Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Cheat Hitman 2 Silent Assassin

07.09.2002 07:51
😉
1
zanonimizowany30810
1
Junior

Ta fajnie te kody piszecie. Ja sam odkryłem kody. Najpierw trzeba w katalogu głównym gry otworzyć plik "hitman2.ini" a potem na samym końcu dopisać "Enableconsole 1" a dopiero potem kody które podali tam wyżej.Uwaga! kody treba wpisać w czasie gry(naciskająć ~) tzn nie w menu. Działają też z demem.

11.02.2004 11:39
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany143594
10
Legionista

|nam kilka kodów do chitmena i nie potrzebuje wicej

11.02.2004 11:41
😒
3
odpowiedz
zanonimizowany143594
10
Legionista

o kurcze jak jan napisaBem hitman2 normalnie jestem wkurzony na maksa napisaBem(chitman2 a nie hitman2)

05.02.2006 09:09
😡
4
odpowiedz
zanonimizowany311216
2
Junior

te kody niedziałają kurna!!!

05.02.2006 09:29
Psycho_Mantis
5
odpowiedz
Psycho_Mantis
129

tymonioo ---> Masz napisane: "Uwaga: Prezentowane poniżej cheaty oraz tricki niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub co gorsza działać w sposób błędny.

Szczególną uwagę należy zachować w przypadku modyfikacji, trainerów, itp. nie tworzonych przez twórców gry. Możliwość błędnego działania a nawet uszkodzenia gry i tym samym konieczność przeinstalowania na nowo gry jest w tym przypadku szczególnie wysoka."

31.03.2006 15:35
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany346218
1
Junior

Kody do HITMAN 2: Silent Assassin (działają na wszystkich wersjach!)
W katalogu z grą znajdź plik "hitman2.ini" i dopisz w nim:
enableconsole 1
enablecheats 1
Teraz wejdźcie w grę i naciśnijcie "~"
W oknie wpiszcie:
God 1- nieśmiertelność
giveall- wszystkie bronie, wszystkie przedmioty na poziomie
Oto kody które działają.

02.07.2017 17:07
Tyciasto
😉
6.1
Tyciasto
2
Junior

Wszystkie kody działają

14.04.2006 20:39
👍
7
odpowiedz
zanonimizowany350830
1
Junior

Hitman to najlepsza gra w jaką grałęm i przeszłem (oczywiście troche przesadzam bo gta:sa,most wandet i tony american cośtam też było fajne)

13.02.2007 22:21
8
odpowiedz
zanonimizowany435046
1
Junior

Czy ktoś wie jak zrobić, żeby kody do Hitman'a Silent Assassin działały bo ja nie mogę zrobić tak aby działaly poprawnie.Niby wziąłem napisałem "Enableconsole 1" pod "DisableDXT 1" i po zapisaniu pliku Hitman2.ini włączyłem grę po czym nacisłem ~ i chciałem wpisać kod IOIHITALI na niewidzialność. Jeśli ktoś z was wie w czym popełniłem błąd niech mi napisze na tym forum z dopiskiem pod napisaną wypowiedzią Kody do Hitman'a Silent Assassin.

13.02.2007 22:35
9
odpowiedz
zanonimizowany435046
1
Junior

A co do wersji gry to Hitman 2v.1.0

13.02.2007 23:06
👍
10
odpowiedz
zanonimizowany431390
24
Generał

Kody do tej gry:
invisible 1 - niewidzialność
giveall - wszystkie bronie

16.07.2007 13:26
11
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

ej jak przejść misje w hitmanie 2 w której trzeba znaleść kryjówkę za sklepem

16.07.2007 13:27
12
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

invamo to jest do hitmana 2

16.07.2007 13:35
13
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Mr Sabotaż [ Junior ]

Misja 0 – Gontranno Sanctuary

Zaczynasz w szopie, opuść ją. Po spotkaniu z ojcem Vittorio, możesz połazić po terenie i przypomnieć sobie sterowanie. Gdy Ci się znudzi idź do kościoła i wejdź do konfesjonału (scenka). Idź po pudełko (następna scenka) leżące na zewnątrz, przy wejściu na teren kościoła. Potem masz wybór, użyć laptopa by wyruszyć na misję #1 lub wykonać instrukcje Diany i przypomnieć sobie resztę zachowań.

