Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Overlord II [PC] - Gramy w Overlord II PL

10.09.2009 14:57
1
edekpon5
9
Legionista

Pierwszy

10.09.2009 14:58
Darth Adrian
2
odpowiedz
Darth Adrian
24
Glory Glory Man United

Nie no Macieju jest coraz lepiej :D A szkoda, że nie ma prawdziwej polonizacji...(chodzi jak najbardziej o dubbing :D)

10.09.2009 15:03
3
odpowiedz
zanonimizowany652089
3
Junior

wrzućcie filmik Video Z dziennika dewelopera Dante's Inferno. wczoraj miał trafić do sieci filmik w którym producenci omawiają kolejny - czwarty krąg.

10.09.2009 15:08
4
odpowiedz
zanonimizowany664702
10
Legionista

Całkiem sympatycznie spolonizowane!

10.09.2009 15:10
5
odpowiedz
zanonimizowany659674
2
Junior

super filmik uwielbiam overlord 2

10.09.2009 15:11
Punisher1777
6
odpowiedz
Punisher1777
49
Pretorianin

boże niech gościu nie komentuje gier bo jego barwa głosu mnie uwiera;/ straszna...ale dobrze że nie ma dubbingu tylko by spartoliło gre

10.09.2009 15:13
😊
7
odpowiedz
ludendorf4411
8
Legionista

gra calkiem calkiem

10.09.2009 15:22
👍
8
odpowiedz
zanonimizowany614697
11
Legionista

Błąd w opisie : "Polska, pecetowa wersja gry, ale... Suzeren?!" Powinno być "Suweren" ;p

A filmik fajny widać, że pan Maciej się polepsza :)

10.09.2009 16:06
9
odpowiedz
sokoł_
29
Centurion

polonizacja wydaje sie byc udana... a co do bossa to ja go pokonalem zupelnie inaczej ;p

10.09.2009 16:23
10
odpowiedz
se7e
29
Pretorianin

Nie toleruje dubbingu w grach (w filmach zreszta tez nie, jedynym wyjatkiem byl Max Payne [gra]) wiec napisy sa imho swietnym wyjsciem. Co do gry - bardzo mnie zaciekawila, tyle ze nie mialem stycznosci z jedynka, a zaczynanie gry od drugiej czesci jest co najmniej dziwne.

10.09.2009 16:27
Faer
😒
11
odpowiedz
Faer
46
Konsul

A ja nadal czekam na gramy z Ivincible Tiger.

10.09.2009 16:35
12
odpowiedz
zanonimizowany445118
29
Centurion

"[email protected] mnie zaciekawila, tyle ze nie mialem stycznosci z jedynka, a zaczynanie gry od drugiej czesci jest co najmniej dziwne."

Dlaczego?Pierwsza część z drugą (pod względem fabuły) ma chyba tyle wspólnego co Smerfetka z Myszką Micky ;) (obie części chyba łączy tylko Overlord oraz miniony).Ja grałem tylko w II część i jakoś nie odczułem potrzeby gry w jedynkę

10.09.2009 16:38
13
odpowiedz
Zickk
19
Chorąży

Sandro zaczyna się wczuwać w rolę, widać wyraźną różnicę między jego poprzednimi filmikami a tym. Oby tak dalej.

10.09.2009 16:38
Oromu
👍
14
odpowiedz
Oromu
28
Generał

Polonizacja bardzo dobra, a co to gry na konsole wyglądała dobrze i taz też tak jest!!!

10.09.2009 16:44
15
odpowiedz
TraneQ
27
Pretorianin

Polonizacja nawet nawet ale gra hm... jaks taka

10.09.2009 16:54
16
odpowiedz
raphalski
6
Legionista

ał no rzeczywiście, komentujący radiowego głosu nie ma...

