Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sony ujawnia premiery gier w czwartym kwartale 2008 roku

13.10.2008 14:27
1
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

ciekawe ile premier na ten kwartal ma M$ ? hehehe
jedna ? ;]

13.10.2008 14:28
2
odpowiedz
zanonimizowany507985
66
Legend

Zapowiada się niezłe granie dla posiadaczy PS3. Trochę im zazdroszczę ;)

13.10.2008 14:30
3
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

Nie zaczynajcie bitwy. My dostaniemy teraz w cholerę, co prawda w przyszłym roku też, ale przyjdzie w końcu moment, kiedy będzie pusto, ale ten czas poświęcimy na gry, które wyszły rok temu odrabiając zaległości :) Ja się cieszę, że sprawiłem sobie PS3, nigdy nie zamieniłbym jej na X'a :)

13.10.2008 14:40
4
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

aaa nie przepraszam... zapomnialem ze M$ nie robi gier tylko placi grube miliony studiom za exclusivy... najmocniej przepraszam...

13.10.2008 14:48
5
odpowiedz
zanonimizowany124736
2
Junior

Fable II oraz Gears of War i możecie się schować ze swoim LBP, bo sony nie ma nic więcej do pokazania. Tyle...

13.10.2008 14:54
6
odpowiedz
zanonimizowany564526
19
Centurion

tylko god of war w platinum?

13.10.2008 15:00
7
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

gost2003 - szkoda ze te gry nie sa od M$ tylko od Epic i Lionhead Studios. Pozatym to tylko dwie gry... i tylko te 2 gry sa warte uwagi od pocztaku istnienia Xklocka... nic wiecej nie ma ciekawego...
i zapewniam Cie ze Sony ma bardzo wiele do pokazania poza LBP...miedzy innymi: Killzone 2, Resistance 2, Heavy Rain i God of War 3 ktore zjada te dwie mini gierki jakimi sa Gow 2 i Fable 2 na sniadanie.... ;] i jeszcze wiele wiele innych...

13.10.2008 15:00
Ksanth
8
odpowiedz
Ksanth
126
Lord Sith

gost2003 ale po co te nerwy ?? Kazdy gra na takiej platformie jaka lubi, albo na jaka mu sie gry podobaja.

Ja na przyklad bylem fanem Sony, ale uwazamze w obecnym momencie, MS lepiej sobie radzi. Maja najlepsze exclusivy PS'a + kilka swoich. Jednak zadna z konsol nie ma WAR'a tak wiec ja zostaje przy PC.

13.10.2008 15:01
9
odpowiedz
zanonimizowany407671
25
Centurion

gost2003 - tylko, że w te gry i tak wcześniej, czy później bedzie można zagrać na PC. PC + PS3 pozostaje zwycięską kombinacją.

13.10.2008 15:14
10
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Zgadzam się z powyższym komentarzem w pełni.

13.10.2008 15:16
s1ntex
😊
11
odpowiedz
s1ntex
42
Senator

Kurde, PS3 ma więcej premier! Gratulacje!

Naprawdę, jesteście lepsi i w tym kwartale macie więcej premier, będziecie mieli w co grać, naprawdę fajnie, gratulacje!

;**

13.10.2008 15:18
😉
12
odpowiedz
zanonimizowany572864
57
Generał

Maja najlepsze exclusivy PS'a + kilka swoich

Killzone 2 nie mają, więc nie mają najlepszych "exclusivów", a kilka swoich, to masz na myśli gry, które i tak wyjdą na PC?

13.10.2008 15:27
13
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

s1ntex - zmartwie Cie "Trollu" - od tego kwartału juz zawsze tak bedzie ze PS3 bedzie mial wiecej premier... i nawet jezeli bedziesz opowaidal bzdury ze nie, to od prawdy i tak nie uciekniesz...

13.10.2008 16:07
rafaleon 2.2
14
odpowiedz
rafaleon 2.2
37
Poseł

ciekawe ile premier na ten kwartal ma M$ ?