Misja 1- Anathema

-Zabij „Dona” (grubas z kijem do golfa) Giuseppe Guillani
-Zabierz mu klucze do celi z ojcem Vittorio
-Uratuj ojca Vittorio z celi w piwnicy.
-Opuść posiadłość

Uśpij listonosza, przebierz się w jego uniform, ukryj ciało i bocznym wejściem wejdź na teren posesji mafijnego bossa. Naprzeciw Ciebie są drzwi. Za chwilkę wyjdzie z nich strażnik. Uduś go z zaskoczenia. Wejdź do garażu (budynek naprzeciwko furtki, którą wszedł strażnik). Zabierz karabin snajperski i zasuwaj na pagórek. Wyczekaj chwilę, gdy „Don” będzie w najodleglejszym miejscu, za rogiem. Ustaw się dobrze i strzel mu w serce, gdy będzie się prostował po oddanym uderzeniu. Powinien spaść na dół. (Jeśli nie, będziesz musiał wejść na tylne podwórko i drabią wejść na dach, którym to dotrzesz do balkonu z bossem. Snajperka nie jest Ci już potrzebna. Zabierz kluczyk ze zwłok, który następnie ukryj gdzieś, skąd nie będą widoczne dla ochroniarzy kręcących się koło basenu. Opuść posiadłość przez bramę. Pozbieraj broń, wbij się w kubrak ochroniarza. Wejdź spacerkiem do piwnicy schodami. Posłuchaj, co Diana ma Ci do powiedzenia i opuść to wrogie Ci miejsce.

Misja 2 - St. Petersburg Stakeout

- Otwórz szafkę 137 i pobierz swój ekwipunek.
- Zabij generała
- Ucieknij metrem

Uduś cywili lub uśpij ich. Idź do szafki 137 i zabierz swoją broń. Noktowizor możesz zostawić. Idź na górę, po drodze trafisz na drugą salę bagażową. Uduś tam strażnika i przebierz się w jego ciuchy. Otwórz pobliskie drzwi i kieruj się do północno-wschodniego wyjścia. Na powierzchni trzymaj snajperkę schowaną, a nikt nie będzie sprawiał zbyt dużych kłopotów. Ostrożnie skieruj się do zaznaczonego na mapie budynku. Napotkanych strażników omijaj szerokim łukiem, nie dopuszczając do bezpośredniej konfrontacji. W budynku idź na 3 piętro (nie licząc niewysokiego parteru). Uważaj jednak, bo w środku możesz się naciąć na jeszcze jednego strażnika. Poszukaj sobie otwartego okna i załatw właściwego generała. To ten po lewej stronie, leworęczny, łysy i pijący dużo. Dodatkowo generał nie pali papierosów. Uważaj tylko żeby nie zastrzelić kogoś jeszcze. Wróć teraz spokojnie do metra i zakończ misję.

Misja 3 - Kirov Park Meeting

- Zabij generała
- Zabij mafiosa
- Ucieknij łodzią

Ta misja jest wręcz banalna, chociaż z początku wydaje się być trudną. Wejdź po schodach, poczekaj aż przejedzie samochód i z wyciszonego pistoletu 9mm skasuj przechadzającego się strażnika. Weź jego mundur i snajperkę, którą znajdziesz za koszami ze śmieciami. Skieruj się do jednego z wejść do parku. Najlepiej tego niedaleko od Twojej łodzi. Załatw strażników z 9mm SD. Wyszykuj się i poczekaj, aż mafioso wejdzie do parku. Wyceluj dokładnie, a gdy na przywitanie zaczną się obejmować z generałem, skasuj obu jedną kulą. Natychmiast podnieś się i biegnij do motorówki. Byle szybko, bowiem okoliczni strażnicy dostają świra.

Misja 4 – Tubeway Torpedo

-Zabij generała
-Uratuj więźnia
-Ucieknij przez kanały

W tej misji jest wiele możliwości, ja jednak wybrałem tę najkrwawszą. Wyjdź ze wskazanej studzienki na górę. Stuknij najbliższego strażnika i przebierz się w jego mundur. Pobierz ekwipunek ze skrzynki (zaznaczona na mapie). Spokojnie przejdź się do studzienki, za samochodem. Tam poczekaj, aż będziesz sam i zejdź na dół. Po krótkiej przechadzce i eliminacji kilku gości trafisz do pomieszczenia z windą. Zjedź nią na 1 poziom. W tym miejscu mnie poniosło i z pomocą 2 „0,45” rozwaliłem wszystkich strażników. Ale jak chcesz, możesz się czaić w nawach i czmychać gdy strażnicy nie patrzą. Pamiętaj tylko o poruszaniu się cicho. Dodatkowo w pokoju kontroli jest pulpit z zielonymi światełkami, po rozwaleniu, którego przestają działać kamery. W każdym razie idź do windy nr2 i zjedź niżej. Jeśli masz oficerski mundur (z wielką czapką ;-) to jeszcze lepiej. Przejdź się spokojnie za pokój przesłuchań. Unikając strażnika otwórz drzwi wytrychem i wejdź do środka. Ha Ha Ha. Weneckie lustro i generał za nim. Wyceluj dokładnie i załatw brutala. Przeskocz przez rozbitą szybę i po krótkim przerywniku idź do sali oznaczonej na żółto na 1 piętrze (chyba tam generatory stoją, cy cuś) Podłóż bombę (ze skrzyneczki z ekwipunkiem) i zdetonuj ją będąc poza zasięgiem wybuchu (zapalnik w tej samej skrzynce). Gdy pył opadnie, zasuwaj czym prędzej do wyjścia (oznaczone na mapie), bo cała chmara strażników zaraz nadejdzie, chcąc się przekonać, co to za hałas.

