Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 lipca 2007, 17:03

autor: Piotr Doroń

Znamy nowe szczegóły na temat Nanostray 2

Studio Shin’en Multimedia ujawniło nowe informacje poświęcone grze Nanostray 2, kontynuacji udanej klasycznej strzelaniny wydanej na Nintendo DS w 2005 roku. Przedstawione szczegóły rzucają nieco światła m.in. na nowy system sterowania.

Studio Shin’en Multimedia ujawniło nowe informacje poświęcone grze Nanostray 2, kontynuacji udanej klasycznej strzelaniny wydanej na Nintendo DS w 2005 roku. Przedstawione szczegóły rzucają nieco światła m.in. na nowy system sterowania.

Nanostray 2 umożliwi przede wszystkim kontrolowanie wybranego statku kosmicznego przy użyciu ekranu dotykowego. Przypominamy, że w poprzedniej odsłonie cyklu sterowanie odbywało się za sprawą krzyżaka oraz przycisków, a touch screen służył jedynie do aktywowania power-upów. Pracownicy Shin’en pozostawią jednak przed graczem możliwość wyboru sterowania pomiędzy jego nowym a starym wcieleniem.

Z informacji przedstawionych przez autorów wynika również, że główny tryb rozgrywki ma być zdecydowanie dłuższy, a przed każdą z misji gracz będzie mógł dokonać wyboru uzbrojenia. Można się domyślać, że poszczególne poziomy będą odpowiednio zróżnicowane. Świadczy o tym chociażby szesnastu głównych bossów, czyhających na gracza w strategicznych miejscach poszczególnych lokacji.

Oprócz trybu Adventure gracz będzie mógł sprawdzić swoje umiejętności w Challange Mode, Simulator Mode oraz Arcade Mode. Zdecydowanie najciekawiej zapowiada się pierwsza opcja. Gracz, który zdecyduje się na jej wybór będzie musiał ukończyć poszczególne poziomy wykonując przy okazji różnego rodzaju zadania zlecone na początku zabawy.

Niestety, autorzy już teraz poinformowali, że w Nanostray 2 nie znajdzie się tryb sieciowej rozgrywki wieloosobowej. Dostępna będzie jedynie możliwość zabawy z przyjaciółmi znajdującymi się w najbliższej odległości od naszej konsoli (WiFi).

Data premiery Nanostray 2 nie została jeszcze ujawniona. Dokładny dzień startu sprzedaży powinniśmy jednak poznać już niedługo.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej