Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra The Protector | PC

24.03.2009 15:17
Adrian 108
1
Adrian 108
131
Generał

Jak to jest możliwe, że to wyszło parę dni temu, a nic na ten temat nie było. Dwa dni temu była w zapowiedziach na stronie CI i dlatego nie mogli tej gry tak szybko zrobić. Pewnie tej gry nie ma nigdzie w sprzedaży, jeżeli nic o tym nie wiadomo. Ciekawe, czy to ta gra, co niby miała być najlepszą symulacją snajpera, o której CI mówiło.

25.03.2009 20:56
2
odpowiedz
Bak15
42
Generał

Pierwszy raz słyszę o tej grze a już jakiś czas temu znajduje się na pułkach...

25.03.2009 21:09
3
odpowiedz
Miclo
40
Pretorianin

Słyszałem już o tej gierce, to gra od tych co Mortyra II zrobili. Grę robiono podobno 2 lata, ciekawe co im wyszło? :)

26.03.2009 16:57
fan realu madryt i raula
4
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Może się skuszę na tą grę. Jak widzę po screenach ta gra nazywałą się kiedyś The Protector (bądzą coś w tym stylu) i pod takim tytułem została zapowiedziana.

28.03.2009 19:52
vAHeR
5
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

A ja jednak chyba kupie. Może jakoś screeny do mnie nie przemawiają, jednak może być niezłe, podobno robili tą grę 2 lata. Jak jutro kupie i pogram z 1 godzinę, to od razu powiem czy opłaca się kupować czy nie :)

29.03.2009 10:03
pawlikbh
6
odpowiedz
pawlikbh
20
Centurion

heh nawet szkoda pewnie bedzie 20 zł na ta gre, znowu terrorysci, najemnicy i te sprawy i jak zwykle city interactive - szkoda gadac

29.03.2009 11:27
vAHeR
😈
7
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

pawlikbh Ale tym razem producentem jest Gingerbread Studios (zrobili Mortyra 2) i podobno robili HT około 2 lata ;). I tak wole to kupić, niż jakiegoś SpyHuntera, po którego trailerach omal pawia nie puściłem, gdy ujrzałem "super, mega hiper ciosy zapaśnika" :P

29.03.2009 11:55
pawlikbh
8
odpowiedz
pawlikbh
20
Centurion

no i co zerobili to 2 lata, feara ,dooma 3 i farcry'a tez pewnie tyle robili i wyszly zajebiste gry, a ja osobiscie te 20 zł wole zainwestowac w gry z extra klasyki albo extra hit bo wiem ze te gry sprawia mi wiecej radochy

29.03.2009 13:54
vAHeR
9
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

Wiesz, u mnie nie ma szans na kupienie gier z Extra Klasyki. Jedyny sklep, w którym można kupić jakąś oryginalną grę to Media Expert. Ale niestety, tam tytuły są po min 60 zł (ew: te za 10 zł od CD-Project, ale tam nic niema :P). Żeby kupić jakąś grę z extra klasyki bym musiał jechać do szczecina albo koszalina (ponad 100 km) więc się nie opłaca :P Z Allegro gry za 20 zł też się nie opłaca, bo jeszcze są koszty przesyłki. A gry CI nie są takie złe, da się grać i jakąś radochę one dają. Far Cry może i ma otwarty świat, ale jakoś przyjemności z grania w to niemam :P

31.03.2009 10:20
Matysiak G
😁
10
odpowiedz
Matysiak G
153
bozon Higgsa

A nie się podoba ten tekst z opisu, że terroryści "nie cofną się przed niczym - nawet morderstwem".

No tak - wszak nawet dla nich morderstwo to ostateczność. Ciekawe, czy GOL ma korektę.

Ja kupiłem dziś rano. Screeny wyglądają nawet fajnie, 20 dychy można dać. Przy grach wydawanych przez CI nie nastawiam się na nic wybitnego, a generalnie dostarczają relaksującej rozrywki na parę godzinek. Trafiają się nawet perełki jak Combat Wings - które - gdyby wyszły jako jedna gra dostałyby ode mnie 8. Bo bawiłem się naprawdę świetnie. Czy Starmageddon 2 - też świetna rzecz - w dodatku z gatunku na pc nieistniejącego. Pogramy - zobaczymy.

01.04.2009 18:30
😐
11
odpowiedz
Jedi21c
18
Centurion

A mi się gra nie podoba. Dzisiaj zobaczyłem ją w sklepie a nic o niej nie słyszałem więć kupiłem. Po za tym fabuła wydawała się ciekawa. Narazie to fabuły wogóle się nie czuje, jest tylko zwykła strzelanina w której biegamy od osłony do osłony. Jeszcze nie doszedłem do etapów więć daje tej grze jeszcze jakąś szanse. Narazie 5/10

02.04.2009 17:41
12
odpowiedz
zanonimizowany619385
4
Legionista

ZARABISTE Grafika normalnie jak w GTA IV i morzna sie kryc za scianami POLECAM !!!!

04.04.2009 11:46
vAHeR
📄
13
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

Pograłem trochę, i raczej gry nie polecam. Strzelanie do wrogów nie budzi żadnej emocji, w grze jest wiele bugów, zagadki są łatwe, a niektóre irytujące, brak quick save oraz brak możliwości przewinięcia filmików (chyba, że ja o czymś nie wiem :P). Dosłownie szlag mnie trafiał, gdy save był przed filmikiem, a po filmiku po chwili ginąłem. A teraz kilka plusów: Etapy składankowe dają rade, chociaż przeciwnicy AL nie grzeszą, grafika ma swój styl, ukrywanie się daje rade, a głosy postaci są moim zdaniem niezłe (przed graniem w HT grałem z 2 godziny w Two World, więc może dlatego :P).
Grywalność: 4 Grafika: 6 Dźwięk: 6 Ocena końcowa: 5-/10

06.04.2009 12:30
😱
14
odpowiedz
kasztan1997
1
Junior

Tak gra fajna ale mam pytanie czy mógłby ktoś mi powiedzieć co ja mam zrobić w porcie z tym helikopterem ale tym za tą drabinką inaczej za sejvem odrazu jest filmik że on leci, i tu mam problem bo jak jusz moge grać to jak tylko wyjde to on strzela i już mnie zabija niby na filmiku są pokazane butle chyba z gazem ale ja na 4 kroki nie mogę odejść bo mnie zabija pliska powiedzcie co mam robić??? a wogle mam 2 granaty. ale błagam o szybką odp.thx

06.04.2009 16:26
vAHeR
15
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

Tam trzeba w te 3 butelki rozwalić, które można widać na tym filmiku. Jeśli zniszczysz jedną butlę, to możesz pobiec za kolejną zasłonę. Gdy zniszczysz 3, to samolot wybuchnie (jednak nie rozumiem, jakim cudem :P)

06.04.2009 21:49
16
odpowiedz
zanonimizowany632136
1
Junior

MOJA RECENZJA:
Ostrzegam! Jesli jestes masochista - to gra w sam raz dla ciebie - brak savow, misje "impossible" - nie do zaliczenia, brak pominiecia filmikow i przede wszystkim pare kul i lezysz i kwiczysz. I to zaserwowalo ci City Interactive, ktore ma przeblyski geniuszu w postaci paru gier takich jak np. SAS Secure Tomoprrow czy Tank Combat albo CoH2 Lancuch Krutyczny - prostych gier z GRYWALNOSCIA. A tu jej brak.
Do SAS i nie tylko, czesto wracam i nie zaluje kasy wydanej na nie (dalbym nawet 2 razy wieceju za nie, gdybym wiedzial jakie sa, a za The Protector (Hidden Target) - ani zlamanego grosza. Gdzie tui "ukryty cel" grania w nia - masochizm?!
Zaluje, ze ja kupilem. Szczerze, jakos bez kodow zalicvzylem 1. misje na latwym poziopmie (psim swedem), ale druga - nie da rady (strzelam sie z terrorystami, a panienke inni terrorysci w miedzyczasie porywaja!) To ni e gra do grania - nie wiem do czego moze sluzyc - no moze do torturowania siebie samego - jesli sie to lubi.
No moze z codami bedzie jako taka zabawa - bez nich - nie da rady.
No dobra - ja rozumie, ze chlopaki zrobili gre z piekna archeolog i dobrze zbudowanym miesniakiem i chca ja sprzedac, ale GRE BEZ SZYBKICH SAVOW I RZYJEMNOSCI Z GRANIA?! - no way!
Z drugiej strony, nie wiem po co CI strzelilo sobie sampoboja w postaci tej gry - innne shootery byly znosne, a nawe FAJNE (np TT2, RnB: Cien Stalingradu czy Mortyry 3 lub 4). To byly proste gry, ale grywalne - grales i wracales do nich mimo ich wad.
Mam komputer dobry do gier - nie pamitam jego dokladenych parasmetrow - ale CoD5 chodzilo mi po zainstalowaniu patcha MIODZIO - a ta gra mi sie niemilosiernie tnie. Gra ma zbyt wysokie wymagania w porownaniu do jej jakosci!!!
Podsumowujac - KUP JA, A BEDZIESZ ZALOWAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.04.2009 12:39
17
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