Misja 5 – Invitation to a Party

-Zabij generała
-Zabezpiecz walizeczkę
-Wycofaj się cało

Misja zaczyna się na niskim nadbrzeżu na prawo od docelowego budynku. Nieco wyżej pali sobie kelner. Uduś go. Zabierz mu klucze do drzwi i ukryj ciało. Poczekaj na strażnika, a gdy cię minie – struna na szyję! Zabierz mu uniform i automat. Wejdź na teren ambasady. Wejdź frontowym wejściem i udaj się do sali balowej (innym sposobem jest przebranie się w ciuchy strażnika i wejście do budynku przez boczny garaż. Stań sobie cichutko koło pianina i nie zwracaj na siebie uwagi. Jeśli odwrócisz się w stronę drzwi, którymi wszedłeś, agenta Specnazu będziesz miał po swojej lewej stronie. Ambasador będzie w odleglejszym narożniku. Po chwili pojawi się generał. Pokręci się trochę i pójdzie. Skieruj się za nim i załatw go w jego pokoju. Wkrótce potem agent pójdzie z ambasadorem do sejfu. Podążaj za nimi i poczekaj chwileczkę. Gdy agent wyjdzie z walizką, szybko postaraj się pomóc mu przejść do Tartaru. Zabierz walizę i ulotnij się z gorącego terenu. Trzeci (zapewne nie ostatni) sposób to przebranie się za kelnera (ciuchy w pakamerze w garażu) i zatrucie szampana, ale to znacznie trudniejsza metoda. Wtedy jednakże generał padnie od razu.

Misja 6 – Tracking Hayamoto

-Załatw Hayamoto jr.
-Zaaplikuj mu nadajnik
-Ucieknij

Rozejrzyj się po okolicy. Pozbądź okolicznych strażników i idź w okolice kuchni. Przyjrzyj się trasom strażników, i zgarnij trujące sushi z okolicznego pomieszczenia. Gdy w kuchni nie będzie nikogo, szybciutko podmień sushi dobre na niedobre i dopraw to wszystko nadajnikiem. Szybko się po tym schowaj i podziwiaj, jak Hayamoto jr. spożywa swój ostatni posiłek w tym wcieleniu. A potem dyla, gdyż strażnicy zaczną się zachowywać dość agresywnie.

Misja 7 – Hidden Valley

- Znajdź ukryte przejście.

Najlepiej jest biegać od cienia do cienia (drzew) w stronę snajpera po lewej. Pozostając po lewej stronie ciężarówki, schowaj się w cieniu krzaczorów, czekając aż „ninja” wejdą do tunelu. Pobiegnij ukośnie w stronę ściany tunelu, kryjąc się przed snajperem. Sprawdź na mapie, gdzie jest strażnik pilnujący ciężarówki. Gdy znajdzie się w dogodnej dla Ciebie pozycji, załatw go. Zabierz kuszę z tyłu wjazdu do bunkra i weź mundur. Możesz próbować zakasować snajpera. Rusz w stronę drewnianej chatki. Zejdź na dół, załatw ninję. Zabierz mu wdzianko, schowaj zwłoki i wejdź do ciężarówki, która za chwilę nadjedzie. Gdy ktoś Cię zauważy, pertraktuj z nim 9-tką SD. Gdy podróż dobiegnie końca, wyskakuj z ciężarówki i biegnij w stronę wyjścia.

Misja 8 – At the Gates

-Wejdź do zamku

Misja ta jest wprost idealna dla snajpera. Na początek krok w lewo, kucnij i wyceluj w strażnika na występie. Poczekaj, aż wejdzie między drzewa i „pac”. Gdy klient padnie, sprawdź na mapie gdzie jest kolejny, najbliższy strażnik. Powinien być kawałek za powalonym właśnie gostkiem. Załatw też i jego go, po czym szybciutko rozwal trzeciego strażnika, spacerującego ścieżką. Ciało usuń z widoku! Drugi strażnik też powinien znaleźć się w jakimś zacisznym miejscu. Teraz mając patrol na ścieżce z głowy, podbiegnij do drzew przed dużą polaną. Ostrożnie wychyl się, kucając tak, aby zobaczyć strażnika w wieży. Kiedy typek będzie sprawdzał swoją broń, traf go w głowę. Masz 60% szans na to, iż upuści swoją ”custom rifle” dla Ciebie. Teraz dalej zoomując, wstań i wyceluj w prawo. Powinieneś zobaczyć snajpera przy pierwszym generatorze. Jeśli uważasz, że nie masz dobrego strzału, przesuń się do drugiej krawędzi, co zapewni Ci dobrą pozycję do podejścia ostatniego snajpera. Po oddaniu strzału zajmij się strażnikiem patrolującym obszar przy ogrodzeniu generatora. Potem schowaj broń (mam nadzieję, że przebrałeś się wcześniej w jakiś kostium) i biegnij do generatora. Otwórz drzwi wytrychem i wyłącz urządzenie. Lasery przy głównym wejściu są już nieaktywne. Teraz wbiegnij przez drzwi uważając, by nie nadziać się na strażnika po prawej stronie. Poczekaj aż strażnik patrolujący wewnętrzną sekcję wyjdzie bocznymi drzwiami i szybko wyłącz drugi generator. Teraz szybko gnaj do rampy prowadzącej do górnych drzwi i tam wyłącz trzeci generator. Następnie wyjdź przez narożne drzwi. Jeśli ktoś cię zauważył, zwab go pomieszczenia 3 generatora i pozbądź się go. Przejdź potem przez ostatnią bramkę i wejdź w drzwi zaraz na prawo. Wyjście jest już tuż tuż.

