Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Straż Nocna

Straż Nocna - updated
Straż Nocna - updated

demo gryrozmiar pliku: 444,7 MB

Night Watch to kolejne spotkanie rosyjskiej grupy developerskiej Nival Interactive z gatunkiem strategii z elementami RPG. Tym razem jednak fabuła gry nie została stworzona od podstaw, a oparta na akcji powieści rosyjskiego pisarza Sergieja...

Dzienna Straż zapowiedziana

wiadomość31 marca 2006

Oparta o powieść rosyjskiego pisarza Sergieja Łukianienko Nocznoj dozor oraz jej ekranizację pod tym samym tytułem, gra o nazwie Nocna Straż zadebiutuje w polskich sklepach 7 kwietnia bieżącego roku. Tymczasem, jak donosi serwis CRPG.ru, studio developerskie Nival Interactive poinformowało, że pracuje już nad Dzienną Strażą.

Wyścigi w świecie Nocnej Straży - Night Watch Racing

wiadomość10 czerwca 2005

Okazuje się, iż gra tworzona przez Nival Interactive, Night Watch, nie będzie jedynym, elektronicznym wcieleniem filmowego dzieła pod tym samym tytułem (opartego zresztą na powieści rosyjskiego pisarza Sergieja Łukianienko). Firma Psycho Craft Studio przymierza się bowiem do stworzenia wyścigów samochodowych, które we wrześniu tego roku wyda na terenie Rosji Nowyj Disk.

Straż Nocna - v.1.001 US
Straż Nocna - v.1.001 US

patchrozmiar pliku: 7,5 MB

wersja: v.1.001 Poprawka systemowa do amerykańskiej wersji Night Watch, rozwiązuje problemy związane z lokalizacją (głośność dialogów, synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi kwestiami, literówki w tekstach i dialogach).

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.04.2006 16:01
dudek101
odpowiedz
dudek101
156
redneck

no i znowu jaja - monotematyczny jestem, ale co tam :)

na golu jest nowa data premiery - 30.04.2006 a na stronie techlandu tradycyjnie brak jakiejkolwiek informacji

18.04.2006 11:22
Yos_sarian
odpowiedz
Yos_sarian
110
Generał

dzienny patrol ewidentnie sabotuje wydanie tego tytulu. jesli kogos to interesuje to za 79 zlociszy nabylem powyzszy tytul w sklepie empik 14 kwietnia, polska wersja techland itd. milej zabawy.
tak przy okazji czy ktos ma informacje o planowanej premierze dziennego patrolu? u ruskich rekordy ogladalnosci a u nas nawet nie ma planowanej daty. jeszcze jedno info 15 maja wychodzi (w koncu) na DVD nocny patrol (nocna straz) cena 50 zeta, wydawca jest imperial badz ITI

18.04.2006 20:53
dudek101
odpowiedz
dudek101
156
redneck

tak z ciekawosci zapytam - gra jest zasyfiona starforce'm ?

19.04.2006 10:10
Yos_sarian
odpowiedz
Yos_sarian
110
Generał

czymstam jest ale nie potrafie ci powiedziec czy to jest starforce nie sledze ani nie lamie zabezpieczen.

19.04.2006 10:22
👍
odpowiedz
Maevius
4
Senator

.kNOT i Soulcatcher ---> a wy z ktorych patroli jestescie? bo ze roznych to pewne.

hehehehehehehe !

19.04.2006 10:22
dudek101
odpowiedz
dudek101
156
redneck

a trzeba bylo restartowac kompa po zainstalowaniu gry ? no i przy odpalaniu mieli plyta w napedzie ? jesli tak to raczej jest to starforce
mozesz tez sprawdzic w menadzeze urzadzen (trzeba jednak zaznaczyc opcje pokazywania ukrytych urzadzen - gdzies tam bedzie sterownik starforce'a)

19.04.2006 11:02
Yos_sarian
odpowiedz
Yos_sarian
110
Generał

restart tak, plyta w srodku tez tak pewnie jest jak mowisz. sterownikow nie mam jak sprawdzic w tej chwili.

19.04.2006 11:06
dudek101
odpowiedz
dudek101
156
redneck

no to wyglada na to ze trzeba poczekac na c.r.a.c.k.a. silnik silent storma sam z siebie konsumuje sporo zasobow i dodatkowo dociazenie kompa starforce'm raczej zamuli mi kompa (procek juz nie pierwszej mlodosci ...)

19.04.2006 11:11
Yos_sarian
odpowiedz
Yos_sarian
110
Generał

ap tu ju, ja nie wychodze ze zmroku od paru dni :)

19.04.2006 11:17
dudek101
odpowiedz
dudek101
156
redneck

no niestety, moj komp wariuje przez to 'pseudozabezpieczenie' - muli sie, nagrywarki przestaja dzialac itp. wole nie bawic sie w testera na wlasnym kompie i choc gra kusi jak diabli poczekam

06.07.2006 16:32
odpowiedz
kaban1
0
Generał

po graniu w demo NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ PREMIERY!!!!!!!!!!!!!!!!!

