Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Trackmania Sunrise

Trackmania Sunrise - Killi101's TMSunrise Map Pack v.1052020
Trackmania Sunrise - Killi101's TMSunrise Map Pack v.1052020

modrozmiar pliku: 127,7 KB

Killi101's TMSunrise Map Pack to modyfikacja do gry Trackmania Sunrise (działa również z Trackmania Sunrise Extreme), której autorem jest killi101.

Trackmania Sunrise - eXtreme
Trackmania Sunrise - eXtreme

demo gryrozmiar pliku: 315 MB

Trackmania Sunrise to sequel rozbudowanej gry wyścigowej, której premiera miała miejsce w listopadzie 2003 roku. Rywalizacja na wirtualnych torach stanowi tutaj jedynie część rozgrywki. Przed wyruszeniem na trasę należy ją bowiem zaprojektować, według

Trackmania Sunrise - recenzja gry
Trackmania Sunrise - recenzja gry

recenzja gry19 maja 2005

Światowa premiera 8 kwietnia 2005. Trackmania Sunrise to sequel rozbudowanej gry wyścigowej, której premiera miała miejsce w listopadzie 2003 roku. W niniejszej recenzji szukamy odpowiedzi, czy jest to nowa jakość, czy też stary produkt w nowym opakowaniu.

Trackmania w wersji na Wii nabiera kształtów
Trackmania w wersji na Wii nabiera kształtów

wiadomość22 stycznia 2010

Latem zeszłego roku studio Focus Home Interactive zapowiedziało, że popularna seria wyścigów Trackmania zostanie przeniesiona na konsolę Nintendo Wii. Dotychczas, cykl w wersji na komputery osobiste okazał się wielkim hitem.

Ubisoft wykupuje producenta serii TrackMania
Ubisoft wykupuje producenta serii TrackMania

wiadomość5 października 2009

Koncern Ubisoft poinformował o wykupieniu francuskiej firmy Nadeo – producenta popularnej serii wyścigowej TrackMania. Dzięki tej transakcji uzyskał dostęp do zespołu doświadczonych projektantów, jednej z najlepszych technologii sieciowych oraz niezwykle popularnego cyklu gier.

TrackMania 2 pokazana na francuskich targach
TrackMania 2 pokazana na francuskich targach

wiadomość20 września 2009

Na forum poświęconym serii TrackMania pojawiły się informacje o tym, że druga część gry została pokazana na imprezie Paris Game Festival. Chociaż na razie nie otrzymaliśmy w tej sprawie oficjalnego komentarza od twórców serii, to wiele źródeł potwierdza istnienie projektu. Oprócz tekstów i opisów, w sieci opublikowano także krótki film w słabej jakości pokazujący tytuł w akcji.

Trackmania Sunrise - v.1.51 - eXtreme patch
Trackmania Sunrise - v.1.51 - eXtreme patch

patchrozmiar pliku: 20,6 MB

wersja: v.1.51 Poprawka systemowa przeznaczona do gry Trackmania Sunrise wraz z zainstalowanym darmowym dodatkiem eXtreme. Rozwiązuje problem z uruchamianiem się gry na systemie Windows Vista.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
31.08.2005 22:45
😈
odpowiedz
zanonimizowany280251
1
Junior

Gra jest odjechana ale gzie są kody??!!Halo no robie se tor i nagle koniec nie moge dalej robić bo mam za mało kasy no i troche se poprzechodziłem ale czy są do tego kody??!!!!!!!!!!! Jeśli je ktoś zna niech napisze...!!!!

31.08.2005 23:01
😊
odpowiedz
Filevandrel
122
czlowiek o trudnym nicku

Od razu mi sie stunts przypomnial:] Wypas gierka

07.11.2005 20:47
odpowiedz
ADEK24
100
Gameshoty

wie ktos moze kiedy wyjdzie ten dodatek do TMS?? bedzie za darmo ;>??

