Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Blood West

Kratos, kultowe klasyki i polskie perełki - przegląd nowych gier w abonamentach w styczniu 2025
Kratos, kultowe klasyki i polskie perełki - przegląd nowych gier w abonamentach w styczniu 2025

artykuł24 stycznia 2025

W pierwszym przeglądzie abonamentowych nowości prym wiodą polskie gry (Against the Storm, Blood West), starsze produkcje (Diablo, Deus Ex), a także nowsze tytuły, którym warto poświęcić uwagę (GoW Ragnarok, BioShock 2 Remastered, Blasphemous II).

Gry grudnia 2023. Cyberpunk 2077 wreszcie w komplecie!
Gry grudnia 2023. Cyberpunk 2077 wreszcie w komplecie!

artykuł30 listopada 2023

Po końcówce roku raczej nikt nie spodziewa się zbyt wiele. Nie oznacza to, że w grudniu nie będzie w co grać, acz zdecydowanie brakuje wielkich premier. Chociaż kto wie, może Avatar: Frontiers of Pandora okaże się tegorocznym czarnym (niebieskim?) koniem?

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.