Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 kwietnia 2013, 07:46

autor: Adrian Werner

Star Command już 2 maja wyruszy tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek

Studio War Baloon ogłosiło, że długo wyczekiwana mobilna strategia kosmiczna Star Command zadebiutuje 2 maja na urządzeniach z systemami iOS.

Tak wiele razy przekładano premierę Star Command, że gra niemalże stała się mobilnym ekwiwalentem Duke Nukem Forever. Teraz jedna prace nad kosmiczną strategią studia War Baloon wreszcie dobiegły końca. Twórcy ogłosili, że produkcja trafi do sprzedaży 2 maja.

     - Star Command – strona oficjalna gry

Na początek gra zadebiutuje w wersji na urządzeniach z systemem iOS. Cenę ustalono na poziomie 2,99 dolarów. Po premierze autorzy zajmą się konwersją na Androida, a potem przyjdzie czas na edycję pecetową.

W Star Command wcielimy się w kapitana statku kosmicznego. Rozpoczynając zabawę zaprojektujemy własny krążownik, a następnie zwerbujemy pierwszych członków załogi. Po tych przygotowaniach udamy się eksplorować galaktykę. Gra nie jest prawdziwym sandboksem. Zamiast tego zaoferuje bardziej tradycyjną kampanię z rozbudowanym wątkiem fabularnym oraz starannie zaprojektowanymi misjami.

Poza zarządzaniem załogą sporo czasu spędzimy na toczeniu bitew z innymi statkami. Starcia rozgrywane będą w czasie rzeczywistym. Co pewien czas będziemy również musieli objąć dowództwo nad poszczególnymi członkami załogi, np. gdy wrogowie wejdą na pokład naszego krążownika.

Świat gry będzie bezwzględnym miejscem i błędne decyzje zostaną surowo ukarane. Przykładowo, jeśli napotkamy kupców i zgodzimy się na opuszczenie osłon, to mogą oni teleportować na nasz pokład bombę zamiast przedstawicieli handlowych. Gracze poszukujący prawdziwych wyzwań powinni znaleźć w Star Command to czego szukali od dawna.

Zabawę wzbogaci system rozwoju. Wraz z kolejnymi misjami załoga zyskiwać będzie doświadczenie i uczyła się nowych umiejętności. Jeszcze więcej opcji pojawi się przy modyfikowaniu statku. Będziemy mogli ulepszać praktycznie każde pomieszczenie oraz wszystkie części.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej