Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Thimbleweed Park

W co zagrać w wakacje na Androidzie? Lista dobrych gier mobilnych
W co zagrać w wakacje na Androidzie? Lista dobrych gier mobilnych

artykuł12 lipca 2019

Każdy z nas nosi dzisiaj ze sobą komputer, który zawstydziłby swoją mocą pecety z lat 90. – o smartfonie mowa. Warto więc przyjrzeć się najlepszych grom mobilnym 2017 roku, bo w zalewie tych produkcji znalazło się wiele świetnych tytułów.

Czy warto jeszcze kupować gry skoro dostajemy je za darmo?
Czy warto jeszcze kupować gry skoro dostajemy je za darmo?

artykuł26 maja 2019

Od początku roku otrzymaliśmy więcej komercyjnych gier za darmo, niż średnio zaangażowany gracz jest w stanie ograć. Co każe zadać sobie pytanie – czy jest jeszcze sens kupować nowe produkcje zamiast po prostu czekać na kolejne prezenty od twórców?

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.