Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość StarCraft II będzie obsługiwać "pseudo-LAN". Diablo III pójdzie w jego ślady.

25.08.2009 11:55
1
Kacperpol
64
Konsul

no ciekawe jak sobie piraci z tym poradzą

25.08.2009 12:06
2
odpowiedz
zanonimizowany376077
21
Chorąży

piractwo jak piractwo, ale największa frajda to zebrać się w kilka-kilkanaście osób zrobić jakieś lan party i pograć w gronie kolegów... mam nadzieje ze połączenie z netem będzie jednorazowe...

25.08.2009 12:16
3
odpowiedz
TitoX1
109
Pretorianin

Normalnie.... Pewnie wymyślą coś takiego, ze np oszukają to sprawdzanie autentyczności. Nie ma zabezpieczeń nie do złamania..... Moim zdaniem te grupy co crackują gry, są o wiele sprytniejsi/mądrzejsi od tych co robią te śmieszne zabezpieczenia. Nie pochwalam piractwa, ale taka jest prawda:(

25.08.2009 12:23
Szefoxxx
4
odpowiedz
Szefoxxx
75
Doradca

Kacperpol - już Ci mówię - takie coś było już bodajże w nfs prostreet także to żadna nowość i co ? i nic ! hamachi działało... oni wychodzą z założenia, że tego nie da się wyciąć, ale jakikolwiek ślad połączenia LAN już stwarza taką możliwość, jedyną opcją żeby się zabezpieczyć jest usuniecie całkowite rozgrywek LAN (co było planem początkowym), bo na mp przez internet nic nie złamiesz.

25.08.2009 12:45
Koktajl Mrozacy Mozg
5
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Jesli LAN ma byc przez zwiazek z Battle.netem to jak oni chca zrobic jak ktos pograc PC-PC a nie internet-PC----gra---PC---- internet...

25.08.2009 13:05
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

Czyli co.. rozumiem, ze polaczenie z Battle.netem bedzie platne, abonamentowo.
Niezly sposob na zarabianie na korei, gdzie mistrzostwa w SC to praktycznie sport narodowy ;p

25.08.2009 13:07
Miniu
7
odpowiedz
Miniu
190
Senator

Drau gdzie ty cos takiego widzisz ?

25.08.2009 13:21
👍
8
odpowiedz
zanonimizowany539006
0
Konsul

Diablo 3 to nie pójdzie tylko już poszło i nie w ślady Starcrafta 2 tylko Duke Nukena F :)

25.08.2009 13:30
9
odpowiedz
zanonimizowany661101
7
Legionista

Koktajl Mrozacy Mozg
"Będąc offline, da się jedynie odpalić singleplayer."
Wszystkie tryby multiplayerowe będą wymagały połączenia z Internetem.

Drau
O żadnych abonamentach (przynajmniej jak dotąd) nie było mowy. Z tego co Blizzard ujawnił na konferencji otwierającej BlizzCon, w planach jest uruchomienie StarCraft II Marketplace. Myślę, że o to chodziło, gdy jakiś czas temu zapowiadano że niektóre funkcje battle.net mogą być płatne.

25.08.2009 16:51
10
odpowiedz
zanonimizowany424456
20
Chorąży

Jedno zdanie : To musiało kiedyś nastąpić...

25.08.2009 18:48
11
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

TitoX1 to spróbuj zagrać w Diablo II na battle.net to zobaczysz jak bardzo te grupy crackerskie (nota bene crackowanie to także przestępstwo!) są o wiele sprytniejsic / mądrzejsi.

Drau skąd Ty to wziąłeś???

25.08.2009 20:00
😡
12
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Już mi się rzygać chce! Codziennie jakieś nowe wiadomości na temat tego beznadziejnego StarCrafta!!!!!

25.08.2009 21:21
Mu-H
13
odpowiedz
Mu-H
24
Chorąży

Mam dziwne wrazenie, ze informacja ta wywolala oburzenie wylacznie u graczy, ktorzy planuja zdobyc gre nie do konca legalnymi kanalami... Obecnie jesli ktos ma komputer to ma i internet, chociazby zwykla neostrade, wiec nie widze problemu z polaczeniem z battlenetem i sprawdzeniem autentycznosci i legalnosci gry przed LANparty. Jesli gra bedzie wymagac stalego polaczenia z netem moze rzeczywiscie pojawic sie problem, jesli bedziemy chcieli w kilka osob przy piwku pograc u kogos, jednak routery sa obecnie tak tanie, ze przy grze ktorej kazda czesc bedzie oscylowac w okolicach 100zl lub wiecej wydaje sie to błahostką :)

25.08.2009 23:51
14
odpowiedz
Lipton07
95
Pretorianin

Mu-H ma całkowicie racje! Ale drodzy złodzieje (mówię tylko do złodziei nie do wszystkich)nie martwcie się znajdzie się któś i wynajdzie cóś!

25.08.2009 23:54
hopkins
😊
15
odpowiedz
hopkins
212
Zaczarowany

Tylko czekac na powstanie czegos na ksztalt Netcraftu w jedynce ;)

26.08.2009 00:33
16
odpowiedz
realsolo
213
Generał

TobiAlex - nie sa sprytniejsci. To jest jak zawsze - trudniej napisac cos nie do zlamania na przestrzeni czasu, niz zlamac to po 1-2-3 dniach , 1-2-3 miesiacach itd. inaczej dowolna grupa crackerska mialaby ju zmiliony na koncie od wszystkich wydawcow, bo sa "sprytniejsi" i napisali cos nie do zlamania. Zreszta wiele grup wspopracje z firmami od zabezpieczeni, ale wszystko w czasie potem mija.

jednym z najlepszych zabezpieczen jest to, ze save itd leza online, wtedy tylko zabawa w stawianie serwera lokalnie pomaga.

26.08.2009 10:45
17
odpowiedz
zanonimizowany645018
23
Centurion

Sprawdzanie autentyczności poprzez łączenie z serverem blizza, to bardzo dobre rozwiązanie - podobne jest dzisiaj w Q2 po necie- za każdym razem gdy wchodzimy na server tzw Antycheat łączy się z Richnetem w celu sprawdzenia czy nie posiadamy aim-botow itp. Sprawdza za każdym razem gdy ładuje się nowa mapa czyli cyklicznie - nie ma to jakiegokolwiek wpływu na grę. Jeśli dajmy na to co 5 min wyślemy kilka pakietów danych na server blizza, to nie odczujemy tego w ogóle, a w zamian otrzymamy gwarancję, że ludzie, z którymi gramy mają legalną wersję gry i co ważniejsze nie używają cheatów.

26.08.2009 10:57
18
odpowiedz
zanonimizowany590525
21
Generał

"co ważniejsze nie używają cheatów."

Jaja sobie robisz ? Widać, że na zamkniętym Battlenecie nigdy nie byłeś. Hacki i czity tam są i były "od zawsze".

27.08.2009 03:24
19
odpowiedz
zanonimizowany582346
3
Junior

Jak dla mnie to zabezpieczenia hakuja te same osoby co je tworza... ale to tylko takie moje przypuszczenie ;)

07.09.2009 19:11
20
odpowiedz
LordVader1
21
Generał

Powiedzmy szczerze: i tak piraci sobie z tym poradzą, a tak utrudniają uczciwym graczom granie w trybie multi.

Wiadomość StarCraft II będzie obsługiwać "pseudo-LAN". Diablo III pójdzie w jego ślady.