10.09.2009 17:14
Nolifer
17
odpowiedz
Nolifer
137
The Highest

Moze byc ^^

10.09.2009 17:15
18
odpowiedz
Gregor1us
20
Centurion

gościu gada jakby pani na lekcji polskiego kazała mu czytać wybrany fragment. Ja bardzo prosze, aby ten pan więcej nie komentował, dziekuję ;)

10.09.2009 17:20
😃
19
odpowiedz
Naruciak14
33
Centurion

?? lol trochę bo jak wydali grę bez w której w instrukcji niema polskich znaków ? myślałem że jak tak opóznili premiere to tam pracują i się postarają :) ale chociaż w grze są znaki i normalnie pisze wszystko :D

10.09.2009 17:23
👍
20
odpowiedz
SSman92
26
Generał

Mnie się podoba brzmi dobrze nawet bardzo jeszcze parę filmów a bedzie świetnie a co do polonizacj ta z jedynki z dubbingem podobała mi sie no coż trochę szkoda że teraz tylko kinówka ale myśle że bedzie dało sie grać

10.09.2009 17:33
Fisher
21
odpowiedz
Fisher
62
Fisherman

Fajnie wygląda ta polonizacja. Przez was nabrałem chęci na grę. Będe musiał ją wyciągnoć od kuzyna.

10.09.2009 17:46
22
odpowiedz
michaeel1990
11
Legionista

świetna gra ale szkoda że niema polskich znaków w spolszczeniu

10.09.2009 18:23
23
odpowiedz
Yaboll
120
Generał

Gierka nawet może być. Czy tylko PC-owa wersja została spolonizowana?

10.09.2009 18:31
kajtek603
24
odpowiedz
kajtek603
37
International Level

Lol ćwierć nutek widać że Polacy to tłumaczyli :P

10.09.2009 19:03
WheZY
25
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Dziwne tłumaczenia, co do gry, nawet ale nie kupie :)

10.09.2009 19:05
26
odpowiedz
Yaboll
120
Generał

kajtek603 Kiedy usłyszałem to imie to od razu skojażyło mi się z cyklem ksiązek fantasy " Opowieści z malazańskiej księgi poległych" Stevena Erikdona, tam też są podobne śmieszne imiona przetłumaczone na polski.

10.09.2009 19:09
27
odpowiedz
ZAP999
24
Pretorianin

Świetnie naprawde świetnie,nie czepiajcie się głosu dla mnie spoko;].Polonizacja również rozgrywka też wszysto fajnie.

10.09.2009 19:13
ArtoseruS
28
odpowiedz
ArtoseruS
75
Zero Trzy

Gra bardzo mi się podoba, spolszczenie jest ciekawe, nienachalne, utrzymany został klimat i wygląda to naprawdę dobrze. Co do komentatora - nie wiem o co wam chodzi. Mnie jego głos bardzo pasuje i te komentarze:)

10.09.2009 19:35
raafu
👍
29
odpowiedz
raafu
45
Pretorianin

fajny materiał

10.09.2009 19:37
👍
30
odpowiedz
zanonimizowany660828
9
Legionista

Polonizacja udana chociaż, jak już wspomnieliście w instrukcji jest parę błędów. Uwielbiam WAS ///// PZD for all tvgry.pl

10.09.2009 19:53
31
odpowiedz
zanonimizowany566431
8
Legionista

O rety ! nie mogę słuchać głosu tego typa, za każdym razem pomijam filmiki kiedy słysze tego Sandro ;/. Potrafi każdy materiał zepsuc tym pedziowatym stylem czytania. Do reszty obsady nie mam zastrzeżeń , nawet przyjemnie się ich słucha.

10.09.2009 19:56
mackal83
32
odpowiedz
mackal83
136
Konsul

Darowałbyś sobie ten żałosny komentarz , który obraża czyjąś osobę(i nie tylko ty).
Po prostu irytują i denerwują Mnie takie szczeniackie(choć czasem wywodzą sie od nieco starszych graczy,ale zdecydowanie rzadziej) teksty.
Odnośnie gry to nieco polepszono grafikę.
A tak po za tym to po prostu nowe misje i nowa fabuła.

10.09.2009 20:06
33
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Jupi!!!! Na to czekałem i gierkę też za niedługo ją kupuję! Jedynka bardzo mi się podobała!

10.09.2009 20:18
34
odpowiedz
Invader01
96
Konsul

Gra świetna, i fajnie, że jest po polsku, ale jest trochę trudna w obsłudze.

10.09.2009 20:20
35
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

niezła gierka ale nie jestem zainteresowany.Co do lektora nie wiem czego sie czepiać

10.09.2009 20:22
😉
36
odpowiedz
ziobr0
35
Chorąży

fatalny głos lektora...

10.09.2009 20:32
😐
37
odpowiedz
zanonimizowany665743
5
Legionista

Mnie się podoba głos Pana Macieja.
Nie rozumiem was...

10.09.2009 20:47
helias16
38
odpowiedz
helias16
101
Glorious PC gamer

w lordzie 1 spolszczenie głosów było bardzo dobre szkoda że w dwójce go nie ma

10.09.2009 21:11
👍
39
odpowiedz
juz_sam_nie_wiem
95
Pretorianin

Jak dla mnie filmik jest spoko, tylko lepiej by było gdyby Sandro nie czytał z kartki:) A przynajmniej tak to brzmi. Do tego jak na filmik o polskiej wersji coś mało w nim o polskiej wersji:) ziobr0 - czyj chciałbyś głos? Krystyny Czubówny?

10.09.2009 21:48
gshas
40
odpowiedz
gshas
43
Centurion

Sama gra, jej polonizacja i głoś Pana Macieja bardzo mi się podoba ;)

10.09.2009 21:52
ArtoseruS
41
odpowiedz
ArtoseruS
75
Zero Trzy

Nie czepiajcie się Sandro, bo bardzo przyjemnie opowiada. "Pedziowaty" głos? Ciekawe jaki sam masz cwaniaku.

10.09.2009 22:35
Sandro
42
odpowiedz
Sandro
120
Legend

Jak dla mnie filmik jest spoko, tylko lepiej by było gdyby Sandro nie czytał z kartki:)

Obecny charakter pracy praktycznie uniemożliwia robienie komentarza "na gorąco". To trochę skomplikowane.

10.09.2009 22:57
43
odpowiedz
LWN
6
Junior

Niezła gierka

10.09.2009 23:04
👍
44
odpowiedz
juz_sam_nie_wiem
95
Pretorianin

W porządku, ja sam gdy gram nie potrafię wydobyć z siebie niczego więcej oprócz bluzgów:)

10.09.2009 23:46
45
odpowiedz
zanonimizowany566431
8
Legionista

No dobra, źle się wyraziłem, nie chodziło mi o głos ale o dykcję i akcentowanie .Sandro powinien tak jak np.Lordaeron z fifem, na świeżaka opowiadac o grze i rzucić jednym czy dwoma żartami a nie tak jak ktoś już wyżej określił dukać z kartki "jakby pani od polskiego kazała mu przeczytać jakiś tekst".

10.09.2009 23:54
Szaku
46
odpowiedz
Szaku
148
El Grande Padre

[email protected]
Zamknij morde

11.09.2009 00:32
😜
47
odpowiedz
regob
53
Centurion

@Sandro,

wiecej luzu, nie robisz prezentacji/wykladu o elektrowni atomowej :P

11.09.2009 00:34
48
odpowiedz
Kangi
16
Centurion

Sandro ma bardzo miły w odbiorze głos, pozatym mimo że czyta z kartki robi to wyraźnie i zrozumiale a i nie odnosi się wrażenia, że to co czyta napisał wcześniej "na kolanie" i połowy z tego nie pamięta, tylko jakby ćwiczył wcześniej przed lustrem ;D. Pozdrowienia dla niego! A gierka intrygująca, wkrótce powinna się znaleźć w moim posiadaniu.

