Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3

15.10.2009 09:33
sinbad78
1
sinbad78
181
calm like a bomb

kolejne gry mające akcje na tropikalnych wyspach w drodze.

Ktoś z Cryteku ma poważne problemy ze zrozumieniem że takie miejsce jak wyspy nie są fetyszem wszystkich graczy.

Tak czy inaczej możliwości i wygląd prezentacji jest imponujacy

15.10.2009 09:34
2
odpowiedz
BigTiger
19
Pretorianin

No to ciekawie. Trza zobaczyć jak konsole radzą sobie z taką potęgą

15.10.2009 09:35
Coy2K
😁
3
odpowiedz
Coy2K
112
Veteran

ten silnik jest idealny... jesli chce sie tworzyc gry pokroju deer hunter ;)

15.10.2009 09:35
4
odpowiedz
BigTiger
19
Pretorianin

sinbad - chodzi też o to że w dżungli jest wiele roślinności i też jest to trochę sposób na podjaranie się CryEngine

15.10.2009 09:37
sinbad78
😁
5
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

BigTiger - co ty na miłość boską napisałeś? :D lol
chodzi też o to że w dżungli jest wiele roślinności i też jest to trochę sposób na podjaranie się CryEngine
jaki to ma sens ? Co mi wytłumaczyłeś? Ze w dżungli są rośliny i że ludziom podoba się CE3?

15.10.2009 09:41
6
odpowiedz
BigTiger
19
Pretorianin

lolku czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o to że w dżungli najlepiej jest pokazać możliwości silnika CryEnigne 2/3

15.10.2009 09:50
👍
7
odpowiedz
zanonimizowany667998
56
Konsul

Dziwne są te tropiki (w FarCry i Crysis) ponieważ nie zauważyłem tam żadnej dzikiej zwierzyny. Mogli by wrzucić coś więcej na wyspę niż uzbrojonych po zęby najemników/żołnierzy wcale bym się nie obraził gdyby z krzaków wyskoczył tygrys lub ugryzł jakiś jadowity, obrzydliwy pająk :)

A silnik prezeduje sie conajmniej świetnie jednak to i tak nic innego jak ulepszony i zoptymalizowany CE2 z którego z pewnością można by wycisnąć dużo dużo więcej.

15.10.2009 10:18
8
odpowiedz
iniside
17
Legionista

@sinbad78

Jakbys sie troche zastanowił, to być może (z podkreślniem na może), domyśliłbyś sie ze Crytek uzywa dzungli do pokazow silnika bo to są najbardziej wymagające sprzętowo środowiska.
Ale nie posądzam cie o aż taką domyślność...

Pozatym to najbardziej elastyczny kawal softu jaki widzialem. Mozna na tym zrobić praktycznie wszystko i UE3 pod tym wzgledem chowa sie do dziury i nie wychodzi. Out-Of-Box, bez zadnych zmian mozna zrobic Hardcore FPS w dowolnym miejscu i RTS w kosmosie z realistyczną fizyka zachowania się w próżni (i z żalem zauważam ze tylko jedna strategia Nexus: The Jupiter Incident, miała ten element zrealizowany...).
A to wszystko na ogromnych mapach na ktorych nie ma doczytywania, dzielenia na sektory, zony i inne takie/

15.10.2009 10:25
sinbad78
9
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

iniside - nie podoba mi się Twój ton. nie znasz mnie - ale gorliwie wypowiadasz się nt moich zachowań intelektualnych.
Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika. Ale rozumiem że dżungla to ma być wizytówka tego silnika. Ale tak czy inaczej imho robi się to trochę nudne.

15.10.2009 10:32
10
odpowiedz
iniside
17
Legionista

Rownie dobrze mogliby pokazać jedną bryłe złożoną z 10mln polygownow i z włączonymi wszystkimi efektami. To jest prezentacja dla developerow a nie dla graczy. A im to w gruncie rzeczy wszystko jedno ? Przeciez to nie ty będziesz pisał gre na tym silniku.

A dzungla nadaje sie idealnie. Dokładnie widać jak działją softshadów, jest duza ilosc poly na scene, duzo ruzuchu i duze mozliwosci pokazania destrukcji.
Doprawdy, twoje twierdzenie ze to jest nudne nie ma absolutnie nic do rzeczy. To nie jest pokaz gry tylko silnika.

15.10.2009 10:36
sinbad78
11
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

iniside - a o czym ja pisałem? - pozwól że zacytuję samego siebie żebyś mógł zrozumieć:

Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika

15.10.2009 10:37
12
odpowiedz
xxxKrzysiek20
28
Centurion

No życzę tej firmie jak najlepiej,niech grafa idzie do przodu .Akurat w tym przypadku nie wiadomo czy to nie obcięty cry engine 2 specjalnie na konsole.No ale skoro od 2007 żadna gra nie dorównała graficznie Crysis no to Good Luck.