Misja 9 – Shogun Showdown

-Zabezpiecz system naprowadzania rakiet
-Zabij Hayamoto Sr.
-Opuść zamek

Zaczynasz w małej alkowie o kształcie litery T. Rzuć dużą broń, jeśli takową posiadasz i wejdź w sekretne drzwi ( patrząc się w stronę schodów, drzwi są po prawej stronie). Wejdź na górę. Spójrz przez dziurkę od klucza w następnych drzwiach, wyczekaj na dobrą chwilę i gdy ninja się odwróci, wpakuj mu kulę w podstawę czaszki. Powolutku podejdź do zwłok, ukryj ciało, zabierz SMG-6SD i przebranie. Zwab do siebie strażników biegając po drewnianej podłodze i załatw ich. Zejdź na dół po schodach. Powinieneś zauważyć drzwi obłożone drewnem. Gdy zerkniesz przez dziurkę od klucza, zobaczysz ogon śmigłowca i 1, może 2 strażników. Skorzystaj więc z tajemnych drzwi i idź tak daleko jak, tylko możesz. Poczekaj aż strażnik wejdzie za kurtynę - to znak dla Ciebie byś wyszedł i zabrał kartę-klucz z półki po prawej stronie. Weź ją i wyjdź drzwiami po lewej, unikając strażników, ewentualnie kasując tych co bardziej natrętnych. Skieruj się w rejon śmigłowca. Tutaj połaź po pomieszczeniach, powinieneś znaleźć bombę i detonator. Pozbieraj inne ciekawe rzeczy i wróć się tak jak przyszedłeś do głównego pomieszczenia ze skrzypiącą podłogą. Przejdź przez bramkę i skieruj się na dół, do muzeum. Kartę-klucz do bramek ma jedna z gejsz. System naprowadzania jest gdzieś tutaj (powinien być na prawo od środka pomieszczenia). Teraz musisz jeszcze załatwić Hayamoto Sr. Najłatwiej byłoby go chyba wysadzić w powietrze, zaminuj więc helikopter. Na 4 piętrze wywołaj alarm w pokoju komputerów. Zejdź na dół, włącz mapę i gdy Hayamoto zbliży się do swego latającego pojazdu, wyślij go w ostatnią podróż jego życia – prosto do piekła. Potem biegnij do wyjścia i podziwiaj ekran wyników.

Misja 10 – Basement Killing

-Otwórz szafkę 137
-Zabij Charliego Sidjana
-Znajdź wyjście

Idź do pomieszczenia straży. Gdy ktoś będzie Cię próbował zaskoczyć, chowaj się za zasłonką. Z szafki nr. 137 zabierz jedynie bombę dymną. Odnajdź pralnię, i wrzuć tam bombę do szybu. Poczekaj, aż raban opadnie i skieruj się do pomieszczeń straży. Tutaj poczekaj aż wszyscy wyjdą, przebierz się za dzielnego strażaka i weź topór. Spokojnie przejdź przez bramkę i zjedź windą do piwnicy. Zabij strażników w pomieszczeniu nadzoru i rozwal system podglądu. Zejdź sobie na dół, otwórz drzwi i dokonaj zabójstwa. Wejdź potem do niedziałającej wcześniej windy.

Misja 11 – Graveyard Shift

- Podłóż „pluskwę”
- Opuść miejsce zdarzenia

Na początek skieruj się w lewo, patrząc od kuchni. Tutaj rzuć topór, jeśli go zabrałeś. Przyjrzyj się mapie. Najpierw musisz odwiedzić pokój administratora systemu. Spróbuj się prześlizgnąć, lub zgarnij jakiegoś frajera przechodzącego koło kuchni. Po kasacji administratora zabierz kartę-klucz - leży sobie ona gdzieś w jego pokoju. Gdy już ją zdobędziesz, idź do pokoju z serwerem, otwórz drzwi kartą i podłóż pluskwę. Potem skieruj się do mostka (za dużymi oknami, tam, gdzie pada). Przejdź sobie spokojnie, mijając strażników i podejdź do pomostu kolesi od mycia okien.