jestem przy jakiejś windzie i babka zawisła w szbie niewiem co mam zrobic pomóżcie

07.04.2009 14:33
18
odpowiedz
kasztan1997
1
Junior

Tak dzieki wkoncu na to wpadlem ale mam nowy problem jak juz znowu porywaja ta Jenniffer i co musiales wziasc apteczke i zostales uspinoy tym gazem od tego kolegi z broniami i wkoncu jestem w zaginionym miescie i tam ich jakos zabijam ale potem trzeba do tej jakbys "jaskini pod ziemnej" i ide zabijam tych 2 czy 3 gostkow i dochodze do tych takich drzwi i co dalej nie wiem probowalen strzelac ale nic nic sie nie dalo zrobic a granatow juz wogle nie mam pliska pomozcie co mam zrobic z tymi drzwiami bo trzeba tamtedy przejsc.

07.04.2009 14:37
👍
19
odpowiedz
kasztan1997
1
Junior

A tak wogle to do vAHeR ten helikopter to te butle jakby go odpchnely i on jakby wpada w te dziure i chyba tam byly zbiorniki moze z gazem??nie wiem ale chyba przez to wyhucha ale to tylko podejzenia w grze. ;)

07.04.2009 15:17
20
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

MASZ PIERWSZE DRZWI NA KTÓRYCH MASZ POKAZANĄ DROGĘ JAK TRZEBA PRZEJŚĆ PO KAMIENIACH PRZED DRZWIAMI PO PRAWEJ STRONIE STOI KAMIEN ZRĘKĄ ITRZEBA URZYC E ABY DRZWI SIĘ OTWORZYŁY POTEM DRUGIE DRZWI GDY SIE OTWORZA TRZAEBA BIEC PRZESKOCZYC JEDNA DZIURE SZYBKO SCHYLIC ZNOWU BIEC IPRZESKOCZYC DRUGA DZIURE I PRZEZ KLADKE IUWAGA NA GOSTKÓW JAK BY KTOS WIEDZIAL CO A TĄ WINDĄ TO PROSZE O PODPOWIEDZ

12.04.2009 11:45
21
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Jestem w pociagu i mam zaciagnać hamulce w kazdym z wgonów ale nie mogę ich znaleść ! Może ktoś mio powie co mam zrobic ! Dzieuje!

12.04.2009 13:02
22
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

NA MAPIE MASZ ŻÓŁTY PUNKT TO HAMULCE PRZY DRZWIACH ZA POMOCĄ E DOMYSLNE UĄYJ PRZY DRZWIACH OTWÓRZ MECHANIZM ZOBACZYSZ CIĄG ZMIENIAJĄCYCH SIĘ LICZB OBSERWUJ KTÓRA SIĘ NA CHWILE ZATRZYMA MUSISZ NA NIĄ SZYBKO NAJECHAC ZA POMOCA KLWISZY I ZATWIERDZIC I TAK DALEJ UWAZAJ NA GOSTKÓW I CZAS OGRANICZONY PROSZE O POMOC Z WINDA GDZIE DZIEWCZYNA WISI W SZYBIE WINDY A NIE WIEM CO ZROBIC

15.04.2009 20:18
23
odpowiedz
zanonimizowany634009
5
Junior

A ja uważam, że to bardzo fajna gra jak na polska produkcję trzyma poziom. Każdy potrafi narzekać ale myślę że narzekanie zniechęca zdolnych ludzi z Polski do tworzenia gier.
Gra się w to przyjemnie grafika jest spoko fajne filmiki "przerywniki" swietna muzyka i inne dźwieki. Nie ma co narzekać jak na taką cenę :) W tej samej cenie grałem ostatnio w Crash Time II i to tdopiero była porażka!!!!!

