Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

R.U.S.E. - poradnik do gry

R.U.S.E. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amerykanie (1) | Jednostki | RUSE poradnik R.U.S.E.

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Chociaż w grze występuje całe multum jednostek, to kluczową sprawą są ich typy. R.U.S.E. jest bowiem typowym przykładem rozgrywki opartej na zasadzie papier-nożyce-kamień, czyli jeden typ jednostki bije inny, ale sam jest łatwym łupem dla kolejnej. Poniżej znajdują się zależności między poszczególnymi grupami oddziałów, a w dalszej części działu znajdziecie opisy jednostek wszystkich nacji.

Oddziały zwiadowcze - nieuzbrojone jednostki zwiadowcze są łatwym celem praktycznie dla każdego rodzaju wojsk (samoloty zwiadowcze mogą z kolei paść łupem myśliwców i obrony przeciwlotniczej). Jeśli zaś chodzi o opancerzony zwiad, to tego typu oddziały są na ogół uzbrojone w broń pozwalającą prowadzić skuteczną walkę z piechotą, rzadziej z celami pancernymi. Cechą charakterystyczną zwiadu jest możliwość zwiększenia pola ostrzału niektórym jednostkom (np. niszczycielom czołgów lub samolotom szturmowym), które mogą ostrzeliwać tylko zidentyfikowane cele.

Piechota - przydatna głównie do przejmowania budynków i przygotowywania zasadzek w lasach i miastach, gdzie stanowi zagrożenie praktycznie dla wszystkich jednostek naziemnych. W otwartym polu jest łatwym łupem dla czołgów, opancerzonego zwiadu, stanowisk karabinów maszynowych, artylerii oraz myśliwców. Piechurzy są natomiast nieocenieni w niszczeniu stanowisk przeciwpancernych (działa) i niszczycieli czołgów.

Artyleria - jednostki artyleryjskie charakteryzują się na ogół dużym zasięgiem strzału i służą przede wszystkim do niszczenia wrogich budynków i umocnień. Na ogół oddziały artylerii są jednak dość powolne i stanowią łatwy łup dla lotnictwa i jednostek naziemnych, którym udało się podejść na odległość strzału.

Jednostki przeciwlotnicze - istnieje kilka odmian oddziałów przeciwlotniczych - jedne są uzbrojone w potężne działa i stanowią zagrożenie zarówno dla samolotów, jak i oddziałów pancernych. Muszą jednak uważać na oddziały piechoty. Drugie, uzbrojone na ogół w szybkostrzelne działka, potrafią dziesiątkować wrogie lotnictwo i piechotę, ale muszą uważać na wojska pancerne.

Czołgi - podstawowe wojska pancerne. Mogą prowadzić ostrzał będąc w ruchu i są praktycznie zawsze bardzo niebezpieczne dla piechoty i budynków (należy jednak wystrzegać się budynków obrony przeciwpancernej). Im wyższa klasa czołgu (lekki, średni, ciężki) tym na ogół jest on wolniejszy, ale wyposażony w działo zdolne przebijać coraz grubsze pancerze. Czołgi muszą jednak bardzo uważać na działa przeciwpancerne, niszczyciele czołgów oraz samoloty szturmowe.

Samoloty - istnieje kilka rodzajów samolotów (zwiadowcze, szturmowe, bombowe, myśliwe) i każdy jest wykorzystywany do innych celów. Zwiadowcze odsłaniają pozycje przeciwnika, szturmowe służą głównie do niszczenia wrogich umocnień i oddziałów pancernych, bombowe mogą atakować niezidentyfikowane cele i są zabójcze dla wrogich budynków i piechoty, a myśliwce świetnie radzą sobie ze strącaniem maszyn latających i piechotą wroga. Generalnie samoloty najlepiej strącać właśnie przy pomocy myśliwców lub jednostek przeciwlotniczych.

Amerykanie

Koszary

Willys jeep - Amerykanie (1) | Jednostki | RUSE - R.U.S.E. - poradnik do gry

Willys jeep

Podstawowa, nieuzbrojona jednostka zwiadowcza. Przydatna nie tylko do odkrywania wrogich oddziałów, ale także zwiększania zasięgu strzału dział i bunkrów.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie