Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

sprzedaż gier Najnowsze wiadomości i informacje

Hellblade: Senua's Sacrifice - w trzy miesiące sprzedano pół miliona egzemplarzy

Góral, wczoraj, 16:02

Poznaliśmy wyniki sprzedaży wydanego w sierpniu bieżącego roku Hellblade: Senua's Sacrifice od studia Ninja Theory. Grze udało się odnieść komercyjny sukces.

CI Games – Sniper: Ghost Warrior 3 ze sprzedażą lepszą od założeń

UNIX, wczoraj, 15:05

CI Games nie schodzi ze ścieżki stabilizacji finansowej. W trzecim kwartale 2017 roku firma odnotowała 3,6 miliona złotych zysku netto, a w całym roku 5,1 miliona. Takimi danymi pochwaliła się spółka w najnowszym raporcie finansowym. Napomknęła też o swoich nowych grach (niezapowiedzianej taktycznej strzelance i Lords of the Fallen 2).

Wieści ze świata (Śródziemie: Cień Wojny, Pokemon Ultra Sun i Moon, Batman: The Enemy Within) 22/11/2017

Góral, wczoraj, 13:57

Dziś piszemy o sukcesie gier Pokemon Ultra Sun i Pokemon Ultra Moon w Japonii oraz o premierach dodatku Plemię rzezi: Nemezis do Śródziemia: Cienia wojny (wraz z nowym patchem) i trzeciego epizodu przygodówki Batman: The Telltale Series - The Enemy Within. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wiedźmin 3 zarobił już okrągły miliard (raport finansowy CD Projektu)

Góral, wczoraj, 11:29

Doczekaliśmy się najnowszego raportu finansowego CD Projektu. Firma zanotowała dobry okres, napędzany m.in. przez GOG.com i Gwinta, ale inwestorzy liczyli na więcej.

Śródziemie: Cień Wojny najlepiej sprzedającą się grą października w Stanach Zjednoczonych

Jakub Mirowski, 18 listopada 2017, 16:00

Według informacji podanych przez firmę NPD Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins oraz Super Mario Odyssey były najlepiej sprzedającymi się grami ubiegłego miesiąca w Stanach Zjednoczonych. W sprzedaży sprzętu króluje natomiast Nintendo.

Dead by Daylight z 3 milionami sprzedanych egzemplarzy

Góral, 16 listopada 2017, 20:03

Poznaliśmy najnowsze wyniki sprzedaży gry Dead by Daylight, oferującej asymetryczny multiplayer w klimatach horroru. Produkcja rozeszła się w ponad 3 milionach egzemplarzy. Opublikowano też infografikę ze statystykami.

SUPERHOT z ponad milionem sprzedanych egzemplarzy

Adrian Werner, 16 listopada 2017, 10:54

Autorzy strzelanki SUPERHOT pochwalili się, że sprzedaż gry przekroczyła milion egzemplarzy. Z tej okazji polska cena produkcji w serwisie Steam została na stałe obniżona do 29,99 zł.

Call of Duty: WWII - pół miliarda dolarów zysku w trzy dni

Góral, 8 listopada 2017, 18:15

W przesłanej wiadomości prasowej firma Activision Blizzard poinformowała, że strzelanka Call of Duty: WWII podczas pierwszych trzech dni od premiery zarobiła 500 milionów dolarów.

Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 11:19

Rola modelu „gier jako usług” na rynku nie przestaje rosnąć. Zakończony niedawno kwartał rozliczeniowy był dla firmy Ubisoft pierwszym, w którym mikropłatności, DLC i subskrypcje dały więcej przychodów niż sprzedaż cyfrowa pełnych wersji gier.

PUBG z 20 milionami sprzedanych kopii

AlexB, 8 listopada 2017, 10:23

Playerunknown's Battlegrounds osiągnęło kolejny kamień milowy. Jak poinformował na Twitterze Brendan „PlayerUnknown” Greene, jego dzieło rozeszło się w 20 milionach egzemplarzy. Pobity został również rekord liczby graczy w szczytowym okresie.

Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA

Góral, 8 listopada 2017, 10:13

Firma Take-Two Interactive poinformowała, że Grand Theft Auto V zostało wysłane do sklepów w liczbie 85 milionów egzemplarzy. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że mikrotransakcje w GTA Online i innych grach odpowiadają za niemal połowę przychodów koncernu.

Assassin's Creed Origins sprzedaje się dwukrotnie lepiej niż Assassin’s Creed: Syndicate

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 09:50

Firma Ubisoft poinformowała, że przez dziesięć pierwszych dni od premiery sprzedała dwukrotnie więcej egzemplarzy Assassin's Creed Origins niż w przypadku Assassin’s Creed: Syndicate.

Call of Duty: WWII sporym sukcesem na PC-tach

Góral, 7 listopada 2017, 16:30

Z danych dostępnych w serwisach GitHyp i Steam Spy wynika, że Call of Duty: WWII w wersji PC-towej radzi sobie bardzo dobrze - zdecydowanie lepiej niż zeszłoroczna odsłona serii.

Resident Evil VII: Biohazard - sprzedaż przekroczyła 4,1 mln egzemplarzy [aktualizacja: dane MvC Infinite]

Adrian Werner, 6 listopada 2017, 10:11

Firma Capcom poinformowała, że sprzedaż survival horroru Resident Evil VII: Biohazard przekroczyła 4,1 miliona egzemplarzy. Wynik ten osiągnięto w ciągu ośmiu miesięcy od premiery. Z kolei bijatyka Marvel vs. Capcom Infinite od września znalazła ponad 900 tys. nabywców.

Finanse Activision Blizzard – sukces Destiny 2 i miliard dolarów z mikropłatności

Movis, 3 listopada 2017, 11:43

Firma Activision Blizzard ma czym się pochwalić w swoim raporcie finansowym za trzeci kwartał 2017 roku. W centrum uwagi znalazły się Destiny 2 oraz Call of Duty: WWII, a ogólne wyniki mają przekraczać oczekiwania analityków. Zastraszająco wielkie były też zyski z mikrotransakcji.

Super Mario Odyssey najchętniej kupowaną grą w historii serii

Vergil, 2 listopada 2017, 18:46

Pracownicy Nintendo mają kolejny powód do dumy. Super Mario Odyssey bije kolejne rekordy (nie tylko sprzedażowe), zarówno na terenie Stanów Zjednoczonych, jak i w pozostałych częściach świata.

Titanfall 2 sprzedał się dobrze; halloweenowa aktualizacja

Movis, 2 listopada 2017, 09:45

Wyniki sprzedaży gry Titanfall 2 zostały wspomniane na konferencji inwestorów firmy Electronic Arts. Producent Respawn Entertainment niedawno wypuścił też na serwery gry aktualizację produkcji związaną z okresem Halloween.

Kosmiczna sprzedaż Super Mario Odyssey

Entelarmer, 31 października 2017, 11:00

Firma Nintendo opublikowała prezentację podsumowującą ostatnie miesiące. Gigant z Kioto pochwalił się znakomitą sprzedażą Super Mario Odyssey, 200 milionami pobrań Super Mario Run oraz planowanym wznowieniem sprzedaży Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System.

Sega prezentuje wyniki sprzedaży swoich gier

godrikus, 30 października 2017, 12:46

W corocznym raporcie japońska firma Sega przedstawiła wyniki sprzedaży gier, których jest wydawcą – między innymi serii Persona, Sonic czy Yakuza. Niektóre z liczb robią wrażenie.

Nintendo dzieli się wynikami sprzedażowymi Switcha i gier

godrikus, 30 października 2017, 10:40

Według najnowszych wyników sprzedaży ujawnionych przez firmę Nintendo, najnowsza konsola japońskiego giganta rozeszła się już w ponad 7 milionach egzemplarzy. Sprzedano do tego ponad 27 milionów gier na Switcha – największą popularnością cieszą się The Legend of Zelda: Breath of the Wild i Mario Kart 8 Deluxe. Podano też wyniki dla 3DS-a i Wii U.

Outlast 2 - sprzedano już prawie milion egzemplarzy

Adrian Werner, 29 października 2017, 11:19

Współzałożyciel studia Red Barrels zdradził, że sprzedaż horroru Outlast 2 wkrótce osiągnie próg miliona egzemplarzy. Poinformował jeszcze, jakie ulepszenia zaoferuje gra na Xboksie One X, a także wyjawił, że deweloper na razie nie planuje wsparcia dla gogli wirtualnej rzeczywistości.

Gra Hellblade: Senua’s Sacrifice już prawie zwróciła się twórcom

Ender, 28 października 2017, 15:05

Mimo bardzo pozytywnego przyjęcia przez graczy oraz krytyków, a także wysokiej sprzedaży, dochody wygenerowane przez Hellblade: Senua’s Sacrifice jeszcze nie zwróciły twórcom nakładów poniesionych na jej produkcję. Sytuacja ta jednak nie martwi deweloperów - gra i tak rozchodzi się szybciej, niż przewidywali.

Dystrybucja cyfrowa we wrześniu - duży sukces Divinity: Original Sin II i Destiny 2

Góral, 26 października 2017, 11:10

Poznaliśmy szczegóły dotyczące rynku cyfrowej dystrybucji we wrześniu bieżącego roku. Duży sukces zanotowały RPG Divinity: Original Sin II oraz strzelanka Destiny 2. Ponadto dalej świetnie radzi sobie Playerunknown's Battlegrounds.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age rozeszło się w ponad milionie egzemplarzy

Adrian Werner, 26 października 2017, 10:30

Firma Square Enix pochwaliła się, że gra Final Fantasy XII: The Zodiac Age, czyli remaster klasycznego jRPG-a, rozeszła się już w ponad milionie egzemplarzy.

Bomber Crew - kreskówkowy symulator bombowca rozchodzi się jak ciepłe bułeczki

Góral, 26 października 2017, 09:41

Przed kilkoma dniami na komputerach osobistych ukazała się gra Bomber Crew. Tytuł okazał się sporym hitem sprzedażowym - na tyle dużym, że koszty produkcji zwróciły się już po 36 godzinach obecności na rynku.

Elex u 100 tysięcy użytkowników Steama

Meehow, 24 października 2017, 11:05

Elex, najnowsza gra studia Piranha Bytes, znalazła około 100 tysięcy nabywców na platformie Steam w ciągu tygodnia od premiery, która nastąpiła 17 października.

Destiny 2 znokautowało konkurencję na amerykańskim rynku gier we wrześniu

Adrian Werner, 24 października 2017, 10:55

Wrzesień na amerykańskim rynku gier należał do Destiny 2. Kilka tygodni wystarczyło, aby produkcja stała się najlepiej sprzedającym się tytułem roku. Z kolei wśród platform prowadził sprzęt Nintendo (SNES mini przed Switchem).

Sniper: Ghost Warrior 3 nieźle się sprzedaje; wkrótce ma ruszyć produkcja Lords of the Fallen 2

Góral, 20 października 2017, 18:00

Firma CI Games opublikowała najnowsze informacje finansowe oraz wypowiedziała się na temat sprzedaży Sniper: Ghost Warrior 3 i planów na przyszłość. Obejmują one Lords of the Fallen 2 i jeszcze jedną taktyczną strzelankę.

Resident Evil VII: Biohazard - 4 mln egzemplarzy w sklepach

Góral, 18 października 2017, 19:11

Firma Capcom pochwaliła się na oficjalnej stronie gry Resident Evil VII: Biohazard, że produkcja została wysłana do sklepów w liczbie 4 milionów egzemplarzy.

Byli pracownicy Visceral Games o zamknięciu studia i sprzedaży Dead Space 2

AlexB, 18 października 2017, 10:55

Zach Wilson, jeden z byłych pracowników zamkniętego niedawno Visceral Games, podzielił się pewnymi liczbami dotyczącymi Dead Space 2. Scott Warner, również niegdyś zatrudniony w studiu, zdradził natomiast swoje przemyślenia dotyczące tego, czy aby na pewno za wynikłą wczoraj sytuację powinniśmy winić wyłącznie EA.

Overwatch - 35 milionów graczy na PC, PS4 i XOne

Góral, 16 października 2017, 18:33

Studio Blizzard Entertainment pochwaliło się na Twitterze, że strzelanka Overwatch na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-ty ma już 35 milionów graczy.

Cuphead - sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy

Adrian Werner, 14 października 2017, 09:19

StudioMDHR poinformowało, że platformówka Cuphead rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy w ciągu dwóch tygodni, jakie upłynęły od premiery.

Wieści ze świata (Tekken 7, Sudden Strike 4, Crusader Kings II: Jade Dragon) 11/10/2017

Movis, 11 października 2017, 14:49

Dziś piszemy o Tekkenie 7, który przebił swoją sprzedażą Street Fightera V, Dunkierce w DLC do Sudden Strike 4 i mechanikach dodatku Crusader Kings II: Jade Dragon. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Playerunknown's Battlegrounds z 15 milionami graczy

Góral, 11 października 2017, 11:03

Zaledwie kilka dni temu informowaliśmy o 13 milionach graczy, którzy skusili się na zakup Playerunknown's Battlegrounds. W tym czasie liczba posiadaczy gry wzrosła o 2 miliony.

Mass Effect: Andromeda najpopularniejszą grą w Polsce w I połowie 2017 roku według GPC

Góral, 6 października 2017, 20:33

Przygotowaliśmy listę dwudziestu najpopularniejszych gier pierwszej połowy bieżącego roku według naszej Growej Porównywarki Cenowej (GPC).

Cuphead - dobra sprzedaż oraz entuzjastyczne recenzje

Entelarmer, 2 października 2017, 11:20

Cztery dni temu zadebiutowało Cuphead - debiutancka produkcja firmy StudioMDHR. Kreskówkowa gra akcji spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem graczy i zdołała już sprzedać się w 125 tysiącach egzemplarzy.

Playerunknown's Battlegrounds - nowe wyniki sprzedaży, reklamy w grze i słabe recenzje na Steamie

Góral, 1 października 2017, 17:25

Twórcy Playerunknown's Battlegrounds mają kolejne powody do zadowolenia, gdyż gra rozeszła się już w 13 milionach egzemplarzy. Z drugiej strony w ostatnich dniach na Steamie pojawiły się tysiące negatywnych opinii, wywołane najpewniej reklamami w chińskiej wersji produkcji. Ponadto Bluehole Studios wydzieliło ze swoich struktur komórkę PUBG Corp., dedykowaną rozwijaniu tej gry.

Dystrybucja cyfrowa w sierpniu - znaczny wzrost rynku darmowych gier MMO

Góral, 30 września 2017, 12:02

W najnowszym raporcie firmy analitycznej SuperData możemy wyczytać, że rynek darmowych gier MMO urósł w porównaniu do sierpnia 2016 roku aż o 28%. Natomiast przychody generowane w cyfrowej dystrybucji sięgnęły w zeszłym miesiącu blisko 8 miliardów dolarów. Pierwsze miejsca na listach hitów okupują League of Legends, GTA V i Arena of Valor.

Zwycięski pochód Divinity: Original Sin II trwa

AlexB, 25 września 2017, 10:43

Divinity: Original Sin II od belgijskiego studia Larian kontynuuje zwycięski pochód. Baza graczy wciąż rośnie, a kolejne recenzje pojawiające się w sieci tylko podwyższają średnią ocenę produkcji.

Car Mechanic Simulator 2018 - sprzedano ponad 200 tys. egzemplarzy

Adrian Werner, 24 września 2017, 13:01

Sprzedaż Car Mechanic Simulator 2018 przekroczyła 200 tysięcy egzemplarzy. Grze udało się przetrwać premierę w fatalnym stanie technicznym i dzięki pomocy fanów twórcy doprowadzili swoje dzieło do odpowiedniego stanu.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - sprzedano ponad 2 mln egzemplarzy

Góral, 24 września 2017, 09:35

Składanka Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, zawierająca zremasterowane pierwsze trzy odsłony serii gier platformowych Crash, odniosła duży sukces komercyjny.

Nier: Automata dużym sukcesem komercyjnym

Góral, 21 września 2017, 18:08

Firma Square Enix, wydawca gry Nier: Automata, pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży dzieła studia PlatinumGames, które ukazało się kilka miesięcy temu na konsoli PlayStation 4 i PC-tach.

Absolver w rękach setek tysięcy graczy

Góral, 21 września 2017, 13:38

Niedawno dowiedzieliśmy się, że Absolver zanotował najlepszy debiut w historii firmy Devolver Digital. Dziś poznaliśmy szczegółowe wyniki sprzedaży.

Sprzedaż Final Fantasy XV przekroczyła 6,5 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 19 września 2017, 09:38

Firma Square Enix poinformowała, że udało jej się sprzedać już ponad 6,5 mln egzemplarzy gry jRPG Final Fantasy XV. Nadchodząca wersja pecetowa bez wątpienia przyczyni się do dalszego zwiększenia tego wyniku.

Divinity: Original Sin II największym debiutem Larian Studios

Entelarmer, 18 września 2017, 10:05

Studio Larian ma powody do świętowania. W ciągu czterech dni od premiery Divinity: Original Sin II zdołało dwukrotnie przebić początkową sprzedaż udanej poprzedniczki, ustanawiając nowy rekord dla belgijskiego dewelopera. Ponadto tytuł może pochwalić się ogromną popularnością na Steamie, z liczbą grających w tym samym czasie przebijającą kilkukrotnie jakąkolwiek inną klasyczną produkcję RPG.

Destiny 2 świetnie się sprzedaje i zbiera dobre opinie

Góral, 16 września 2017, 10:21

Firma Activision Blizzard pochwaliła się sukcesem gry Destiny 2 od studia Bungie. Dodatkowo w sieci pojawiły się recenzje produkcji, która zbiera lepsze oceny niż część pierwsza.

Madden NFL 18 i Switch liderami amerykańskiego rynku gier w sierpniu

Adrian Werner, 15 września 2017, 10:03

Miniony miesiąc na amerykańskim rynku gier należał do Madden NFL 18. Z kolei na drugim miejscu uplasowało się Grand Theft Auto V. Spośród konsol pozycję lidera sprzedaży obroniło Nintendo Switch.

Black Desert Online zarabia krocie

Góral, 14 września 2017, 09:39

Studio Pearl Abyss pochwaliło się rezultatami osiągniętymi przez PC-towe MMORPG Black Desert Online. Od momentu premiery w 2014 roku produkcja doliczyła się 7,65 miliona zarejestrowanych użytkowników i wygenerowała ponad 300 milionów dolarów przychodu. Ponadto deweloper zdradził swoje plany na przyszłość.

Raport finansowy CI Games - Sniper: Ghost Warrior 3 zapewniło firmie stabilizację finansową

Entelarmer, 8 września 2017, 19:15

Firma CI Games opublikowała raport finansowy za okres od stycznia do czerwca 2017 roku. Pierwsze półrocze okazało się bardzo udane dla polskiego producenta, co jest zasługą przyzwoitego wyniku gry Sniper: Ghost Warrior 3. Pomimo krytyki trzecia część snajperskiej serii zdołała się rozejść w niemal 750 tysiącach egzemplarzy.

Wiedźmin nadal generuje krocie. Raport finansowy CD Projekt za pierwszą połowę 2017 roku

Jakub Mirowski, 7 września 2017, 12:03

Firma CD Projekt opublikowała raport finansowy za pierwszą połowę 2017 roku, z którego dowiadujemy się, że w przeciągu sześciu miesięcy spółka wygenerowała ponad 118 milionów złotych zysku netto.