Bloodborne ukaże się w Europie 6 lutego 2015 roku
Firma Sony, wydawca gry Bloodborne, poinformowała na blogu PlayStation, że wyczekiwane RPG akcji od studia From Software ukaże się w Europie 6 lutego 2015 roku na konsoli PlayStation 4. Przy okazji zaprezentowano nowy zwiastun z fragmentami rozgrywki.
Kamil Zwijacz
Na oficjalnym blogu PlayStation ujawniono, że Bloodborne od studia From Software ukaże się w Europie w piątek 6 lutego 2015 roku. Oznacza to, że tytuł pojawi się na Starym Kontynencie dzień po premierze w Japonii. To nie jedyna niespodzianka. Firma Sony, wydawca produkcji, opublikowała także nowy zwiastun z fragmentami rozgrywki, który obejrzycie powyżej. Dodatkowo zaprezentowano również edycję kolekcjonerską gry, jednak informacje o niej podano tylko na amerykańskim blogu PlayStation. Na jego europejskiej wersji napisano jedynie, że szczegóły na temat dostępnych wydań i przedmiotów dodawanych do zamówień przedpremierowych zostaną opublikowane wkrótce. Tak czy inaczej, za 79,99 dolarów amerykańscy gracze otrzymają cztery rzeczy:
- grę Bloodborne,
- opakowanie typu Steelbook,
- art book,
- ścieżkę dźwiękową (wersja cyfrowa).
- Gatunek: RPG akcji
- Deweloper: From Software
- Platformy sprzętowe: PlayStation 4
- Data premiery: 5 lutego (Japonia), 6 lutego 2015 roku (Europa)
Wracając na chwilę do najnowszego materiału wideo. Oprócz normalnej walki, którą mogliśmy obejrzeć już na wcześniejszych nagraniach, zaprezentowano także tryb współpracy. Niestety fragment ten jest na tyle krótki, że ciężko cokolwiek z niego wywnioskować, niemniej zapowiada się, że walka z towarzyszem będzie bardzo efektowna.
Przypominam, że Bloodborne to kolejna produkcja Hidetakiego Miyazakiego, odpowiadającego za kultowe już Demon's Souls na konsolę PlayStation 3, które zapoczątkowało serię Souls. Najnowszy projekt nawiązywać ma do tych gier, jednak w znacznym stopniu będzie się też od nich różnić, m.in. przez nieco przystępniejszą rozgrywkę i wiktoriańską stylistykę. Tytuł ukaże się wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
Więcej:AMD woli pracować z Sony niż z Microsoftem, bo Mark Cerny ma wizję i aktywnie działa przy PS6

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
kain_pl Generał
hahaha to samo mam co inni.To pierwsza gra dla ktorej ludzie kupia konsole :) Ja tylko dla Bloodborne'a oraz Wiedzmina 3 kupuje konsole.
kain_pl Generał
up.. co ty gadasz o Dark Souls 2? Byl dobry,ale mial pewne wady ktore psuly lekko rozgrywke ale nie mow ze nie udal sie. Po drugie inna ekipa robila go,nie ta co pierwszego DS-a. Plusem stal sie dodanie urokow w skilach,plynniejsza gra na konsoli jak i PC, powrot niektorych rzeczy z Deamon soula, Ale najwiekszymi minusami jakie moge wymienic ,a jest ich 3... 1. Powracajacy Bossowie(kto gral w DS to potwierdzi,2. Brak mroku w samej grze(duzo koloru w niektorych lokalizacjach aby dac to poczucie zla i klatwy w krainie i 3 powod to poziom trudnosci...Jest duzo lokacji ktore przecietny czlowiek powinien szybko opanowac przejscie krain ,a niektore sa dosc wygorowane i jakby gra sprawdza gracza co sie nauczyl przez granie z 50 godzin w gre, przyznaje ze gre jedynie hardcorowiec przejdzie solo z okolo 20 godzin,ja mam na liczniku 70+ godzin i jeszcze do konca brakuje gry:)
zanonimizowany1009224 Junior
Up. Wiem że inna ekipa robiła DS2 dlatego napisałem że cieszę się że ludzie odpowiedzialni za DS1 pracują nad Bloodborne. Po drugie nie twierdze że DS2 było slabe, było bardzo dobre :D .Przeszedlem grę już 6 razy (po 2 trzema innymi buildami).Wprowadził dużo usprawnień w gameplayu (np.ulepszony dualwielding) no i posiada świetne PvP. Po prostu klimat gry jest gorszy niż w pozostalych soulsach a struktura świata pozostawia wiele do życzenia. Singleplayer mnie rozczarował ale pvp nadrabia zaległości :) Zgadzam się że wszystkim co napisałeś może oprócz czasu przejscia :P Ale to są już indywidualne kwestie.Tak wgl jestem ciekaw jak będzie wyglądać PvP w Bloodborne.
marcing805 Legend

[9]
Nie ten target. BB to gra dla hardkorowców, The Order to gra dla Januszy, mająca pokazać moc konsoli, co i tak robi okropnie, bo zapowiadanej rewelacyjnej fizyki i systemu destrukcji w grze nie ma.
kotonikk Generał

Od razu widać że Miyazaki macza w grze palce, oprócz gęstego klimatu którego w DS2 zabrakło, można zobaczyć to co w Dark Souls było najlepsze, czyli kozacko skonstruowany świat - widzimy w oddali jakiś most lub wieżę? Spoko, pewnie za jakiś czas będziemy tędy przebiegać i wtedy spojrzymy z góry na miejsce, gdzie parę godzin temu walczyliśmy z jakimś minibossem. W Dark Souls 2 niestety miałem wrażenie, że cały czas poruszaliśmy się po płaskiej mapie, leveldesign strasznie kulał, choć gra była dobra.