15.10.2009 11:07
13
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

jak pokazalem matce piewszy screen to sie spytala "ty zrobiles to zdjecie?" :) Nie ma co, najlepszy silnik, ale apopos [11]

Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika

jasne, tylko takie wlasnie srodowisko jest najlatwiejsze do zrobienia: 20-30 drzew? tyle samo kamyczkow, krzaczkow, mchow i innych ciu...stw - najwyzej kilka dni/tygodni roboty dla jednego grafika; w porownaniu do bardziej subtelnych i oryginalnych srodowisk... Najlatwiej, najszybciej a efekt duzy

15.10.2009 11:16
14
odpowiedz
Djas
35
Generał

Moim zdaniem najlepszy silnik graficzny. Crytek dzięki temu silnikowi na pewno daleko zajdzie.

15.10.2009 11:27
15
odpowiedz
zanonimizowany57898
90
Generał

Pomysl sandbox'a na 3 platrofy na raz - dla mnie wow. Gosc moze projektowac level i sprawdzac jak sie gra na roznych padach, jak silnik reaguje na roznych platformach i jednoczesnie na pc. To moze zapoczatkowac prawdziwa rewolucje gier multiplatformowych. Oczywiscie takie technologie juz istnieja sa jednak zamknieta wlasnoscia firm.

15.10.2009 11:30
Ambitny Łoś
16
odpowiedz
Ambitny Łoś
191
Cthulhu

Jak go sprzedają to może ktoś zrobi z niego coś dobrego, bo artystyczna strona CryTeka leży. Nienawidzę tych ich wysp tropikalnych i zwykłego FPP. Już wolę gry technicznie brzydsze, ale z większym polotem. A tak to niech sobie dalej tworzą tego swojego benchmarka.

15.10.2009 14:25
17
odpowiedz
Dahaka_
57
Centurion

Mam nadzieje, że UE 3 odejdzie w cień, bo już rzygam na sam widok gry zrobionej na w/w silniku...

15.10.2009 14:53
Feess
18
odpowiedz
Feess
39
VILLAGE IDIOT

Silnik jest bdb, ale ciekaw jestem jakie wymagania będzie miał...
btw. ciekawe, na jakiej karcie graficznej były robione te screeny

15.10.2009 15:08
😁
19
odpowiedz
Juvenille
71
Senator

[19] lezę

15.10.2009 15:08
20
odpowiedz
zanonimizowany570098
54
Konsul

Po drugim screenie widać że do fotorealizmu graficznego jeszcze bardzooo daleka droga.

15.10.2009 15:12
👍
21
odpowiedz
zanonimizowany663153
28
Centurion

Nareszcie zbliża się koniec przereklamowanego dziadostwa pt. "Unreal Engine 3" (mówię to z perspektywy graczy).

15.10.2009 17:04
22
odpowiedz
zanonimizowany656238
18
Chorąży

ja chcę Crysis 2 ;)

15.10.2009 18:20
23
odpowiedz
zanonimizowany78072
84
Senator

Juvenille>>>Nowy engine crytek'a był tworzony pod konsole, dlatego jest lekko uboższy graficznie :)

15.10.2009 18:36
24
odpowiedz
Maham
40
Konsul

barakudo - bo fotorealizm nie zależy tylko od silnika graficznego ale także od projektantów otoczenia.
Lepsze modele, lepsze tekstury. Są gry świetnie wyglądające na gorszych silnikach a są gry wyglądające cienko na lepszych silnikach. Wszystko zależy od umiejętności grafików, sam silnik niczego nie gwarantuje, ale CryEngine 3 jest bardzo elastyczne i daje duże pole do popisu w tworzeniu światów.

Pozdrawiam.

15.10.2009 18:41
25
odpowiedz
Maham
40
Konsul

Podoba mi się Global illumination w czasie rzeczywistym na tym silniku :)
To jest krok milowy.

15.10.2009 18:45
Backside
26
odpowiedz
Backside
78
Senator

Ciekaw jestem jaki będzie rozwój wydarzeń, reakcja rynku i twórców. Wydawało się, że Crysis osiągnął szczyt możliwości na swój okres czasu i kolejni twórcy będą się opierać na jego enginie. Czas szybko pokazał, że ludzie chcą niezłą grafikę przy małych wymaganiach sprzętowych (nie wspominając, że większość ludzi chce gry na konsole a nie "żarłoczne" PC) i tą niezłą grafikę da się osiągać innymi metodami.

15.10.2009 18:52
27
odpowiedz
Maham
40
Konsul

Jak by zaimplementować jeszcze system zniszczeń DMM engine to było by perfect. :)

17.10.2009 09:46
28
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Ja pierdziu!!!!!! Najlepszy silnik graficzny wszech czasów!!!!!!!!!

Wiadomość Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3