Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Opinie i oceny gry Dead to Rights II: Hell to Pay

To strona z ocenami gry Dead to Rights II: Hell to Pay. Główna ocena gry to średnia ważona ocen użytkowników, recenzenta GRYOnline.pl oraz ekspertów, którymi są nasi redaktorzy. Ocena użytkowników to średnia not wystawionych przez naszych czytelników grze na konkretnej platformie. Jeżeli dany tytuł posiada w serwisie recenzję z oceną, to w tym miejscu znajduje się wystawiona przez nas nota i ewentualna rekomendacja. Jeżeli gra nie miała jeszcze premiery, użytkownicy mogą wyrazić swoje oczekiwania w stosunku do niej. Nie wpływają one na ocenę gry po premierze. Oceny i oczekiwania są wyrażane w skali 10-punktowej. Gra jest dostępna na platformach PC PS2 XBOX.

Jak oceniamy gry, oceny redakcji, ocen czytelników?

PC
XBOX
PS2

Komentarze Czytelników (55)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
31.03.2007 15:26
Chriso25
👎
odpowiedz
Chriso25
133
Generał

Ta gra jejst jakas powolona zero grywalnosci typowa konsolowka z auto celowaniem na klawiaturze gra sie niewygodnie lepiej grac padem, po prostu do niczego

04.04.2007 18:49
👍
odpowiedz
COLINS**
48
Konsul

Ja miałem szczęście zagrać w tą grę kupiłem ją za 20zł w hiper markecie i grało mi się super klimat fajny a z przetłumaczeniem przez Pawła Wilczaka jest już wo gule super polecam tą grę wszystkim którzy lubią duże nawalanki i są w tym dobrzy bo gra dysponuje swoim poziomem trudności.

05.04.2007 09:22
odpowiedz
TOFMAN
23
Legionista

dzięki kolotek

11.04.2007 16:16
SyraOnline
😍
odpowiedz
SyraOnline
23
Wujek Dobra Rada

Hej! Mam mały problem z uruchomieniem gry, kiedy chcę ją odpalić to ekran robi sie cały czarny i jest tylko napis "Cannot display this video mode". Mam monitor 19" DELL'a [niewiem jaki model] reszta kompa to:
Pentium 4 ,3gHz
1BG RAM'u
geForce 6800 356Mb
Komp raczej dobry, mam ustawioną rozdzielczosc na 1024x768. Próbowałam urochomic gre na wszystkich możliwych rozdzielczościach i ciąge to samo. Nawet oblivion smiga na 1024x786 a ta gra ruszyc nie chce ''/ HELP

11.04.2007 16:26
marcing805
odpowiedz
marcing805
136
PC MASTER RACE

SyraOnline-A skąd masz tą gre . Ze sklepu czy z CDA ?

11.04.2007 21:42
SyraOnline
odpowiedz
SyraOnline
23
Wujek Dobra Rada

Z CDA, znajomy pozyczył. Ogólnie jest jakas szansa zeby działało?

11.04.2007 21:47
marcing805
odpowiedz
marcing805
136
PC MASTER RACE

Nie wiem czy to o to chodzi ale sprobuj tego .
Występuje konflikt gry z zainstalowanymi kodekami wideo.Prsimy zainstalować kodeki z załączonego pakietu K-Lite Mega Codecs .
Tekst napisałem z CDA . Z tego numeru gdzie była pełna wersja tej gry .

11.04.2007 22:39
SyraOnline
odpowiedz
SyraOnline
23
Wujek Dobra Rada

K-Lite mam juz dawno zainstalowane, chyba że jest nowsza wersja na płycie, zobacze.

14.04.2007 22:11
SyraOnline
odpowiedz
SyraOnline
23
Wujek Dobra Rada

Dobra, zainstalowałam i tą wersje co na płycie była i najnowsza i dalej to samo, co jest!?

22.04.2007 13:43
odpowiedz
zanonimizowany383425
0
Generał

a jaki masz windows? jeżeli viste to wątpie aby gra ci działała.

