Artykuły i opinie na temat gry Psychonauts 2

22 ciekawe promocje ze Steam Autumn Sale 2022
artykuł23 listopada 2022
Za oknem szaro i ponuro, warto więc rozgrzać się przy dobrej grze. I tutaj z pomocą przybywa kolejna wyprzedaż na Steamie, dzięki której w przystępnej cenie nabędziecie wybrane tytuły. Pomogą Wam one przetrwać ten jesienny czas.

Premiery gier - sierpień 2021 to czas gorących nowości!
artykuł31 lipca 2021
Sezon ogórkowy teoretycznie rozpoczęty. Teoretycznie, bowiem sierpień zawiera całkiem sporo interesujących premier. Może nie ma tutaj gier roku, ale na nudę nie powinniście narzekać. Ewentualnie wykorzystacie ten czas na nadrobienie zaległości!

Gdzie się podział Warcraft 3 Reforged? Gry, których zabrakło w 2019 roku
artykuł12 grudnia 2019
Rok 2019 obrodził w ciekawe produkcje na setki godzin. Kilka mocnych premier – w tym Iron Harvest czy Diablo Immortal – przełożono jednak na 2020. Przyjrzyjmy się tej gromadce tytułów.

Warto było czekać - 10 serii gier, które wróciły z niebytu
artykuł21 października 2018
Docieramy do ostatniej części naszego cyklu o rebootach i kontynuacjach. Na zakończenie, dla otuchy, opowiemy o tych tytułach, którym już się udało wrócić z niebytu lub zaraz to osiągną.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.