Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Valhalla Hills: Definitive Edition

Gry stycznia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry stycznia 2017 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 stycznia 2017

Rok 2017 rozkręca się powoli. Na szczęście już w styczniu dostaniemy oczekiwany od wielu lat hit. Poza grą Resident Evil VII otrzymamy też taktyczne RPG, dwa sandboksy i porcję nieźle zapowiadających się strategii ekonomicznych.

Gry grudnia 2015 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry grudnia 2015 - najciekawsze premiery i konkurs

artykuł2 grudnia 2015

Grudzień nie jest najszczęśliwszym miesiącem dla fanów elektronicznej rozrywki, gdyż sezon na największe hity przypada na listopad. Nie zmienia to faktu, że ze stosunkowo niskiej liczby tytułów można wyszperać coś ciekawego.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.