22.04.2007 18:07
👍
odpowiedz
big.don
48
Centurion

na moim nowym PC gra dziala w rozdzialce 1024x768 FULL DETALE !!!! PS: DLA WSZYSTKICH NIEDOUCZONYCH LAMUSOW KTÓRZY MÓWIĄ ZE GIERA JEST DO DUPY OŚWIADCZAM : NIE ZNACIE SIE BO JEST B. FAJNA I DUZO LEPSZA NIZ MAX PAYNE

28.04.2007 23:31
SyraOnline
odpowiedz
SyraOnline
23
Wujek Dobra Rada

Zabójaca14, mam XP z SP2 zainstalowanym. Myśle ze wina lezy gdzies po stronie monitora/sterów do monitora. Ale niewiem jak się za to zabrać.

big.don, co ty sie tak gorączkujesz i chwalisz w dodatku? To że komuś sie gra nie podoba to od razu lamus niedouczony? Chyba sam jesteś niedouczony. Coś w stylu "gra jest fajna bo mi się podoba i wam tez musi a jak nie to jesteście lamusy, ja wiem wszystko..." tak? Mozna by powiedziec na ciebie z czystym sumieniem 'dziecko neo'... żal mi ciebie. Dobra nie będe sie kłócić tylko chciałam swoje powiedziec, takie dzieciaki źle na mnie działają...

20.05.2007 17:17
😒
odpowiedz
zanonimizowany461659
1
Junior

LUDZIE POMURZCIE DAJCIE KODY LUB COŚ UPRASZCZAJĄCEGO TĘ GRE
AHA I JESZCZE JEDNO JAK SIE PUSZCZA PSA
PROSZE NAPISZCIE COŚ

25.06.2007 14:07
😜
odpowiedz
/FAN CRY\
65
Konsul

umnie jakoś chodzi bez zarzutu na kompie moim i mojego brata a niemam shaderów a pisze wymaga shaderów w CDA .Ogólnie gra jest bardzo przeciętna,plus to niecezurowane przeklństa np jack gada z jakąś babką przez telefon a o na mu niepi***l i pies jest fajny moja ocena to 4-/10....

25.06.2007 21:53
😍
odpowiedz
zanonimizowany470238
1
Junior

Jakie są wasze ulubione hasłe moje to "pamiętasz jak ci mówiłem że zabiję cię na końcu?Kłamałem."
i "nie wytrzymam w tym pierd*lonym kostiumie"

06.12.2007 21:04
chop
😈
odpowiedz
chop
62
smiech to zdrowie

jak dla mnie jest to bardzo TRUDNA gra!!!

26.02.2008 23:49
odpowiedz
zanonimizowany536838
18
Konsul

Gra jest monotonna, ilość wrogów przesadna. Grając w nią można się nieźle przynudzać.. Piesek potrafi odwalić całą robotę. W moim przypadku zagryzł mi nawet bossa. Oceniając grę z dobrej strony... ciekawe zwolnione tempo i otoczenie (rozwalanie automatów itp). Niestety gra szybko się nudzi no i opowieść trochę przynudza, nie ma co porównywać do Max Payne'a. A te beznadziejne bluzgi w PL wersji są przesadne, niczym parodia aka Psy 3. Kur... Spier... Pier...Może by wyglądały fajnie, ale te komentarze w niektórych momentach są sztuczne. Ocena : gierka niskich lotów, za całokształ daje pięć bo więcej nie ma z czego dać. Jeśli nie macie w co zagrać lub fundusze nie pozwalają na zakup czegoś lepszego to zagrajcie w to;
5,5 / 10

17.03.2008 15:58
👍
odpowiedz
KIKER98
10
Legionista

GRA OK

18.03.2008 22:05
😉
odpowiedz
/FAN CRY\
65
Konsul

Powiem że tą gre kupiłem ze względu na total overdose które mnie lekko rozczarowało