11.09.2009 00:36
Damian1539
49
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Grę już przeszedłem dobry kawał czasu temu. Chociaż miałem wersję angielską to bardzo dobrze mi się grało i większość rzeczy rozumiałem. Co do "komentatora" naszego filmiku. Troszkę nudno. Mógłby szanowny Pan dodać troszkę więcej humoru. A reszta jest w porządku. Myślę że jeszcze z 2-3 filmiki i będzie pewien sukces.

11.09.2009 04:02
50
odpowiedz
Kvass86
7
Legionista

dajcie chłopakowi Sandro spokój :) Bardzo przyjemny głos i miło się ogląda i słucha. Pluum najwyraźniej jest "skutkiem" jakiegoś pedziowatego osobnika, dlatego te uprzedzenia.

Żeby wszyscy mieli taką wyraźną wymowę i dykcję co wspomniany Sandro. Większość z Was zapewne siedzi przed kompami 24/7 i pluje się nie potrafiąc sklecić zdania, prawda?

11.09.2009 10:25
Simba14
51
odpowiedz
Simba14
55
Generał

Fajne gramy i pozdro dla Sandro

11.09.2009 13:54
sinbad78
👍
52
odpowiedz
sinbad78
161
calm like a bomb

Sandro mówi bardzo wyraźnie i robi to dobrze .. zastrzeżenia mam tylko do momentów w których starasz się rzucić jakimś śmiesznym tekstem .. a w moim mniemaniu jakoś ci nie wychodzi. Mam nadzieję, że się nie zniechęcisz i dalej będziesz lektorował.

11.09.2009 15:22
53
odpowiedz
kozi3000
124
Generał

gramy fajne :p

11.09.2009 15:35
54
odpowiedz
Seki_MUFC
18
Centurion

ja gram w Overlord II na konsoli, jak dla mnie gra jest zajebista :)

11.09.2009 21:17
55
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Pluum wal się kurwa i nie odzywaj więcej na tym forum, cipa jesteś.

11.09.2009 23:12
56
odpowiedz
Kangi
16
Centurion

Na potęgę posępnego admina! Mooooodzie przyyyyyybywaj!

12.09.2009 00:15
57
odpowiedz
zanonimizowany566431
8
Legionista

@Papisotoromek ->Nie uciszysz mnie komuchu!(chyba,że zrobi to jakiś moderator ale to by było zajebiście narcystyczne) Wyraziłem własne zdanie i go nie zmienię to ,że wam nie przypadło do gustu to wasz problem .Widać na tym forum nie ma prawa istnieć krytyka i wszystkie komentarze w waszym mniemaniu powinny wyglądać:
-SuuuUUper geirka xD, -muszem to mieć :D itd. Wyraziłem swoje zdanie na temat filmu jak każdy .Przesadziłem może z tym pedziowatym , przepraszam naruszyłem regulamin(podobnie jak inni skacząc mi do gardła) , ale większośc chyba załapała co chciałem przez to powiedzieć.

12.09.2009 11:05
Gaweł1
👍
58
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

Pluum ---> Krytyka? Jak najbardziej. Ale obraźliwe i nie potrzebne komentarze zachowaj dla siebie.
A to że lektor Ci nie odpowiada to raczej nie NASZ, ale tylko i wyłącznie TWÓJ problem ;PP
Gdyby Sandro był zły w tym co robi, to wątpię aby dawali mu kolejne materiały do zaprezentowania....
Sandro, więcej luzu... Podziel się z nami swoimi odczuciami co do gry na bieżąco ;). Moze to zabrzmi głupio ale "wyraź swoje emocje płynące z gry" ;D a czym świeższe tym lepiej się ich słucha.
Powodzenia ;D

12.09.2009 11:41
Krondar
59
odpowiedz
Krondar
89
Death Avatar

Kangi -> Imo trafiłeś w samo sedno :D

Pluum -> Gaweł1 mnie uprzedził i chyba ujął to co trzeba, więc nie dubluje - regulamin to jedno, ale zwyczajna ludzka kultura to drugie, można po prostu nie obrażać autora, prawda? ;)

Sandro -> Całkiem przyjemny filmik, takie pytanie z mojej strony - jak Ci się grało w Overlord II względem części pierwszej? Bo jedynka mnie zachwyciła humorem i nietypową rozgrywką. Jest tak samo dobrze, lepiej, czy nudzi? :) Takie typowe subiektywne odczucia jakie masz.