15.04.2009 21:01
24
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Witam wszystkich! Czy ktoś może zna sekwencje cyfr aby wyłączyć wiatrak w " ucieczka z maetra ! B. Dziekuję

15.04.2009 23:02
25
odpowiedz
kasztan1997
1
Junior

ja juz nie pamietam ale poprobuj wpisywac liczby i ktora sie zaswieci na zielono jest na dobrym miejscu zapisz sobie i szukaj w ten sposb

16.04.2009 10:06
26
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

CZY KTOŚ MOŻE MI POMUC JENNIFFER WISI W SZYBIE WINDY I NIE WIEM CO ROBIC .

16.04.2009 20:30
vAHeR
👍
27
odpowiedz
vAHeR
53
Centurion

Wiem Offtopic ale: CI wydaje nową grę : Team Bravo: Special Weapons and Tactics
Na GoL zapowiedzi jeszcze nie widziałem, ale gra po screenach bardzo przypomina SAS ST

17.04.2009 11:23
😈
28
odpowiedz
zanonimizowany6104
21
Centurion

ruszt, musisz zejsc dwa pietra nizej i otworzyc jej drzwi.

17.04.2009 18:45
29
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

ALE W JAKI SPOSÓB GDY PRZESKAKUJE PRZEZ SZYB WINDY TO KONIEC GRY I WYSKAKUJE MI NAPIS ZE JENNIFFER ZABILI TERRORYSCI

22.04.2009 16:38
30
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Jestem w Porcie ,za płotem w gorze lata helikoptej i wali do mnie , nie moge zestrzelic ani znalezc wyjscia mimo ze wg kompasu jestem w celu ! Prosze o pomoc ! Dziekuję !

22.04.2009 22:26
31
odpowiedz
zanonimizowany634009
5
Junior

w KTÓRYM DOKŁADNIE MIEJSCU SA W POCIĄGU TE HAMULCE? sZUKAM PRZY DRZWIACH I NIC..:((

24.04.2009 11:02
32
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

wracasz od lokomotywy w gląb pociągu i zatrzymujesz sie przy drzwiach przy których pulsuje podłoga na twojej mapie to pokazuje ci żółty punkt

24.04.2009 11:06
33
odpowiedz
zanonimizowany632206
1
Junior

co do portu filmik pokazuje ci butle w które musisz strzelic ustaw sie na prosto śmigłowca i strzel w pierwsza butle śmigłowiec sie przesunie dalej i ty tez i znów druga butla az rozwalisz otatnią

30.04.2009 17:28
😒
34
odpowiedz
mimko
140
Generał

I znowu nie ma multi.

05.05.2009 19:00
35
odpowiedz
zanonimizowany634009
5
Junior

Ciągle tkwię w pociągu :( Nie wyrabiam sie w czasie z tymi hamulcami...Da sie to przejść? Jestem już zniechęcony...Może są jakieś kody do zatrzymania licznika albo save tego etapu? Z góry dzięki!

09.05.2009 20:06
😜
36
odpowiedz
bazini
10
Legionista

Dla tych co lubią typowe strzelanki i polegają na własnym refleksie gierka będzie nudna bo ma
przerywniki i mnóstwo ograniczeń ruchowych.
^^
Lubisz skradanki będziesz się dobrze bawił .
^^bazini

13.05.2009 19:36
37
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Witam !
Czy ktoś może ma save do misji Lot bo nie mogę jej przejść [ ciągle zabijają ni Jeniffer ] ????