08.03.2006 20:54
odpowiedz
Termez
44
Centurion

Ktos wie jak odblokować tryb crazy w tej grze całą juz przeszedęłm (*tz odblokowałem wszystki mozliwe plansze we wrzystkich trybach) ale crazy dalej zablokowany HELP !!

14.03.2006 17:29
Johy
odpowiedz
Johy
82
MastaBlant

Super giera

do termez: powinienes zbobyc jak najwięcej pucharów w róznych seriach bo jesli mnie pamięc nie myli to za 1 puchar jedna trasa w tym trybie czy jakos tak

16.03.2006 19:39
odpowiedz
Termez
44
Centurion

aha no własnie ja mam nawet kilka złotych i nic:/ mozęsz podać gg zobaczymy co się da zrobic mój to 4552802 jak coś

18.03.2006 08:41
odpowiedz
zanonimizowany343373
1
Junior

co wy sie tym zachwycacie... zagrajcie w trackmanie nations www.trackmanianations.com to dopiero gra!!!

14.04.2006 23:00
odpowiedz
zanonimizowany205990
3
Legionista

a wiecie dlaczego na roznych trasach jezdzi sie roznymi wozami ???

tym wolnym jezdzic sie nie da i zaczyna mnie gra przez to wku.....

jak to obejsc??

16.04.2006 16:21
defenencjał
😍
odpowiedz
defenencjał
61
Generał

nieprzepadam za gierkami takiego typu

15.06.2006 16:45
😊
odpowiedz
zanonimizowany366635
1
Junior

witam was ta gra jest fajowa i tym którzy się nie zgadzają to niech wyp.......ją

17.02.2007 09:13
👍
odpowiedz
zanonimizowany435551
0
Pretorianin

wie ktoś skąd można wziaćś cracka do tej gry proszę o podanie linku

08.06.2007 09:59
odpowiedz
zanonimizowany460226
17
Centurion

ehh...nie wiem. Miałem mieć ale kolega mojego sąsiada miał przynieść. Nie mam. Ale mam united. Nie wiem czy to to samo. Ja myśle, że prawie to samo ale prawie robi wielką różnicę.

29.03.2008 17:33
😒
odpowiedz
Lukash2320
8
Legionista

Gra Trackmania Sunrise jest XTRAAA!!! tylko mam problem sciaglem ja z neta i zainstalowalem, podczas grania moje auto jest cale BILAE brak na nim jakich kolwiek vinyli. Wie moze ktos dlaczego?

06.04.2008 16:42
odpowiedz
zanonimizowany508531
4
Legionista

Ma ktos pełną wersje tej gry(bo ja mam tylko demke) a jak da sie sciagnac z neta to piszczie strony na moje gg: 12456930

23.05.2008 20:00
odpowiedz
axi22
11
Chorąży

Hmm... czy ten path co jest na GOL to zmienia grę Trackmania Sunrise w Trackmania Sunrise eXtreme??

14.06.2008 22:19
Heaton16
👍
odpowiedz
Heaton16
52
Pretorianin
Image

Właśnie dziś kupiłem sobie tą grę :D Jest super :D:D Jedna z lepszych samochodówek na PC :D Polecam każdemu 9/10 :D:P:)

14.02.2009 19:35
😃
odpowiedz
mimko
140
Generał

Trackmania sunrise
To jedna z tych ścigałek w którą sie gra lekko i przyjemnie, to arkadówka pełną gebą, dla mnie to nawet za bardzo arkadowa :-) ( brak czucia ciężkości auta ) ale po za tym jest fajnie. W grze jest wiele trybów zabawy: jazda na czas, jazda"kto pierwszy" i.t.p. Grafika jest bardzo ładna mimo że gra już nienajnowsza, ale za to odpali się ją nawet na fx5200 ( tzn. nie sprawdzałem ale pewnie dało by rade chodź nie na najwyższych detalach ). Gdy przejedziemy więcej w singlu to mamy więcej tras odblokowanych w multi. Gra posiada edytor przy pomocy którego możemy samodzielnie projektować trasy i wstawiać je do gry multi.

plusy:
- ładna grafika
- nie męczący model jazdy
- uruchomi się na starym sprzęcie
- łatwy edytor tras

minusy:
- model jazy trochę szwankuje na zakrętach
- trasy zbyt krótkie ( jeżdżenie 8 razy w kółko na jednej trasie bywa nużące )

29.04.2009 16:30
odpowiedz
bob destruktor
14
Generał

Trzeba takie gry lubić, ale dla mnie ok. POLECAM!!!!