Niewiele, tylko 5 gier:

Fable II
Scene It? Box Office Smash
Lips
1 vs. 100
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts

...ale X360 to nie PS3, czyli posiada wsparcie devs'ów third party, co oznacza że lista exclusive'ów nie zamyka się tylko na tytułach od MS. Na X360 w tym roku można się spodziewać jeszcze:

Gears of War
Deer Hunter Tournament
Command & Conquer: Red Alert 3
Battlestations: Pacific
Huxley
White Gold
Darwinia
Left 4 Dead
Portal: Still Alive
Alarm for Cobra 11: Burning Wheels
Naruto: The Broken Bond
NecroVision
Dead Island
Stoked
Guilty Gear 2: Overture
Warlords
Darkest of Days

Można by było jeszcze tak długo wymieniać...

Prawda jest taka że na X360 zawsze będzie wychodzić więcej gier, ale jak widać niektórzy nie przyjmują tego do wiadomości.

13.10.2008 16:17
kubicBSK
15
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

Chrees_Rosse - zastanowiłbym się kto tu jest "trollem". Ty i te twoje głupie docinki... Co ja się nazywam Gates, żeby mnie kasa microsoftu obchodziła? Co to za różnica, jeżeli SCE robi gry, a nie na przykład Epic Games? Poza tym nie każdy ma czas i pieniądze, aby sprawdzić wszystkie te pozycję. GetaLife...

p.s. wstrzymaj się czasami z takimi durnymi postami, które tylko prowadzą to pseudo "wojenki"

13.10.2008 16:31
16
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

rafaleon 2.2 - hehe a ile z tych gier ktore wymieniles sa grami ktore sprzedadza sie choc w polowie jak Fable np ? to ze wydaja sobie jakies tam smieszne gierki to nikogo nie obchodzi bo takich projektow na PS3 jest rowniez masa... jak Pixel, Pain, Wipeout, Ratchet itp itd... ale to nie sa gry ktorymmi bede sie kierowal przy zakupie konsoli... a pozatym Naruto bedzie na PS3... ;]

13.10.2008 16:36
17
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

kubicBSK - wiesz jaka jest róznica ? taka jak Tekken i Namco albo FF i Konami.... kiedy to Sony jest wydawca nie ma zadnych szans by jakikolwiek projek ukazal sie na inny sprzet niz od Sony... a np Fable II czy GoW 2... te gry zapewne na PC beda a kto wie, moze kolejne ich czesci na PS3

13.10.2008 16:45
18
odpowiedz
zanonimizowany407671
25
Centurion

rafaleon 2.2 żadna z tych gier poza Guilty Gear 2: Overture i Stoked (snowboard, jeśli kogoś to interesuje) nie jest exclusivem na Xbox-a 360. Fail.

13.10.2008 16:47
kubicBSK
19
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

Może i Ciebie to obchodzi, ale mnie już nie:) Mam po uszy gier na iXa:) i nie mam za bardzo na nie czasu:/ Obecnie tylko dwie gry z PS3 mnie interesują K2 i GoW3, ale to nie wystarczający powód aby kupować konsole. (pożyczę od kumpla:p jak znajdę czas) Wybrałem iXa, bo po prostu dla mnie oferuję lepsze warunki i tyle w tym temacie.

A co do premier sony na ten kwartał, to szczerze nic ciekawego prócz LBP nie ma. Dla mnie of kors.

edit: HarperGomez - wiem, wiem cała reszta wyjdzie także na PC...Whatever..

13.10.2008 16:49
rafaleon 2.2
😁
20
odpowiedz
rafaleon 2.2
37
Poseł

HarperGomez-->Nie, nie jest :D W takim razie pokaż mi te gry na PS3 czy innej konsoli :D

13.10.2008 16:49
tankem3
21
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Maja najlepsze exclusivy PS'a + kilka swoich

doprawdy? mają God of War/Ratcheta/Uncharted/Metal Gear solid 4/Killzone/Little Big Planet? bo jakoś nie widze tu gier spod czołówki PS'a

chyba że powinno to brzmieć... najlepsze exclusive'y PS3 nie pochodzące od studia Sony i nie wliczające MGS(który przeciez jeszcze pozostał, ostatni ale jest)

W takim razie pokaż mi te gry na PS3

ojapie***e... dziecko... żebys ty jeszcze wiedział co jest exclusive'm

kubic --> nie sądze aby była wojenka, ty akurat mało robisz dużo mówisz...

13.10.2008 16:50
kubicBSK
22
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

Let's Fight panowie...