14.05.2009 13:11
38
odpowiedz
zanonimizowany639624
1
Junior

Mam ten sam problem co bazini - jakiś matoł wymyślił by aktywowanie cyfr robiło się klawiszem podskoku - więc jak znajdę dwie lub trzy to podskakuje i trzeba zacząć od nowa...poza tym w jakim metrze cymbały widziały hamulce uruchamiane w ten sposób. Ja nie mówię że ma to być "realizm socjalistyczny" ale głupoty także nie są mile widziane.

17.05.2009 18:06
PROKIKI
39
odpowiedz
PROKIKI
40
Konsul

heh

18.05.2009 06:33
40
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Jestem w zaginionym miescie w podziemiach ale jak wejde za podnoszone drzwi i ide dalej to zaraz sie one zamykaja z obydwu stron i chyba jestem w pułapce bo nigdzie nie moge isc, czy ktos zna moze rozwiazanie ????

21.05.2009 15:06
41
odpowiedz
jungheinrich
3
Junior

Sorry, grałem w HT do trzeciej w nocy i nie mogę przejść misji z zaginionym miastem, a konkretnie jaskini.Bardzo proszę HELP ME!!!!!!

29.05.2009 13:39
👎
42
odpowiedz
zanonimizowany640641
9
Pretorianin

OJJJJBARDZO SŁABA "GRA"

MOJE OCENY:

Grafika: 1/10
Audio: 0/10
Realizm: 0/10
Grywalność: 0/10

OCENA KOŃCOWA:::No niech będzie 0,5/10:::Super słaba strzelanka a'la skradanka ale i to i to nuda!

07.06.2009 19:35
43
odpowiedz
wolfi126
5
Legionista

Jestem w misji wyprawa po arterfakt i nie moge zabic wojownika który mnie atakuje po zakonczeniu przerywnika filmowego. Moze ktos wie jak sobie poradzic z tym problemem ???

01.07.2009 18:05
44
odpowiedz
zanonimizowany634009
5
Junior

KIEDY W KOZŃCU POJAWI SI KODY DO TEJ GRY?????? ALBO SAVT??? Pilnie poszukuję savów POMOCY!! :))

02.08.2009 17:57
😒
45
odpowiedz
zanonimizowany657812
1
Junior

Ja neimoge przejsc misji z tym watrakiem jaki jest kod do wyloczenia wiatraku prosze o odpowiedz z gury dzienki

04.08.2009 08:40
46
odpowiedz
jungheinrich
3
Junior

musisz wciskać pokolei wszystkie liczby.kiedy zapali ci się żółte wtedy zatwierdzasz

04.08.2009 20:20
😒
47
odpowiedz
zanonimizowany657812
1
Junior

CO mam robic by przskoczyc w zgininym miescie tom lawe bo tam jest te 1 2 pary dzwi pulka dobrat o mam za sobom ale poostaje dziura w kturej jest leawa i nei w moge jej przeskoczyc prosze o dopwiedz

15.08.2009 22:28
48
odpowiedz
zanonimizowany634009
5
Junior

Czy jest jakiś kod który zatrzyma czas? Np icznik w pociągu gdzie trzeba zaciągnąć hamulec?

14.10.2009 20:09
Blackthorn
49
odpowiedz
Blackthorn
140
Legend

A mi ta gra wyglada na calkiem przyzwoita, chociaz moge sie mylic xD

26.11.2009 12:00
👍
50
odpowiedz
zanonimizowany685701
4
Junior

zeby przejsc przez lawe trzeba wejsc na line

06.02.2010 15:58
😍
51
odpowiedz
zanonimizowany708399
1
Junior

Słaba gierka, system strzelania w ogóle nie znośny. Modele broni wydają się płaskie. Pożyczyłem od kolegi i po godzinie grania oddałem.

19.02.2010 10:03
52
odpowiedz
Foxy666
14
Centurion

Dzieło Panów z City Interactive = pewny gniot. Ktoś wcześniej napisał że gra nie ma trybu multi, przecież i tak nikt by w to nie grał. No, chyba że zdesperowani masochiści.

23.08.2017 16:45
👎
53
odpowiedz
zanonimizowany1236220
1
Chorąży

Crap! Tak samo co Alcatraz i seria Czarnobyl, tylko robionego przez innego dewelopera. Nie polecam ani grać, ani kupować! 1/10

Gra The Protector | PC