Misja 12 – The Jacuzzi Job

- Zabij Charliego
- Zabierz pieniądze
- Zabierz statuetkę

Ta misja może być krwawa. Poczekaj sobie jak już wejdziesz na dalszy taras (jest jedno miejsce, w którym możesz przejść przez barierkę). Zaczekaj na strażników i załatw ich. Cichutko pozbądź się pianistki, poczym biegnij co sił w nogach do pomieszczenia z sejfem (oznaczone piorunem). Jeśli dobrze trafiłeś, to sekretarka otworzyła właśnie sejf. Pozbądź się jej i zabierz kasę. Teraz zabierz noktowizor z pokoju pianistki. Wyłącz prąd (w pomieszczeniu po drodze do sejfu, koło windy). Z noktowizorem na oczach wejdź do pokoju z Charliem i wyeliminuj go z gry. Ochrona cię nie zobaczy. Teraz szybko zgarnij statuetkę, po czym użyj windy. Jeśli w międzyczasie przyjechał już technik, to wejdź w otwarte drzwi

Misja 13 - Murder at the Bazaar

- Zabij Ahmeda Zahira
- Zdobądź mapę z lokacją ukrycia głowic
- Zabij Mahhamada Amina
- Zabierz mu klucz

Jak tylko będziesz mógł, biegnij do północno-zachodniego przejścia. Przejdź tylną uliczką i wyjrzyj za róg. Zobaczysz 2 strażników i uliczkę prowadzącą za budynek. Wejdź do środka, tutaj skradając się wejdź po schodach i załatw Ahmeda. Ukryj zwłoki, zabierz mundur i mapę. Sprawdź swoją mapę terenu i opuść budynek tak, aby nie spotkać się z żadnym strażnikiem. Znajdź zaznaczoną na mapie drabinę i skorzystaj z niej. Znajdź sobie otwarte okno i poczekaj na Amina. Po udanym strzale poczekaj sobie co nieco i zgarnij z jego zwłok klucz. Potem opuść bazar tylnym wejściem i podejdź do drewnianej bramy.

Misja 14 – Motorcade Interception

- Odbierz broń od kontaktu
- Zabij miejscowego Khana
- Oszczędzaj wojaków UN

Idź do swojego kontaktu - północno-wschodnia droga koło budynku podobnego do tego, w którym rezydował Zahir. Zabierz karabin i amunicję. Znajdź sobie wygodne miejsce na trasie przejazdu Khana. Przyczaj się i załatw go. Jeśli szofer go zasłania, unieruchom prowadzącego Jeepa. Gdy kierowca wysiądzie, dokonaj dzieła. Dobrym miejscem do tego jest teren koło ciemnego muru, masz tam nawet podwyższenie. Kluczem jest unikanie strażników i cywilów. Jeśli Cię zobaczą, to klops. Gdy dokonasz dzieła zniszczenia, biegnij do wyjścia.

Misja 15 – Tunnel Rat

- Wejdź do bazy
- Zabij Yussefa Huseina
- Wywieź ładunek na powierzchnię

Przed tą misją weź sobie środki usypiające. Na początek przyjrzyj się mapie. Musisz po cichu pozbyć się wszystkich strażników na powierzchni. Jeśli dotarłeś tak daleko, nie powinno być to problemem. Gdy uporasz się z niepożądanym elementem, zejdź do podziemnej bazy wejściem najbliższym miejsca startu misji. Dotrzesz do ciekawej lokacji. Zabij koleino strażników w długim korytarzu i tych kilku w części lokacji obok ładunku. Nie próbuj nawet bawić się z bandą obecną w jednym z pomieszczeń. Ciała powrzucaj do kanału przy ścianie. Gdy już oczyścisz newralgiczny teren, idź do obijanego człowieka. Zabij oprawcę a wdzięczny jeniec powie Ci gdzie jest Twój cel. Spokojnie idź tam, skasuj kilku strażników i odstrzel wrogowi łeb razem z turbanem. Potem, co sił w nogach, goń do windy z ładunkiem i wyjedź na powierzchnię.

Misja 16 – Temple City Ambush

- Spotkaj się ze swoim kontaktem

Idź sobie po prostu po zaznaczonych punktach. W końcu trafisz do swego starego znajomego. Ten zleci ci kilka dodatkowych celów.

-Zabij 2 zabójców
-Zrób im zdjęcia
-Przynieś ich zdjęcia Smithowi

Zaraz po tym otrzymasz komunikat, iż zauważono dwóch typków na rynku. Na mapie będą zaznaczeni na żółto. Spokojnie obejdź bazar i cichutko wejdź do budynku, w którym jest nieruchomy zabójca. Zabij go, zrób zdjęcie, pożycz sobie snajperkę i załatw drugiego. Nawet nie będziesz musiał ruszać się z miejsca. Zrób drugie zdjęcie i pokłusuj do Smitha po lokalizację tajnego przejścia. Uważaj tylko na miejscowych strażników, bo strasznie się jacyś nerwowi zrobili. Po pogadance ze Smithem na mapie pokaże się lokalizacja wyjścia. Uważaj jednak, gdy dotrzesz do ostatniej prostej - spójrz na mapę. Zobaczysz dwóch „nadprogramowych” zabójców. Na budynku, w którym siedzą, jest drabina. Skorzystaj z niej i załatw ich, jeśli chcesz. Biegnij do wyjścia, sekretne przejście jest w rogu pomieszczenia, za dywanami.

Misja 17 – The Death of Heleonore

- Zdobądź klucz do kryjówki
- Zabij dr. Heleonore
- Ukryj jej ciało w kryjówce
- Żaden cywil nie może zginąć

Na początku jesteś za łodzią. Zaduś strażnika, który zaraz do Ciebie podejdzie. Spójrz na mapę, znajdziesz tam drzwi pilnowane przez jednego strażnika i drugiego nieopodal przechadzającego się. Załatw najpierw tego dalej. Przebierz się w jego wdzianko. Skasuj pechowca przy drzwiach i ukryj ciała. Będąc w środku odwieź magazynek. Tylko ostrożnie! Zrób to najlepiej wtedy, gdy strażnik pójdzie przeglądać się w łazience. Weź sobie ze składziku klucz do skrytki. Teraz ostrożnie połaź po okolicy, trzymaj się z dala od strażników. Schody na górne piętro są świetnie strzeżone, a na górę mogą wchodzić tylko pacjenci. Upatrz sobie któregoś. Powinien wchodzić i wychodzić do pomieszczenia, gdzieś koło schodów. Uśpij go. Pożycz sobie ubranie i goń na górę. Tutaj skazuj panią doktor i ukryj jej ciało w skrytce. Dopilnuj, żeby nikt Cię przy tym nie zobaczył. Następnie opuść ten przybytek tak jak tu wszedłeś i skieruj się do oznaczonej łódki.

Misja 18 – Terminal Hospitality

- Zabij przywódcę kultu
- Opuść wyspę

Misja niby trudna, ale w rzeczywistości jest łatwa. Wejdź schodami na górę. Pójdź w lewo, zaduś mnicha. Weź jego ciuchy, idź dalej i skręć w prawo przed małą świątynią. Głównym wejściem wpakuj się do środka. Bądź ogromnie uważny. Nie wzbudzając zainteresowania strażników wejdź na piętro i skieruj się do windy. Zjedź nią do piwnicy. Wyjdź z windy, skręć w prawo a potem w lewo. W pomieszczeniu zabij swój cel a potem ochroniarzy. Wiej z miejsca do windy, zjedź na parter i czym prędzej uciekaj z wyspy.

Misja 19 – St. Petersburg Revisited

-Zabij Siergieja
-Ucieknij metrem

Uwaga, ktoś Cię wystawił! Aby przejść tę misję, musisz się przedrzeć do budynku Pushkina. Ostrożnie zbliż się do niego od północy, uważając, albowiem w jednym ze skrzydeł jest nr.17 - jeden z Twych „braci”. Gdy już dotrzesz niezauważony do ściany budynku, przejdź do niestrzeżonego wejścia i w skrzydle przeciwnym do tego z Siergiejem (to tylko podpucha) spotkasz swojego młodszego (przynajmniej numerem) „brata”. Podkradnij się ostrożnie do niego i skorzystaj ze struny fortepianowej. Zabierz jego wdzianko i karabin, po czym opuść to pechowe miejsce. Jeśli strażnicy obstawią wejście do metra, skorzystaj z kanałów. Powinieneś się bezproblemowo prześlizgnąć.

Misja 20 – Redemption at Gotrano Sanctuary

-Zabij ochroniarzy Siergieja
-I jego samego

Na początek sprint do szopy z bronią. Olej strażników, jako że swoimi 9-tkami mogą Cię jedynie połaskotać. W szopie chwyć coś sporego (jak masz M-60 to super!) i urządź im jatkę. Gdy wszyscy mobilni dotąd strażnicy padną, weź snajperkę i zestrzel palanta będącego w ruinach (tam odbywałeś trening). Stojąc w drzwiach szopy będziesz go doskonale widział, a on Ciebie nie. Uzbrój się w coś szybkostrzelnego. Wejdź do kościoła drzwiami koło szopy z laptopem i urządź rzeź. Korzystaj z mapy, rozglądaj się i wykończ palantów Siergieja. Gdy już skończysz, weź sobie Custom Rifle (ma je kilku denatów) i właź do konfesjonału za zasłonę, wpakuj kulę w okienko w kształcie serca a gdy mr. Bad Guy wybiegnie, poślij mu kulę w głowę. Ot i... koniec opowieści.

Z poradnika skrytobójcy XXI wieku...

.54 Pistol

Dziesięciostrzałowy pistolet o średniej przydatności z powodu rzadkiego występowania przy ubitych wrogach. Do zdobycia w misji: Invitation to a Party.

.22 SD

Znajdziesz go w misji Shogun Showdown, a konkretnie w muzeum, gdzie jest ładnie wyeksponowany. Niestety ograniczona dostępność zmniejsza pożyteczność broni. Jest nieco słabszy od dziewięciomilimetrowego pistoletu z tłumikiem, ale i tak drzemie w tej broni potencjał, który może zostać pożytecznie wykorzystany przez wprawionego skrytobójcę.

9mm Pistol

Niestety bardzo słaba broń. Marna siłą ognia pozwala skutecznie strzelać jedynie w głowę. Bardzo powszechna broń.

9mm Pistol SD

Dla odmiany wersja z tłumikiem i dla odmiany, wręcz niezastąpiona broń, gdy chcemy kogoś „zdjąć” z odległości. Wadą jest znaczne pogorszenie celności strzału wraz ze wzrostem odległości od celu.

AK

Stary i wszystkim dobrze znany „kałasz”. Znajdziesz go wszędzie tam, gdzie są Rosjanie. Niby dobry, ale duża siła odrzutu skutecznie obniża celność tego rosyjskiego towaru eksportowego.

Anasthetic

Buteleczka z płynem usypiającym. Masz ją standardowo na wyposażeniu już w pierwszej misji (Anathema). Inną buteleczkę znajdziesz w misji Terminal Hospitality w biurze po lewej stronie od wejścia do szpitala. Musisz otworzyć zamek w drzwiach, aby doń wejść.

Anasthetic pozwoli Ci oszołomić przeciwnika na pewien okres czasu (ale nei zabije wroga). Naturalnie atak musi nastąpić z tyłu!

Ballers

Potężna siłą ognia tych dwóch pistoletów miota ciałami wrogów tak, jak wkurzony Cyklop miotał z początku towarzyszami Odyseusza. Amunicja kaliber.45 ACP. 7 pocisków w każdym z magazynków.

Ballers SD

Dostaniesz je, jeśli ukończysz którąkolwiek z misji ze statusem Silent Assasin. Wspaniała, wspaniałą broń. Nic dodać nic ująć. A tłumiki robią z niej doskonałe narzędzie do cichego zabijania przeciwników.

Combat Knife

Znajdziesz go w misji Tubeway Torpedo. Działa tak samo jak nóż kuchenny.

Crossbow

Kusza jako żywo. Znajduje się w misji Hidden Valley za pierwszym wejściem od tunelu. Piękna, ekstremalnie mocna broń. Potrafi przeszyć na wylot dwoje ludzi.

Custom Rifle

Bardzo dobra broń snajperska. Znajdziesz ją w misji Hidden Valley.

Deagle

Desert Eagle – cud, miód i mnóstwo hałasu. Potwornie niszczycielski pistolet. Ogromna siła ognia! Osiem naboi w magazynku.

Fiber Wire

Po prostu metalowa linka z uchwytami na końcach, służąca do duszenia przeciwnika. Atak, podobnie jak w przypadku środka usypiającego, musi nastąpić z tyłu. Przed każdą misją znajdziesz ją, jak wisi na ścianie w Twojej szopie z bronią, na Sycylii. Broń nie powoduje hałasu, gdyż od razu dusi przeciwnika. Wadą jej jest fakt, iż żyłka jest krótka i trzeba podejść naprawdę blisko do wroga, aby móc usunąć go ze swojej drogi.

Fire Axe

Toporek jak toporek – działa na krótki dystans a znajdziesz go misji Basement Killing w pomieszczeniu strażackim. Jest to mocna, zabójcza wręcz broń.

Golf Club

Kij do golfa dobra rzecz. Zawsze można komuś nim przywalić (ale ciężko się takim kijem operuje a i siła rażenia pozostawia wiele do życzenia. Poszukaj go w misji Anathema w sypialni właściciela posesji.

Katana Sword

Miecz wojowników ninja. Do zdobycia u „nosicieli” oraz w muzeum. Dobra broń, spora siłą cięcia, ale ciężko trafić w bardzo ruchliwego wroga, jakim jest np. wspomniany już ninja. Inna wada – broń na krótki dystans. Z daleka nią w nikogo nie rzucisz.

Kitchen Knife

Również broń wyłącznie na bardzo niewielką odległość. Można jednakże zadawać ciosy z boku i od frontu. Podejście wroga z tyłu kończy się podcięciem tętnicy szyjnej i wykrwawieniem/uduszeniem. Nóż ten znajdziesz zarówno w Gontranno Sanctuary jak również w misji Anathema, w kuchni. Trzecią lokacją z nożem kuchennym jest jedno z pomieszczeń w zadaniu Tracking Hayamoto.