13.10.2008 16:57
kubicBSK
23
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

tankem3 - nie za bardzo rozumiem. Mało robię? Nie wiem o co konkretni Ci chodziło..

13.10.2008 17:06
24
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

ja wiem o co mu chodzi... chodzi o to ze zamiast podac konkrety to pieprzysz 3 po 3 zeby tylko pieprzyc cos bez sensu...

13.10.2008 17:10
Coy2K
👍
25
odpowiedz
Coy2K
111
Veteran

Chrees póki co to piane bijesz Ty, wiec jesli kogokolwiek chcesz nazywac trollem to najpierw spojrz na siebie :)

masa osób wyrosła już z konsolowych wojenek, ale jeśli Cie to jara to widze, ze i tak chętnych Ci nie brakuje

zresztą z zalo w duecie się idealnie uzupełniacie :)

13.10.2008 17:18
26
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

po pierwsze to koles do ktorego napisalem ze jest trollem napisal tak do mnie w innym watku... dlatego do niego napisalem w cudzyslowiu... po drugie to moze mnie to jara moze nie... przynajmniej czas mi szybciej leci w robocie.. :-)

13.10.2008 17:36
27
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Chrees_Rosse wybacz, ale z podanych gier tylko Siren jest od Sony na PS3, więc nie czepiaj się M$. Nawet jeśli płaci to co? Ja za to nie płacę, a mam więcej pozycji do grania. Myślisz, że dla Sony wszyscy robią charytatywnie? Nie chwal się tytułami do premiery których jeszcze sporo czasu, bo w takich wyliczankach pół roku temu pisali ludzie jeszcze FF13 i Tekkena 6...

13.10.2008 17:47
28
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

b4r4n ok ale Sony wspiera te projekty i jest wydawca a studia ktore robia te gry sa po czesci wlasnoscia Sony natomiast M$ nie jest wydawca GoW2 czy Fable II i tu jest ta roznica... co do FF i Tekkena... ja osobiscie nigdy nie wypisywalem ich w gronie exclusivow na PS3 bo mozna bylo sie domyslic ze Konami i Namco moga sobie zrobic z tymi grami co chca... co do reszty jestem pewny ze nie wyjda na inne platformy...

13.10.2008 17:59
29
odpowiedz
zanonimizowany575015
0
Centurion

rafaleon 2.2 sprawdzimy te twoje gierki :)

Scene It - OK ( SHIT)
Lips - ok
1 vs. 100 - TBA
Deer Hunter Tournament - to jest multi nie exclusive
Red Alert 3 - wyjdzie na pc,360 i pozniej na PS3 zobacz sobie na gamespocie co pisza ;p
Battlestations: Pacific - 2009 ( GAMESPOT)
Huxley - PC koniec 2008 , (X360) Release Date: TBA (gamespot)
White Gold 2 - za kilka lat moze wyjdzie
Darwinia (X360) - Release Date: TBA
Left 4 Dead - OK
Portal - TBA
Alarm for Cobra 11 hahahaa
Naruto: The Broken Bond - inna czesc wyjdzie na ps3 za miesiac
NecroVision - EXCLUSIV NA PC HEHEHEHE
Dead Island - TBA
Stoked OK (SHIT)
Guilty Gear 2 OK ( SHIT )
Warlords TO WYSZLO W MAJU OCENA 4/10 HEHEHEHEHE
Darkest of Days TYLKO NA PC TBA !!!!!!!!!!!!!

rafaleon 2.2 tak jak myslalem piszesz jak zwykle bzdury , twoje posty to z daleka trzeba omijac , a na ps3 wyjdzie w tym roku np jeszcze SOCOM 3 jakby nie bylo bije 95% gier ktore ty podales w swojej liscie :)

13.10.2008 18:10
30
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Chrees_Rosse M$ jest wydawcą GoW2 i Fable 2. Powiem ci nawet więcej, M$ płacą te ciężkie pieniądze również wspiera studia do których trafiają. To nie są łapówki dla prezesów...

13.10.2008 18:24
rafaleon 2.2
31
odpowiedz
rafaleon 2.2
37
Poseł

Lionhead studio jest własnością MS.