04.12.2007 15:14
chop
😊
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

jest w najnowszym cd action a gra jest okej

15.12.2007 12:49
odpowiedz
Alieen2006
0
Legionista

fajane to bo po screenach widac ze beznadzieja...

15.12.2007 12:50
odpowiedz
Alieen2006
0
Legionista

spoiler start

???????

spoiler stop

15.12.2007 12:50
odpowiedz
Alieen2006
0
Legionista

???????????????????????

15.12.2007 12:50
odpowiedz
Alieen2006
0
Legionista

spoiler start

??????????

spoiler stop

15.12.2007 12:51
odpowiedz
Alieen2006
0
Legionista

sorry za spam ale mi nieta rozlaczylo i mi wiele razy wyslalo...

05.02.2008 00:41
dolek_17
👎
odpowiedz
dolek_17
102
pawian_akrobata

gra równie beznadziejnie beznadziejna jak film!!!!

25.09.2008 20:41
odpowiedz
zanonimizowany579780
1
Junior

eee... jak mam juz pelen pasek czarow zapelniony to jak go zmienic zeby mozna bylo kozystac z czarow ktorych nauczylem sie pozniej i nie zmiescily sie w pasku??

11.12.2008 15:42
chop
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

w playu(1/2009)bedzie

19.01.2009 12:43
odpowiedz
Trader185902413
26
Pretorianin

POMOCY!!!

JAK UŻYWAĆ GENERATORA MROKU????

01.06.2009 18:07
TrueGevo
odpowiedz
TrueGevo
24
Centurion

fajny pomysl badziewne wykonanie

06.04.2010 17:35
😉
odpowiedz
zanonimizowany664739
8
Senator

Podszedłem do tego z dużą rezerwą zainstalowałem bo już nie miałem w co grac.No i podobało mi się,dośc oryginalne to i wciągające.Ktoś tam narzekał na słabą grafikę.Myślę że nie jest taka zła,to w końcu turówka i graficzny przepych nie jest w tego typu rozgrywce wymagany.

09.10.2010 18:03
Adrian 108
😐
odpowiedz
Adrian 108
131
Generał

Czemu ta gra nie działa na Viście ?
Kiedyś grałem na XP i wszystko było fajnie, oglądnąłem filmy DW i NW które bardzo mi się spodobały więc chciałbym powrócić do tej gry...
Jak wchodzę w Day Watch lub Night Watch to wyskakuje komunikat 'Unknown error' i gra się w ogóle nie uruchamia. Przecież ktoś też musiał mieć taki problem, bo mi się wydaje że na Vista Night Watch po prostu nie działa. Próbowałem:
- Uruchom w trybie zgodności
- patch, który nie znajduje gry na dysku
- Uruchom jako administrator
Parę razy instalowałem od nowa i nic to nie dawało. Kto kupił Play 1/09 i mu się uruchomiła gra Night Watch na Vista ? Może da się coś jednak zrobić ?

22.10.2010 15:09
odpowiedz
kosmos18
2
Junior

Adrian 108 naucz się czytać wymagania -.- ... jeśli tam nie wspomnieli o Viście to wniosek jest prosty ze na niej ci nie pójdzie wiec sobie na niej nie pograsz(pewnie na laptopie chcesz zainstalować ;p )

31.03.2011 15:04
😒
odpowiedz
Koras13
7
Legionista

Wie ktoś może, jak w misji, w której dołącza do drużyny Ania, nie dać uciec Shagonowi?

31.03.2011 15:07
odpowiedz
Koras13
7
Legionista

TrueGevo musisz iść do budynku, który jest w rogu mapy. Tam na ścianie jest przetwornik, na nim używasz generatora mroku.

31.03.2011 15:08
odpowiedz
Koras13
7
Legionista

LukasPL. musisz kliknąć na czarze, który chcesz zmienić na inny ppm.

07.05.2011 19:49
👍
odpowiedz
zanonimizowany767597
0
Pretorianin

Fajna gra. Grałem kilka lat temu. Ale zatrzymałem się w misji co wiozą naszą drużynę samochodami. I potem zabijamy tych ludzi. Tej właśnie misji nie mogłem przejść. I Nie grałem dalej....Ale może jeszcze do niej wrócę. Ta Gra ma fabułę, klimat....i jest Dobra. Ocena 8/10

11.06.2016 21:06
odpowiedz
Kavinsky
1
Junior

Ma ktoś spolszczenie do tej gry? Gdzie je mogę znaleźć?

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze