sprzedaż gier Najnowsze wiadomości i informacje

Playerunknown's Battlegrounds zarobiło 11 mln dolarów w trzy dni

Adrian Werner, wczoraj, 09:20

Należąca do kategorii sieciowych strzelanek typu Battle Royale gra Playerunknown's Battlegrounds stała się kolejnym przebojem w Steam Early Access. W ciągu trzech dni od premiery produkcja zarobiła 11 milionów dolarów.

Overwatch może generować nawet 720 mln dolarów przychodu rocznie

Góral, wczoraj, 09:04

Bank inwestycyjny Morgan Stanley przeprowadził badania związane z grą Overwatch, z których wynika, że produkcja może osiągnąć niebywały sukces i generować roczne przychody rzędu 720 milionów dolarów.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (20-26 marca 2017 r.)

Adrian Werner, 27 marca 2017, 11:23

Miniony tydzień był dla polskiego rynku gier dosyć spokojny, ale nie zabrakło ciekawych wydarzeń. Zapowiedziano konsolową wersję strzelanki BUTCHER, a twórcy Shadow Warrior 2 pochwalili się wynikami sprzedaży.

Playerunknown's Battlegrounds następnym wielkim hitem Wczesnego Dostępu

Jakub Mirowski, 24 marca 2017, 17:51

Playerunknown's Battlegrounds, sieciowa gra akcji studia Bluehole, trafiła wczoraj do fazy Dczesnego Dostępu na platformie Steam i błyskawicznie wspięła się na szczyt listy światowych bestsellerów.

For Honor podbił amerykański rynek gier w lutym

Adrian Werner, 17 marca 2017, 09:42

W lutym amerykański rynek należał do gier For Honor i Resident Evil VII: Biohazard. Z konsol najlepiej poradziło sobie PlayStation 4. Generalnie wyniki branży były jednak rozczarowujące i spadki przychodów zanotowano w każdej kategorii.

Horizon Zero Dawn - sprzedano 2,6 mln egzemplarzy. Dodatek w produkcji

Góral, 16 marca 2017, 16:49

Poznaliśmy wyniki sprzedaży gry Horizon Zero Dawn. Najnowsza produkcja studia Guerrilla Games jest hitem, gdyż w ciągu pierwszych dwóch tygodni rozeszła się w nakładzie 2,6 miliona egzemplarzy. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że deweloper pracuje już nad dodatkiem.

Nintendo Switch - w pierwszym tygodniu sprzedano 1,5 miliona sztuk konsoli

AlexB, 14 marca 2017, 12:37

Informacji na temat Nintendo Switch ciąg dalszy. Według danych firmy SuperData Research, w pierwszym tygodniu od premiery sprzedano 1,5 miliona sztuk najnowszej konsoli japońskiego giganta. Aż 9 na 10 kupujących zaopatrzyło się również w The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Cities: Skylines z 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy

Adrian Werner, 11 marca 2017, 11:43

Firma Paradox Interactive poinformowała, że sprzedano już ponad 3,5 mln egzemplarzy gry Cities: Skylines, czyli strategii ekonomicznej studia Colossal Order. Z tej okazji autorzy szykują darmowe DLC z nowymi budynkami.

Rocket League - 10,5 mln sprzedanych egzemplarzy, 29 mln graczy i inne ciekawostki

Góral, 11 marca 2017, 10:40

Wiceprezes studia Psyonix, Jeremy Dunham, wyjawił kilka informacji związanych z popularnością Rocket League. Produkcja rozeszła się w około 10,5 miliona egzemplarzy, łączna liczba zarejestrowanych osób wynosi prawie 29 milionów, a w lutym bieżącego roku zanotowano 7 milionów aktywnych graczy.

Warhammer: The End Times - Vermintide przekroczyło milion sprzedanych kopii

Movis, 8 marca 2017, 13:20

Studio Fatshark z dumą ogłosiło przekroczenie progu miliona sprzedanych egzemplarzy gry Warhammer: The End Times - Vermintide. W ramach podzięki deweloper uzupełnił tytuł o parę darmowych dodatków.

