

Najciekawsze materiały do: Chrono Odyssey

Wielu graczy krytykuje MMORPG nowej generacji, twierdząc, że gra jest skazana na zagładę. Twórcy Chrono Odyssey odpowiadają na zarzuty
wiadomość22 czerwca 2025
Zamknięte beta-testy Chrono Odyssey spotkały się z ostrą krytyką graczy, a wielu wróży projektowi niepowodzenie. Twórcy wyczekiwanego MMORPG-a przyjmują zarzuty i zapowiadają poprawki.

Jedna z najpiękniejszych gier MMORPG tego roku nabiera kształtów przed testami. Twórcy Chrono Odyssey pokazali, czego mogą spodziewać się gracze
wiadomość24 maja 2025
Producenci Chrono Odyssey zdradzili, na co położyli nacisk w rozgrywce. Obiecujące, południowokoreańskie MMORPG nagrodzi nas nie tylko za walkę, ale i eksplorację czy crafting.

Wkrótce będziesz mógł zagrać w jedną z najbardziej ekscytujących i najpiękniejszych gier MMORPG 2025 roku na Steamie
wiadomość5 maja 2025
Pięknie wyglądające Chrono Odyssey wkrótce doczeka się testów. Fani gier MMORPG mogą już poprosić o dostęp na Steamie.

MMORPG nowej generacji wygląda bajecznie, zobacz gameplay trailer
wiadomość4 maja 2023
Do sieci trafił śliczny gameplay trailer Chrono Odyssey, czyli imponująco zapowiadającej się gry MMORPG.

Na chwilę obecną gra wygląda dobrze, zobaczymy co dostaniemy na premierę. Ja czekam i z chęcią zagram w dobre MMORPG. https://youtu.be/PXieM68HrEM

Przez chwilę myślałem że to jakaś kontynuacja Chrono Cross'a, a to jakieś gówniane mmo
Wytłumaczcie mi na jakiej zasadzie widnieje ocena gry, która nie ma nawet bety?

Spędziłem trochę ponad 10h w tej grze podczas playtestów wbiłem 15 lvl i pokonałem wszystkich fabularnych bossów oraz paru bossów w otwartym świecie, zrobiłem wiele pobocznych questów i aktywności.
Niestety nie mogę wiele dobrego powiedzieć o tej grze. Na pierwszy rzut oka gra wygląda okropnie i jest bardzo daleko od tego co widzieliśmy na trailerach, globalne oświetlenie nie działa jak należy wszystko jest prześwietlone, a czasami w ogóle nie widać cieni, antyaliasing praktycznie nie działa a tekstury mają problem z wczytywaniem się. Generalnie wszystkie bolączki niekompetentnego stosowanie UE5.
Gameplay pod wieloma aspektami przypomina New World (nawet za bardzo) z tym, że tutaj podczas walki animacje są koślawe (samo bieganie wygląda źle) i często "rwane" a poziom responsywności i hitboxów nieakceptowalny na dłuższą metę. Aktywności takie jak trial i solo dungeon zrobione na odwal się szkoda się rozpisywać. Walki z bossami mają duży potencjał, mają mocno soulsowy vibe i spoko design (z wyjątkiem drugiego, ten jest do &*%$@ania) niestety są pełne glitchczy a bolączki systemu walki też nie pomagają.
Rozwój postaci bardzo przypomina ten z New World wraz z jego wadami. Tym razem mamy klasy postaci, każda z nich ma dostęp do trzech typów broni ale naraz można mieć tylko dwie z nich. Cztery umiejętności na każdą broń plus masterki (takie se) i do tego "Chronotector" (czy jakoś tak) bardzo fajna rzecz rozwijana wraz z pokonywaniem fabularnych bossów. Itemizacja jak w New World praktycznie 1 do 1 wraz ze znienawidzonym przeze mnie przypisywaniem przedmiotów do gracza, jest też zbieranie surowców i rzemiosło, też praktycznie 1 do 1.
Fabuła (o czym by nie była) ma zasadniczy plus oszczędza nam zbędnego $%@#%&#enia i biegania z/za NPCtami i sprowadza się głównie do szukania i robienia tych bossów.
Gra ma jakiś potencjał, ale jak na razie to jest "New World 2.0 wanna be" niestety na ten moment to raczej New World v0.2