Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 listopada 2011, 09:00

autor: Marcin Skierski

Humble Introversion Bundle - startuje nowa edycja akcji. Płać za gry, ile chcesz

Rozpoczęła się kolejna edycja akcji charytatywnej Humble Bundle. W ramach Humble Introversion Bundle za dowolną kwotę można wzbogacić się o cztery niezależne produkcje studia Introversion. Z kolei za określoną cenę otrzymujemy dodatkowo dwie gry.

Wystartowała kolejna edycja akcji charytatywnej Humble Bundle, w której za dowolną opłatą możemy wzbogacić się o kilka gier niezależnych. W ofercie Humble Introversion Bundle pojawiło się sześć tytułów.

Idea całego przedsięwzięcia pozostaje niezmieniona. Gracze sami mogą zdecydować, ile pieniędzy chcą wpłacić i następnie rozdzielić je pomiędzy deweloperów, organizatorów akcji oraz instytucje dobroczynne. W tym miejscu należy zaznaczyć, że za dowolną kwotę dostępne są cztery pozycje: Uplink, Darwinia, DEFCON oraz Multiwinia. Wszystkie zostały stworzone przez studio Introversion Software i są wzbogacone o dwa dema techniczne: Subversion City Generator oraz Voxel Tech Demo.

Możecie też stać się posiadaczami dwóch dodatkowych gier: Aquaria oraz Crayon Physics Deluxe. W takim przypadku musicie jednak zapłacić kwotę powyżej średniej widocznej na oficjalnej stronie akcji. W chwili pisania tej wiadomości, są to przynajmniej 3,81 dolary (ok. 13 złotych bez podatku VAT). Warto dodać, że obie produkcje były dostępne w poprzednich edycjach Humble Bundle.

Akcja zakończy się o północy z 6 na 7 grudnia. Nauczeni doświadczeniem z poprzednich edycji, możemy sądzić, że oferowany zestaw gier z czasem zostanie powiększony o dodatkowe pozycje. W takim przypadku otrzymają je zapewne osoby, które zapłaciły kwotę powyżej średniej. Organizatorzy chcą w ten sposób zmobilizować graczy, by nie wpłacali jedynie symbolicznego dolara, czy nawet jeszcze mniejszej sumy pieniędzy. Kupując wszystkie tytuły osobno, zapłacilibyśmy ok. 70 dolarów (ok. 230 złotych bez podatku VAT).

Poprzednie edycje akcji okazały się sporym sukcesem, a zdobyte przychody liczone były w milionach dolarów. Nic dziwnego, że organizowane są kolejne tego typu przedsięwzięcia. Dla niezależnych deweloperów jest to szansa na spopularyzowanie swoich produkcji, podczas gdy gracze mogą odpowiednio taniej zdobyć interesujące tytuły, jednocześnie przeznaczając fundusze m.in. na cele charytatywne.