Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
White Night
White Night
White Night Game Box

Najciekawsze materiały do: White Night

Recenzja gry White Night - survival horror, który naprawdę straszy
Recenzja gry White Night - survival horror, który naprawdę straszy

recenzja gry12 marca 2015

Światowa premiera 3 marca 2015. O oryginalność w horrorach coraz trudniej – te same motywy, te same miejsca, ci sami przeciwnicy, identyczne sytuacje. Co pewien czas trafia się jednak produkcja, która postanawia zerwać z dotychczasową tradycją. Takie właśnie jest White Night.

Wieści ze świata (White Night, Condemned 3, Minecon 2015) 3/2/2015
Wieści ze świata (White Night, Condemned 3, Minecon 2015) 3/2/2015

wiadomość3 lutego 2015

Dziś piszemy m.in. o dacie premiery White Night, możliwej kontynuacji cyklu Condemned oraz tegorocznym zjeździe fanów Minecrafta. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

PC
XONE
PS4
AND
iOS
Switch
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
04.03.2015 15:47
Raminerez
27
Centurion

nasz protoplasta musi nauczyć się ...
Wypadało by autor rozumiał znaczenie słów, których używa. Bo w tym wypadku najwyraźniej próbował błysnąć elokwencją a niestety błysnął indolencją.

Protoplasta (gr. próton plastós – najpierw ukształtowany) – najstarszy znany przodek, od którego wywodzi się jakiś ród. Inaczej osoba, poza którą nie sięga historia danego rodu.
Protoplasta jest najstarszym antenatem, ponieważ urodził się najwcześniej. Natomiast najdłużej żyjąca osoba w rodzinie nazywana jest seniorem rodu.

Protagonista – główny aktor

14.03.2015 23:37
odpowiedz
Paktor
2
Junior

Protoplasta. To już chyba czwarty raz.

16.03.2015 18:22
MorrisonHotel
odpowiedz
MorrisonHotel
20
Chorąży
7.5

Gra trzyma w "niepokoju" - ma na to wpływ oprawa graficzna oraz genialne udźwiękowienie. Gdy gaśnie zapałka, niepokojące dźwięki narastają tak, że w całkowitej panice odpalam kolejną, gorzej, gdy kolejnej brak w łapie, a charakterystyczny "obślizgły" dźwięk zjaw pojawia się gdzieś koło nas w całkowitych ciemnościach. Gra straszy atmosferą i klimatem.
W recenzji pojawiły się zarzuty co do pracy kamery - faktycznie, lubi sobie poskakać, ale po paru takich szalonych przeskokach moje palce automatycznie zaczęły reagować na te fanaberie, więc to nie skoki kamery były najczęstszą przyczyną moich zgonów w grze. A zgonów było kilka...
System zapisu jest... hmmm... wyzwaniem :) ale ileż tych foteli można było napakować w tym domostwie? Gdyby taki się trafiał na każdym kroku to chyba by się tak czujnie nie stawiało kroków w każdym kolejnym pomieszczeniu.
Gra przypadła mi do gustu, historia - może nie jest jakaś wymyślna i zaskakująca, ale chciało mi się brnąć dalej, chciało mi się czytać znalezione listy, gazety i pamiętniki.
Dobra, solidna gra z "duszą". No i ta grafika!