Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry The Elder Scrolls Online: Morrowind

Gry czerwca 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry czerwca 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 czerwca 2017

Czerwiec nie obfituje w hity opatrzone etykietą AAA, ale i tak będzie w co pograć. Przed nami m.in. podwójne wyścigowe uderzenie Codemasters, smak nostalgii w dodatku Morrowind do The Elder Scrolls Online oraz lądowanie na spadochronie polskiego Get Even.

Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi – 15. urodziny gry The Elder Scrolls III: Morrowind
Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi – 15. urodziny gry The Elder Scrolls III: Morrowind

artykuł1 maja 2017

Dokładnie 15 lat temu na świat przyszła gra The Elder Scrolls III: Morrowind – wielkie RPG, w którym swego czasu niejeden z nas zatracił się na niezliczone godziny. Z tej okazji sięgamy pamięcią do przodka Skyrima i wspominamy cuda wyspy Vvardenfell.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.