Mariolka-->Sprawdź sobie te tytuły na rzetelniejszym serwisie, bo nagle może sie okazać że z tego twojego TBA wyłania się prawdziwa data premiery, to samo tyczy się tych niby PC exclusive'ów.Co do shitów, to cóż, najciemniej jest pod latarnią, SOCOM jest na dobrej drodze do tego żeby być gorszy od Haze, poczytaj sobie opinie ludzi którzy grali w bete :)

Zastanawia mnie jedno, dlaczego jeszcze nie założyłeś/założyłaś sobie nicka z PS3 w nazwie :D

13.10.2008 18:51
32
odpowiedz
realsolo
185
Generał

Zapewne z tego samego powodu, dla ktorego nie masz xywy rafaleon360 2.2.

13.10.2008 18:52
kubicBSK
33
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

A nie mówiłem? Już się zaczęły nie miłe dogryzania.

13.10.2008 19:02
SILENTALTAIR
34
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

nie ma to jak wojna:P:)
jak milo poczytac te komenty:)
jak jest pokój to polacy sie gryza jak jest wojna to polacy łączą sie ze sobą:P
teraz jest pokuj i polacy na forach sie gryza na temat ps3vs xkloc
po co te wojny skoro i tak sie nie przekona drugiej strony co do prawidlowosci swojego zdania??

13.10.2008 20:03
35
odpowiedz
Chrees_Rosse
24
Pretorianin

rafaleon 2.2 - grales kiedys w Haze czy tylko czytales opinie swoich kumpli ktorzy maja tylko X360 o tej grze ? bo Haze wcale taki slaby nie jest... moze to nie typowy hit... ale conajmniej dobra gra...

co do Lionhead to faktycznie zwracam honory... MS jest wlascicielem... ale Epic Games juz nie :)

14.10.2008 09:58
36
odpowiedz
akira23
60
Pretorianin

@Chrees_Rosse

i zapewniam Cie ze Sony ma bardzo wiele do pokazania poza LBP...miedzy innymi: Killzone 2, Resistance 2, Heavy Rain i God of War 3 ktore zjada te dwie mini gierki jakimi sa Gow 2 i Fable 2 na sniadanie.... ;] i jeszcze wiele wiele innych...

Dzieciaku czy aby tu nie jest mowa o czwartym kwartale roku 2008? Wszynasz wojenki a pozniej sam wyjedzasz z tytulami z roku 2009 bo killzzone i hr przeciez niewychdza w tym roku...

"natomiast M$ nie jest wydawca GoW2 czy Fable II"

buhahahah ale bzdury

Gears of War 2
producent: Epic Games
wydawca: Microsoft Game Studios
dystrybutor PL: Microsoft

Fable II
producent: LionHead Studios
wydawca: Microsoft Game Studios
dystrybutor PL: Microsoft

"co do FF i Tekkena... ja osobiscie nigdy nie wypisywalem ich w gronie exclusivow na PS3 bo mozna bylo sie domyslic ze Konami i Namco moga sobie zrobic z tymi grami co chca'

Wszytko zalezy jakie umowy podpisalo sony i ms miedzy namco i konami, faktem jest natomiast ze namco w chwili obecnej wspiera o niebo lepiej xbox360 niz playstation.

"grales kiedys w Haze czy tylko czytales opinie swoich kumpli ktorzy maja tylko X360 o tej grze ? bo Haze wcale taki slaby nie jest... moze to nie typowy hit... ale conajmniej dobra gra... "

Ja graem u znajomego i gra jest porostu slaba, i mowi o niej ze nie jest to typowy hit, ale dobra produkcja jest smieszne, z szumnych zapowiedzi wyszedl przecietniak...

14.10.2008 10:15
37
odpowiedz
Robert542
190
Legend

Jak długo jeszcze będziecie pisali, że Konami tworzy/wydaje FF?

14.10.2008 11:21
38
odpowiedz
akira23
60
Pretorianin

@Robert542

"Jak długo jeszcze będziecie pisali, że Konami tworzy/wydaje FF?"

Faktycznie niazauwazylem tej bzdury przy cytowaniu, oczywiscie za serie ff odpowiada Square-Enix :)

14.10.2008 11:28
j.a.c.k
39
odpowiedz
j.a.c.k
56
u wot m8

Chrees_Rosse
ale z ciebie idiota, weź się ożeń z tym chlebakiem
śmieszny jesteś

Wiadomość Sony ujawnia premiery gier w czwartym kwartale 2008 roku