZARD of OZ

Na konsolach - trofeum/achik :] Może też cheaty.

A poradnik multi też nie jest zły, skoro jest do liniowego singla to czemu nie do gry wieloosobowej.

19.12.2010 20:09
odpowiedz
nox_uk
6
Junior

ciekawi mnie tylko kto będzie korzystał z tego poradnika w tak liniowej grze jaką jest black ops;]

21.12.2010 17:22
odpowiedz
Stranger.
121
Spookhouse

nox_uk --> Aktualnie trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych poradników:
http://poradniki.gracza.pl/
Ktoś jednak korzysta. :P

30.12.2010 11:48
odpowiedz
MaciekU
1
Junior

Przyznam sie ze jestem początkowym grzaczem w dziedzinie strzelanek i ten poradnik bardzo mi sie przyda aby gdzies nie utknac. WybacCie ze pisze bez polskich znakow ale pisze z telefonu który nie ma pełnego słownika języka polskiego.

21.01.2011 16:07
odpowiedz
qqqqqq
4
Generał

Sam poradnik, to w sumie mało przydatny tak mi się zdaje, może można by było go wykorzystać do tych danych wywiadu, ale tak się nie wygodnie szuka. Jako że zrobiłem wszystkie achivy, to te dane też wszystkie znalazłem i moim zdaniem najlepiej to zrobić z pomocą You tube, tam przynajmniej nie będziesz miał problemu ze znalezieniem a tutaj po obrazkach i opisach to tak różnie bywa...

09.02.2011 02:07
odpowiedz
TERMIT2010TX
2
Junior

Mi tam się przyda taki poradnik,gdyż przechodzę BO na Veteranie (PS3) ;)

10.01.2012 19:39
odpowiedz
Virus9
1
Junior

Witam. Gram na PS3 i już w 1 misji mam problem. tam gdzie się pojawia taki pojazd opancerzony on wybucha i pojawia mi sie napis: " Twoje działania spowodowały śmierć członka Twojej drużyny" co robić??