Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Ultra Street Fighter IV

Mroźną północ rozgrzały esportowe emocje – relacja z Dreamhack Stockholm 2014
Mroźną północ rozgrzały esportowe emocje – relacja z Dreamhack Stockholm 2014

artykuł1 października 2014

W stolicy Szwecji, Sztokholmie odbyła się kolejna edycja znanego turnieju esportowego Dreamhack. W piątek i sobotę najlepsi zawodnicy zmagali się w pięciu grach – m.in. StarCraft II, Hearthstone i World of Warcraft.

Gry czerwca 2014 - najciekawsze premiery i konkurs!
Gry czerwca 2014 - najciekawsze premiery i konkurs!

artykuł31 maja 2014

Już wkrótce czeka nas kolejna fala upałów, a tymczasem wydawcy gier chcą dać nam sporo powodów, żeby siedzieć w domu przed konsolą i komputerem. Które z nich prezentują się najbardziej interesująco?

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.