Immersive sim - Gry PlayStation 5 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce Immersive sim na platformę PS5 ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster
Akcji 10 lipca 2025
Zremasterowana wersja kultowego immersive sima z 1999 roku. W System Shock 2: Enhanced Edition wcielamy się w rolę żołnierza, który mierzy się z niebezpieczeństwami na statku kosmicznym Von Braun. Tytuł wyróżnia się na tle pierwowzoru za sprawą odświeżonej grafiki.

GRAVEN
Akcji 25 czerwca 2024
GRAVEN to inspirowana cyklem Hexen pierwszoosobowa gra akcji wzbogacona elementami RPG, a zarazem immersive sim. Podczas zabawy eksplorujemy mroczną krainę fantasy, walczymy z wrogami za pomocą broni białej i magii oraz rozwiązujemy zagadki.

System Shock
Akcji 21 maja 2024
Pełnoprawny remake stworzonej przez studio Looking Glass w 1994 roku gry System Shock, która dzięki unikalnej hybrydzie gatunkowej strzelaniny FPS z grą fabularną w realiach cyberpunkowych weszła na stałe do kanonu swojego gatunku. Za nową wersję gry odpowiedzialne jest studio Night Drive, mające na swoim koncie także odświeżoną wersję oryginału z 2015 roku.

Weird West
RPG 8 maja 2023
Izometryczna gra RPG akcji, utrzymana w konwencji immersive sima, osadzona w fantastycznej, mrocznej wersji Dzikiego Zachodu. Za stworzeniem Weird West stoi WolfEye Studios, założone przez ludzi odpowiedzialnych m.in. za gry Dishonored i Prey (2017).

Deathloop
Akcji 14 września 2021
Deathloop to strzelanka FPP od zespołu Arkane Studios (twórców serii Dishonored i Prey), wydana przez firmę Bethesda Softworks. Śledzimy losy nietypowej pary zabójców pogrążonych w wiecznej walce i próbujemy przerwać niekończący się cykl.