Switch z najlepszym europejskim debiutem w historii Nintendo

Adrian Werner, 8 marca 2017, 10:13

Nintendo Switch bije kolejne rekordy. Konsola zaliczyła najlepszy debiut na rynku europejskim w historii firmy, a The Legend of Zelda: Breath of the Wild stało się najszybciej sprzedającym się tytułem startowym w dorobku tej japońskiej korporacji.

Switch najlepiej sprzedającą się konsolą Nintendo w obu Amerykach

Movis, 7 marca 2017, 09:44

Nintendo Switch zanotowało świetny start, który przyćmił nawet szaleństwo towarzyszące premierze konsoli Wii. Amerykanie wydają się kupować konsolę na potęgę, a najnowsza Zelda jest najbardziej pożądanym tytułem startowym w historii japońskiej firmy.

Wysoka sprzedaż Final Fantasy XV uratowała całą serię

Góral, 2 marca 2017, 10:12

Hajime Tabata, reżyser gry Final Fantasy XV, wyjawił, że najnowsza odsłona cyklu była dla marki ostatnią szansą. Square Enix zakładało, że nie sprzeda się więcej niż 5 milionów egzemplarzy, co pogrążyłoby serię, ale na szczęście w miesiąc rozeszło się 6 milionów i najpewniej doczekamy się kolejnych części.

Conan Exiles sprzedał się w ponad 480 tys. kopii; autorzy zapowiadają znaczny rozwój produkcji

Movis, 28 lutego 2017, 10:33

Alfa gry Conan Exiles od studia FunCom zawstydza swoją sprzedażą nawet ciepłe bułeczki. Producenci w opublikowanym niedawno sprawozdaniu finansowym chwalą się kolejnymi kamieniami milowymi we Wczesnym Dostępie Steam i planują m.in. 7 dużych aktualizacji na 12 kolejnych miesięcy.

Minecraft znalazł ponad 120 milionów nabywców

Arantasar, 27 lutego 2017, 21:56

Na oficjalnym koncie twiterowym Minecrafta poinformowano, że produkcja studia Mojang AB znalazła ponad 122 miliony nabywców. Tym samym tytuł umocnił się na drugiej pozycji najczęściej kupowanych gier wszech czasów. Jednocześnie podano, że każdego miesiąca za pomocą oficjalnego klienta loguje się blisko 55 milionów graczy.

The Elder Scrolls Online sprzedało się w 8,5 mln egzemplarzy

Góral, 26 lutego 2017, 10:26

MMORPG The Elder Scrolls Online z kwietnia 2014 roku rozeszło się w 8,5 miliona egzemplarzy. Produkcja cieszy się mniej więcej takim samym zainteresowaniem na wszystkich docelowych platformach sprzętowych.

Zaginięcie Ethana Cartera - sprzedano niemal milion egzemplarzy polskiej gry

Góral, 24 lutego 2017, 17:57

Rodzima przygodówka Zaginięcie Ethana Cartera od studia The Astronauts rozeszła się w prawie milionowym nakładzie - pochwalono się na Facebooku firmy.

NiOh z milionem sprzedanych egzemplarzy

Góral, 24 lutego 2017, 09:55

Firma Koei Tecmo pochwaliła się, że jej najnowsza produkcja - wymagające RPG akcji NiOh - rozeszła się w ciągu kilkunastu dni w nakładzie przekraczającym milion egzemplarzy.

Owlboy sprzedany w prawie 100 tysiącach egzemplarzy

jaauba, 22 lutego 2017, 12:23

Deweloperzy z niezależnego studia D-Pad chwalą się doskonałymi wynikami sprzedaży gry Owlboy. To wielki sukces, zważywszy na dziewięcioletni okres produkcji i czas premiery.

Sprzedaż Hearts of Iron IV przekroczyła 500 tys. egzemplarzy

Adrian Werner, 21 lutego 2017, 09:26

Firma Paradox Interactive poinformowała, że sprzedaż traktującej o II wojnie światowej strategii Hearts of Iron IV przekroczyła pół miliona egzemplarzy.

Terraria - sprzedano ponad 20 milionów egzemplarzy

Góral, 18 lutego 2017, 09:17

Terraria, często określana mianem "dwuwymiarowego Minecrafta", okazała się ogromnym hitem. Do dziś sprzedano ponad 20 milionów egzemplarzy produkcji, z czego aż 8,5 miliona na PC-tach w ciągu 18 miesięcy od momentu premiery wersji 1.3.