10.07.2009 16:49
odpowiedz
zanonimizowany650688
2
Junior

Fajna, fajna ^_^. Kupe czasu zjadł mi edytor tras. Kurde jak zacząłem tak skończyć nie mogłem :D. Ponad 40 tras sam zrobiłem. dam 10/10 co tam szukać minusów :f.

05.01.2010 15:36
Avatar__94
odpowiedz
Avatar__94
28
King of the Ring

Fajna gra !! Polecam

15.04.2011 14:01
odpowiedz
zanonimizowany742409
22
Centurion

Mam tą grę do dziś

29.08.2011 23:26
odpowiedz
zanonimizowany806284
1
Junior

Mam problem z Trackmanią sunrise, nie wiem jak budowac góry i kształtowac teren! Do tego potrzebne są jakiechs medale, czy puchary ? Proszę POMOCY !!! Próbowałem chyba wszystkiego i w żaden sposób nie da sie ukształtowac gór !!!

29.08.2011 23:27
odpowiedz
zanonimizowany806284
1
Junior

Mam problem z Trackmanią sunrise, nie wiem jak budowac góry i kształtowac teren w edytorze tras! Do tego potrzebne są jakiechs medale, czy puchary ? Proszę POMOCY !!! Próbowałem chyba wszystkiego i w żaden sposób nie da sie ukształtowac gór !!!

18.11.2012 14:57
👍
odpowiedz
game _hunter
69
Pretorianin

Jedna z lepszych gier z tej serii. Grafika trzyma bardzo wysoki poziom nawet do tej pory

20.01.2013 16:29
odpowiedz
aries18
40
Pretorianin

Nieziemska gra :O Każdy powinien w nią zagrać.

10.08.2013 12:28
👍
odpowiedz
MC LBN
1
Junior

Nigdy nie grałem w tą grę mam nadzieję,że jest bardzo dobra.Grałem w united,forever :).Fajne części ale jak patrze,to sunrise chyba najlepsza ;).

20.03.2014 18:37
odpowiedz
zubek29
63
Konsul

Jezu, to co się dzieje w przedostatniej rundzie w serii wyścigów to coś niemożliwego. Przejście tej trasy zajęło mi około godziny. Pamiętam że ostatnio był tu ranking najgorszych/najtrudniejszych momentów z gier i myślę że ta trasa spokojnie znalazła by tam swoje miejsce.

20.03.2014 21:20
Guwnokp
odpowiedz
Guwnokp
13
z0mg h4x
8.0

Jedynie co mnie denerwuje to model jazdy. A zresztą nie mam żadnych uwag

05.09.2015 13:00
odpowiedz
zanonimizowany919203
4
Junior

nie działa na windows 7...

16.02.2017 04:09
odpowiedz
kardaw
14
Legionista
9.0

Grało się dawniej. Dobra grafika na tamte lata, i działało również na słabszym sprzęcie. Ta część razem z oryginałem tworzyły niesamowity klimat, którego TM United Forever już nie potrafił oddać. w obu pierwotnych częściach na każdy samochód przytrafiało po 3 utwory, i to bardziej wpasujące się w rodzaj tras, w stosunku do TMU, gdzie tylko 1 utwór przypadał na każdy samochód, z którymi musieliśmy się pożegnać już po 5 przejechanych trasach. Nie nadążaliśmy z pełnym przyswojeniem się do samochodu.
A propo tych "wolnych" samochodów z "głupim" modelem jazdy (Coast), wiele razy udało mi się zdobyć medal Nadeo. Albo ostro hamujesz przed skrętem, albo wykorzystujesz pęd i ślizgasz się uboczem.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze