Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops to kompletna solucja, zawierająca dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych, wraz z informacjami dotyczącymi danych wywiadowczych i osiągnięć (achievements).

17 grudnia 2010Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych składających się na kampanię dla pojedynczego gracza - Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera dokładny opis przejścia wszystkich misji fabularnych składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znalazły się podpowiedzi dotyczące sposobów wykonywania zadań oraz sprawnej eliminacji przeciwników. Dodatkową zaletą poradnika są szczegółowe wskazówki dotyczące odnajdywania danych wywiadowczych, pełniących w grze rolę sekretów. Zawarto w nim również listę wszystkich osiągnięć (achievements) wraz z instrukcją ich zdobycia. Tak skonstruowana solucja powinna być przydatna nie tylko dla początkujących graczy, ale również dla weteranów pragnących wycisnąć z gry ostatnie soki.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii singleplayer, wraz ze wszystkimi jej misjami;
  • Porady dotyczące walki z przeciwnikami;
  • Spis wszystkich danych wywiadowczych i osiągnięć;
  • Opis ukrytych elementów gry;

Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry

Poradnik do gry

Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Black Ops zawiera opis przejścia wszystkich grywalnych misji, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znajdują się podpowiedzi odnośnie sposobów wykonywania otrzymywanych zadań.

Call of Duty: Black Ops - Osiągnięcia - poradnik do gry

Założeniem tego poradnika jest udzielenie pomocy w zdobyciu wszystkich osiągnięć (achievementów) dostępnych w grze. Tekst przygotowany został z myślą o wersji na konsolę Xbox 360, choć może się on też przydać posiadaczom innych platform.

Zobacz Poradnik
Pobierz w PDF lub EPUB
Call of Duty: Black Ops - opis przejścia, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Call of Duty: Black Ops - Osiągnięcia - poradnik do gry

Komentarze do Call of Duty: Black Ops - poradnik do gry:

komentarze czytelników

Harry M  2010-11-18 - 18:12

Fajny poradnik

BFHDVBfd  2010-11-18 - 20:36

Poradnik spoko, ale przydaje się tylko do zbierania danych wywiadu.

Barthez x  2010-11-18 - 20:41

Szkoda, że nie ma poradnika do multi... Singiel to trochę za mało.

pepis01  2010-11-18 - 20:47

up^ Poradnik do multi w FPS'ie??

Barthez x  2010-11-19 - 09:55

pepis01 -> a dlaczego by nie? Jakieś ogołne info o mapkach (gdzie mogą być camperzy, czy mapka nastawiona jest na walkę z zwarciu czy na dystans), informacje o broniach, o perkach... Mam dalej wymieniać?

staryg  2010-11-29 - 20:50

jak przeżyć ten plac przed polem trzcinowym. za każdym razem kiedy wjezdza przez brame woz opancerzony gra sama sie konczy z napisami doprowadziles do smierci swoich towarzyszy. mozecie pomodz??

Złoty123  2010-12-17 - 10:22

Ja tam nic nie robię tylko leżę za mórkiem i czekam aż pojawią się kompani zza drzew ostrzeliwujący cały plac później przyjeżdża BTR (nadal jestem za murem) i czekam aż znowu kompani wykończą transporter. (oczywiście mając na myśli kompanów to są ci co strzelają zza drzew z rpg po prawej stronie ;))

Matekso  2010-12-17 - 11:26

jaka premia jest za zebranie wszystkich danych wywiadu? co ja za to dostanę?

SpecShadow  2010-12-17 - 11:57

Na konsolach - trofeum/achik :] Może też cheaty. ...

nox_uk  2010-12-19 - 20:09

ciekawi mnie tylko kto będzie korzystał z tego poradnika w tak liniowej grze jaką jest black ops;]

Stranger.  2010-12-21 - 17:22

nox_uk --> Aktualnie trzecie miejsce w rankingu najpopularniejszych poradników: http://poradniki.gracza.pl/ Ktoś jednak korzysta. :P

MaciekU  2010-12-30 - 11:48

Przyznam sie ze jestem początkowym grzaczem w dziedzinie strzelanek i ten poradnik bardzo mi sie przyda aby gdzies nie utknac. WybacCie ze pisze bez polskich znakow ale pisze z telefonu który nie ma pełnego słownika języka polskiego.

qqqqqq  2011-01-21 - 16:07

Sam poradnik, to w sumie mało przydatny tak mi się zdaje, może można by było go wykorzystać do tych danych wywiadu, ale tak się nie wygodnie szuka. Jako że zrobiłem wszystkie achivy, to te dane też wszystkie znalazłem i moim zdaniem najlepiej to zrobić z pomocą You tube, tam przynajmniej nie będziesz miał problemu ze znalezieniem a tutaj po obrazkach i opisach to tak różnie bywa...

TERMIT2010TX  2011-02-09 - 02:07

Mi tam się przyda taki poradnik,gdyż przechodzę BO na Veteranie (PS3) ;)

Virus9  2012-01-10 - 19:39

Witam. Gram na PS3 i już w 1 misji mam problem. tam gdzie się pojawia taki pojazd opancerzony on wybucha i pojawia mi sie napis: " Twoje działania spowodowały śmierć członka Twojej drużyny" co robić??