Resident Evil VII: Biohazard zdominowało w styczniu amerykański rynek gier

Adrian Werner, 17 lutego 2017, 12:25

W styczniu amerykański rynek gier należał do Resident Evil VII: Biohazard i PlayStation 4. Dosyć niespodziewanie do pierwszej trójki najlepiej sprzedających się konsol przebiło się 8-bitowe NES Classic Edition.

Resident Evil VII: Biohazard - zwróciły się koszty produkcji

Góral, 15 lutego 2017, 20:12

Capcom, deweloper i wydawca gry Resident Evil VII: Biohazard, wyjawił, że koszty produkcji zwróciły się jeszcze przed wysłaniem do sklepów 2,5 miliona egzemplarzy. Warto jednak zauważyć, że do 10 lutego do sprzedawców trafiły już 3 miliony sztuk, więc firma ma powody do zadowolenia.

Forza Horizon 3 - sprzedano 2,5 miliona egzemplarzy gry

Góral, 13 lutego 2017, 19:35

Forza Horizon 3, bardzo ciepło przyjęta przez media gra wyścigowa z zeszłego roku, rozeszła się w liczbie 2,5 miliona egzemplarzy. Ponadto cała marka Forza wygenerowała ponad miliard dolarów przychodu w sprzedaży detalicznej.

Conan Exiles - sprzedaż przekroczyła 320 tysięcy kopii

Movis, 10 lutego 2017, 20:54

Studio FunCom ma się z czego cieszyć. W informacji na swoim blogu zespół ogłosił, że gra Conan Exiles sprzedaje się jak świeże bułeczki i już zaczyna przynosić twórcom czysty zysk. Autorzy wspominają także o rozwiązaniu problemów z serwerami oraz udostępniają narzędzia moderskie.

Raport finansowy Ubisoftu - sukces The Division i Rainbow Six: Siege

Góral, 10 lutego 2017, 12:57

Najnowszy raport finansowy firmy Ubisoft przyniósł dość zaskakujące informacje. Okazało się, że największe sukcesy odniosły starsze gry koncernu, w tym Tom Clancy's The Division i Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege, a Watch Dogs 2 nie spełniło oczekiwań.

Rekordowy rok Activision Blizzard

Entelarmer, 10 lutego 2017, 11:50

Koncern Activision Blizzard opublikował raport finansowy za 2016 rok. Dzięki wykupieniu firmy King oraz sukcesom wydanych produkcji w minionych dwunastu miesiącach spółka odnotowała rekordowy przychód, nawet jeśli Call of Duty: Infinite Warfare zawiodło. Imponujące są też statystyki gier firmy.

Watch Dogs 2 - debiut poniżej oczekiwań

Góral, 10 lutego 2017, 09:34

Szef firmy Ubisoft, Yves Guillemot, wyjawił, że debiut gry Watch Dogs 2 nie spełnił oczekiwań wydawcy. Zaznaczył jednak, że tytuł cały czas sprzedaje się nieźle, więc w dłuższej perspektywie może okazać się sukcesem.

Resident Evil VII - do sklepów trafiły 3 mln egzemplarzy gry

Adrian Werner, 10 lutego 2017, 09:11

Firma Capcom poinformowała, że do sklepów powędrowały trzy miliony sztuk Resident Evil VII: Biohazard. Według wydawcy gra sprzedaje się w bardzo stabilnym tempie, co ma być zasługą wysokich not recenzentów oraz pozytywnych opinii fanów.

GTA V, WWE 2K17, NBA 2K17 i Civilization VI największymi hitami Take-Two Interactive (raport finansowy)

Góral, 8 lutego 2017, 14:51

Koncern Take-Two Interactive w trzecim kwartale roku podatkowego 2017 (okres od 1 października do końca grudnia 2016 roku) zanotował 476,5 miliona dolarów przychodu i 29,8 miliona dolarów straty. Jest to rezultat lepszy niż rok wcześniej, a wpłynęły na niego takie hity jak GTA V, WWE 2K17, NBA 2K17 i Sid Meier’s Civilization VI.