24.04.2008 23:43
odpowiedz
zanonimizowany549505
1
Legionista

Gra jest całkiem w porządku zmienili twórcę gry na bardziej znane studio i gra zaskoczyła Pozytywnie. Moja ocena to 7.5 na 10

20.05.2008 14:03
Zingus123
😃
odpowiedz
Zingus123
22
Antyterrorysta

jak najbardziej grywalna ta gra :))

22.07.2008 11:09
😒
odpowiedz
zanonimizowany567716
1
Junior

nie wiem co jest z ta gra gdy chce ja wlaczyc wyskakuje strona internetowa pomóżcie

22.07.2008 12:12
😐
odpowiedz
zanonimizowany567716
1
Junior

Nie wiem co jest ale jak chce włączy gre to wyskakuje mi stronka internetowa i trzeba sie zarejestrowac ale nie wiem jakie hasło

31.07.2009 07:48
odpowiedz
zanonimizowany612024
29
Konsul

to jest prawie jak max payne ale czegoś mnie tam brakowało

06.02.2010 12:15
👎
odpowiedz
zanonimizowany708430
1
Junior

zainstalowałem gre i mam grafike jak w quake 1 taką słabą ze nie moge jej okreslic dlaczego moglby mi ktos odpowiedziec grafike wziolem na maxymalną

17.05.2010 16:15
👍
odpowiedz
SKODR
18
Legionista

Dead To Rights II to jedna z najlepszych gierek w jakie grałem!! Po recenzjach spodziewałem się totalnej kaszany a tu proszę,REWELACYJNA gra akcji,o wiele lepsza niż ten badziewny Max Payne (moim zdaniem).Akcja pędzi na złamanie karku:) Pies bardzo pomaga graczowi jednocześnie nie odwalając za niego całkowicie brudnej roboty.Polonizacja daje radę,jest bardzo dobra,"podana" z humorem i bardzo dobrze zagrana,jedynie może przeszkadzać brak wyciszenia angielskich głosów ale to nie prawda,że nie można przez to nic zrozumieć,ja rozumiałem wszystko co postaci mówiły.Jedynym minusem jest grafika no i AI wrogów,jednak to właśnie ta "mądrość" wrogów sprawia,że w tą gierkę tak fajnie się gra i tak wolno się nudzi.Szkoda,że gierka troszkę krótka:( Polecam;) To jedna z moich ulubionych gierek.Moja ocena to 9+/10 i znaczek jakości:)

13.07.2010 19:15
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

SKODR masz gorączkę ?

25.07.2010 00:08
odpowiedz
SKODR
18
Legionista

kolo10017- coś z tobą nie tak?

03.07.2012 01:21
odpowiedz
zanonimizowany682607
6
Pretorianin

[UP] Tak DTR to naprawde "genialna" gra, szkoda tylko ze to nedzna podroba maxa payne'a, ale jak taki troll jak ty moze o tym wiedziec :(

02.09.2015 14:51
Irek22
👎
odpowiedz
Irek22
105
Grzeczny już byłem
2.0

Gówno straszne.
Gdyby nie bullet-time, który czasami ratuje z opresji - dzięki czemu ta syfiasta produkcja nie jest przy wszystkich swoich wadach aż tak frustrująca - byłoby 1/10.
Z tej gry absolutnie NIC, ku*wa, nie wynika! Jest niesamowicie głupio skonstruowana, ma bezsensowne sterowanie, jest przerażająco schematyczna i monotonna, strzelaniny nie sprawiają frajdy, fabuła nie istnieje (to jest raczej celowniczek niż gra akcji TPP...), klimatu nie ma za grosz, a rozpierducha - która powinna cechować tego typu produkcje - to co najwyżej psie pierdnięcie (beczki i samochody wybuchają - WOW!).
No i do tego ten polski dubbing... Choć z drugiej strony trzeba przyznać, że ten beznadziejny polski dubbing (wraz z tłumaczeniem?) potrafi momentami rozśmieszyć (inna sprawa, że niezamierzenie).

To jedna z tych gier, w których największą zaletą jest to, że są krótkie. Żenada, syf na maxa.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze