Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Ancestors: The Humankind Odyssey

Są gry „triple-A”, teraz czas na „triple-I” - tak rozwija się branża gier niezależnych
Są gry „triple-A”, teraz czas na „triple-I” - tak rozwija się branża gier niezależnych

artykuł14 lipca 2021

„Indyki” ostatnio mocno się rozwinęły. Niezależne gry powstają z co raz większym rozmachem i budżetem oraz, paradoksalnie, przy wsparciu dużego wydawcy. Nadeszła era „triple-I”.

Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł30 lipca 2019

W sierpniu zagramy w nową grę akcji od twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a, wkroczymy do klasycznego Azeroth w World of Warcraft Classic, prześledzimy ewolucję człowieka w Ancestors: The Humandkind Odyssey.

Gorące zapowiedzi zimy, czyli nie tylko Outer Worlds
Gorące zapowiedzi zimy, czyli nie tylko Outer Worlds

artykuł7 grudnia 2018

Gala The Game Awards obfitowała w zaskakujące zapowiedzi gier oraz nowe materiały z wyczekiwanych hitów. Dowiedzieliśmy się m.in. o kolejnych odsłonach Dragon Age’a i Mortal Kombat, nowej grze studia Obsidian czy remaku Crash Team Racing.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.