Raport finansowy NCsoftu - Lineage na plus, WildStar bez statystyk

Entelarmer, 8 lutego 2017, 14:25

Firm NCsoft opublikowała raport finansowy za okres od października do grudnia, jak i cały miniony rok. Zestawienie pokazuje znaczną poprawę wyników serii Lineage oraz Blade & Soul oraz dalsze straty Guild Wars 2. Natomiast zupełnie pominięto wyniki gry WildStar.

Fallout 4 "musi być najbardziej udanym projektem" wypuszczonym przez Bethesdę

Góral, 8 lutego 2017, 11:45

Tuż po premierze Fallouta 4 dowiedzieliśmy się, że Bethesda wysłała do sklepów 12 milionów egzemplarzy produkcji. Od tamtej pory wydawca nie chwali się wynikami sprzedaży, ale Pete Hines, wiceprezes ds. marketingu, stwierdził, że tytuł "musi być najbardziej udanym projektem" w historii firmy.

Grand Theft Auto V rozeszło się w 75 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 8 lutego 2017, 10:55

Studio Rockstar i firma Take-Two Interactive mają powody do zadowolenia. Grand Theft Auto V rozeszło się już w ponad 75 milionach egzemplarzy, a tempo sprzedaży gry w zeszłym roku było większe niż w 2015 r.

Final Fantasy XV - koszt produkcji zwrócił się już pierwszego dnia sprzedaży

Entelarmer, 8 lutego 2017, 10:50

Serwis DualShocker przeprowadził rozmowę z Hajime Tabatą, reżyserem Final Fantasy XV. Japoński twórca zdradził, że koszt produkcji ostatniej odsłony kultowej serii jRPG zwrócił się w ciągu pierwszych 24 godzin od premiery. Przy okazji zapowiedziano wsparcie dla PlayStation 4 Pro i fabularne dodatki DLC do gry.

Civilization VI sprzedane w 1,5 miliona egzemplarzy

AlexB, 8 lutego 2017, 10:35

Civilization VI najszybciej sprzedającą się odsłoną cyklu. Według ostatniego raportu finansowego opublikowanego przez firmę Take-Two Interactive, w ręce graczy trafiło ponad 1,5 miliona egzemplarzy tytułu. Poinformowano również, że wszystkie gry z serii sprzedały się w 40 milionach sztuk.

Red Dead Redemption sprzedało się w około 15 milionach egzemplarzy

Góral, 8 lutego 2017, 09:35

Poznaliśmy najnowsze wyniki sprzedaży gry Red Dead Redemption. Wydana w 2010 roku na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 produkcja rozeszła się w około 15 milionach egzemplarzy.

Sprzedaż Mafii III poniżej oczekiwań. Do sklepów trafiło 5 milionów egzemplarzy gry

Jakub Mirowski, 8 lutego 2017, 09:32

Z raportu finansowego firmy Take-Two Interactive wynika, że choć prognozy tuż po premierze zapowiadały komercyjny hit, do końca ubiegłego roku do sklepów trafiło "zaledwie" 5 milionów egzemplarzy gry Mafia III.

Fire Emblem Heroes - pierwszy dzień przyniósł 2 mln pobrań i 2,9 mln dolarów przychodu

Adrian Werner, 6 lutego 2017, 11:10

Firma Nintendo może się pochwalić kolejnym mobilnym sukcesem. W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery taktyczne RPG Fire Emblem Heroes zostało pobrane dwa miliony razy i przyniosło prawie trzy miliony dolarów przychodu.

Titanfall 2 nie spełnił oczekiwań wydawcy

Movis, 2 lutego 2017, 11:20

Dyrektor finansowy Electronic Arts potwierdza, że gra Titanfall 2 nie osiągnęła oczekiwanego poziomu sprzedaży. Prezes EA zaznacza jednak, że nie zamierza wywieszać białej flagi i liczy na długoterminowy zwrot inwestycji.

FIFA 17 najlepiej sprzedającą się grą konsolową 2016 roku - raport finansowy Electronic Arts

Góral, 1 lutego 2017, 15:56

Kolejną dzisiejszą wiadomością z obozu Electronic Arts jest ta związana z wynikami finansowymi firmy za trzeci kwartał 2016 roku. Dodatkowo w newsie znajdziecie informacje o sukcesach gier FIFA 17 i Battlefield 1.