Pozdrawiam,
K.

12.09.2009 11:49
60
odpowiedz
twój wujek
16
Centurion

mi głos się tego pana podoba. co wy macie do nie go kurka wodna

12.09.2009 15:17
61
odpowiedz
khmer
63
Pretorianin

Fajnie ze coraz wiecej gier zostaje spolszczonych,choc szkoda ze tak pozno po premierze.BTW nie dlugo amerykanska premiera gry Demons Souls, fajnie by bylo zobaczyc ta gre w seri GRAMY.Pozdro

12.09.2009 15:26
Sandro
62
odpowiedz
Sandro
120
Legend

Krondar - na początku zdecydowanie lepiej bawiłem się w drugiego Overlorda, ale może to wynikać z tego, że odpalałem go na mocnym komputerze, a "jedynka" swego czasu wolno mi chodziła, bo miałem jeszcze wtedy dość stary komputer.

Później "dwójka" mi się naturalnie znudziła, ale dotyczy to niemalże każdej gry, do której się przy okazji robi poradnik. Pod koniec prac ma się gierki po dziurki w nosie.

Gaweł1 - zobaczę co się da zrobić.

Cała reszta - spokojnie z tymi obelgami, to przecież tylko forum o grach komputerowych :)

12.09.2009 18:00
Krondar
63
odpowiedz
Krondar
89
Death Avatar

Sandro --> Thx za info. Wygląda na to że poczekam aż zjadą trochę z ceny i zakupię :) A kwestię poradnika rozumiem doskonale - kumpel kiedyś chciał mnie wkręcić w testowanie gier, ale po drugim tygodniu wałkowaniu tego samego poziomu, ma się odruchy wymiotne na widok samego logo gry :P
Pozdrawiam :)

12.09.2009 22:08
Gigsav
😡
64
odpowiedz
Gigsav
45
Consigliere

Przepraszam bardzo, ale muszę skrytykować dzieci, które naskakują na głos Pana Sandro.
Ludzie, co jest z Wami?! Myślicie, że do tak popularnego portalu wzięliby jakiegoś "pedała"? Wsłuchajcie się w jego głos. Jest tylko trochę cieńszy od głosu Lorda, którego nie krytykujcie. Facet bardzo dobrze wykonuje swoją pracę. Poprzedni materiał, o Overlordzie, gdy dodawał jakieś emocje do swoich wypowiedzi. To było dopiero coś dobrego! Potrafi jakoś zachęcić, ale większość z Was, dzieciaczki, to odrzuca.

Wypowiedź kierowałem TYLKO do tego ludu, który uważa Snadro'a, za jakieś zboczenie naturalne. Wiem, że każdy może mieć inny gust, ale bez przesady -.-

pozdrawiam,
Gigsav

15.09.2009 19:43
😜
65
odpowiedz
zanonimizowany667083
1
Junior

Mam 12 lat i gdy grałem w angielską wersje połowy nie rozumiałem więc robiłem misje poprostu idąc przed sie i bijąc wszystko co się rusza(czasem zerknąłem do poradnika), a w polskiej wersji po prostu cud, miód i orzeszki.

16.09.2009 14:02
👍
66
odpowiedz
LordVader1
19
Generał

Kolejne świetne gramy o Overlordzie II. Tym razem wersja PL.

tvgry.pl Overlord II [PC] - Gramy w Overlord II PL