Dead by Daylight zmierza na konsole

Arantasar, 1 lutego 2017, 12:05

Firma Starbreeze ogłosiła, że gra Dead by Daylight jeszcze w 2017 roku ukaże się na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Jednocześnie wydawcy poinformowali, że jak dotąd tytuł znalazł 1,8 miliona nabywców.

Raport finansowy Nintendo - duży zysk, 78 mln ściągnięć Super Mario Run, śmierć Wii U [news zaktualizowany]

Góral, 1 lutego 2017, 09:41

Z najnowszych danych opublikowanych przez Nintendo wynika, że firma zaliczyła świetne trzy kwartały, notując od 1 kwietnia do końca 2016 roku zysk większy o 154% niż w tym samym okresie rok wcześniej. Dowiedzieliśmy się także o 78 milionach pobrań gry Super Mario Run i śmierci Wii U w Japonii.

Mass Effect 3 znalazł 6 mln nabywców. EA planuje wysłać do sklepów 3 mln egzemplarzy Andromedy

Góral, 1 lutego 2017, 09:40

Firma Electronic Arts ujawniła, że Mass Effect 3 rozszedł się w nakładzie 6 milionów egzemplarzy. Ponadto koncern zamierza w pierwszym tygodniu sprzedaży wysłać do sklepów 3 miliony sztuk gry Mass Effect: Andromeda.

Resident Evil VII: Biohazard - dobra gra to jednak za mało

Entelarmer, 31 stycznia 2017, 12:05

Resident Evil VII: Biohazard radzi sobie dobrze, ale firma Capcom nie ma powodów do świętowania. Od ostatniego ogłoszenia japońskiego dewelopera jego akcje na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych spadły o ponad 6%, zapewne w związku z wysłaniem do sklepów "tylko" 2,5 miliona egzemplarzy gry.

Pokemon Sun i Moon rozeszły się w ponad 14 milionach egzemplarzy

Góral, 31 stycznia 2017, 10:51

Poznaliśmy najnowsze dane dotyczące sprzedaży gier Pokemon Sun i Moon. Do końca 2016 roku rozeszło się aż 14,69 miliona egzemplarzy - wynik jest imponujący, również na tle innych odsłon serii Pokemon (pełne zestawienie w rozwinięciu wiadomości).

World of Warcraft najbardziej dochodową grą w historii – Wieści MMO (30/01/2017)

moir, 30 stycznia 2017, 20:00

Dzisiaj piszemy m.in. o najnowszych aktualizacjach Black Desert, Blade & Soul i Star Wars: The Old Republic, a także przyglądamy się dotychczasowym postępom zamkniętych beta-testów Revelation Online.

Resident Evil VII: Biohazard - do sklepów trafiło 2,5 miliona egzemplarzy

Entelarmer, 27 stycznia 2017, 11:20

Firma Capcom poinformowała o wysłaniu do sklepów 2,5 miliona kopii Resident Evil VII: Biohazard. Ponadto dowiedzieliśmy się, że do dziś rozeszło się 75 milionów egzemplarzy gier z kultowej serii survival horrorów.

Starbound sprzedał się w 2,5 mln egzemplarzy

Góral, 24 stycznia 2017, 10:22

Studio Chucklefish pochwaliło się, że gra Starbound, której oficjalna premiera odbyła się w lipcu 2016 roku, sprzedała się w nakładzie przekraczającym 2,5 miliona egzemplarzy.

Sprzedano ponad 400 mln gier na PlayStation 4

Góral, 23 stycznia 2017, 09:45

Podczas targów Taipei Game Show przedstawiciel Sony Interactive Entertainment Japan ujawnił, że od momentu premiery konsoli PlayStation 4 sprzedano ponad 400 milionów kopii gier przeznaczonych na to urządzenie.

W USA grudzień i cały 2016 rok należał do Call of Duty: Infinite Warfare

Adrian Werner, 20 stycznia 2017, 09:55

Dzięki firmie NPD Group poznaliśmy wyniki amerykańskiego rynku gier za ubiegły miesiąc oraz za cały miniony rok. Nikogo chyba nie zdziwi informacja, że największą popularnością cieszyło się Call of Duty: Infinite Warfare.