M195

Kaliber .50, magazynek na 6 pocisków. Znajdziesz go przy swoim kontakcie w misji Motorcade Interception.

M4

Karabin automatyczny armii USA. Znajdziesz go przy żołnierzach ONZ. Innym sposobem jest ukończenie wszystkich misji w Sankt Petersburgu za pierwszym podejściem, dodatkowo ze statusem Silent Assasin. Ma potężną siłę rażenia! Wspaniała!

M60

Znajdziesz go tylko przy żołnierzach ONZ. Magazynek mieści 100 nabojów a broń ma potężną siłę rażenia.

R93 Sniper

Mniam! Chyba najlepsza „snajperka” w grze. Magazynek mieści 6 pocisków. Ogromna celność. Wspaniała broń do walki na dystans. Stoi w garażu w misji Anathema.

Revolver

Niezbyt mocna i do tego rzadko spotykana w grze broń. Amunicja od magnum, 6 nabojów w magazynku.

Sawn-Off

Obrzyn! Dwie lufki + dwa naboje = koniec dla wroga. Aby go zdobyć, musisz ukończyć dwie misje zgarniając status Silent Assasin. Bardzo mocna broń, jednakże ma tylko dwa naboje. Po ich wystrzeleniu chwilę trwa przeładowywanie.

Scalpel

Krótki i diabelnie ostry. Terminal Hospitality to misja, w której znajdziesz to cacko zabójcy. Działa tak samo jak noże.

Shotgun

Śrutówka jak się patrzy. Ma ją ochroniarz w misji Anathema. To ten, który wybiegnie ze środka budynku. Potrafi sprzątnąć dwie osoby na raz, ale sporo się przeładowuje.

SMG

Pistolet maszynowy H&KMP5. Niby szybko strzela, ale trzeba nieźle celować. Siłą ognia całkiem pokaźna. Dobra i często spotykana broń. Ma ją większość ochroniarzy.

SMG-SD6

Jak wyżej, tylko wyciszona. Pojawia się w misjach: Hidden Valley i At the Gates. Jednakże lepszym pomysłem na ciche wyeliminowanie wrogów jest użycie 9MM SD

SP12

Znajdziesz go m.in. w misji Temple City Ambush w budynku Parcel Service. Jest bardziej przydatny od zwykłego shotguna. Dużo szybciej strzela.

SVD Sniper

Również niezła broń snajperska, dostępna w misji Petersburg Stakeout. Z odległości 800 metrów zdejmuje wroga bez pudła.

UZI

Tę broń także każdy zna. Do zdobycia w Terminal Hospitality na członkach kultu. Całkiem dobra broń lekko ustępująca HKMP5.

W2000 Rifle

Karabin snajperski. Leży na balkonie w misji Invitation to a Party. Taka sobie broń.

16.07.2007 15:21
14
odpowiedz
zanonimizowany475915
1
Junior

ej Vidos nie chodzi mi o ojca Victorrio tylko o Agencie smith

16.07.2007 15:22
15
odpowiedz
zanonimizowany475915
1
Junior

to ja Mr Sabotaz

16.07.2007 15:41
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

tymonioooo jakwersja hitmana jest 1.01 to nacisnij tyldę-` a jak pełna to popatrz na tej stronie

17.07.2007 11:13
17
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

ej komu powiedzieć o misjach bo wczoraj przeszedłem hitmana 2i3

01.08.2007 14:14
18
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

czemu nikt nie pisze

01.08.2007 14:17
19
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Mr Sabotaż [ Junior ]

Bo wszyscy już to przeszli, daj sobie spokój.

08.08.2007 13:48
😉
20
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

Vidos a trójkę też

08.08.2007 14:11
😁
21
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Mr Sabotaż- myślę że tak.

08.08.2007 15:00
22
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

a Agent 47 ?????

08.08.2007 15:01
23
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

A 1

08.08.2007 15:03
24
odpowiedz
zanonimizowany437617
120
Legend

Też

08.08.2007 15:19
😉
25
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

Wygrałeś ale dopierowjedynce .JAk przejść misije z policją,lotosem i smokiem

08.08.2007 15:25
26
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

Vidos S.O.S jak przejść 1

15.08.2007 15:38
27
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

Vidos nopiszesz???

17.09.2007 07:25
😜
28
odpowiedz
zanonimizowany487898
1
Junior
Image

Ja nie muszę tego wpisywać i mi kody działają. :P

22.09.2007 15:41
29
odpowiedz
zanonimizowany475911
11
Legionista

co jestes za jeden

18.09.2010 13:55
30
odpowiedz
zanonimizowany753836
1
Junior

mam problem jak wyrzucam bombę koło muru ona wybucha nie cala sekundę po jego wyrzuceniu i nie mogę się ruszyć bo mnie od razu zabija ;( pomocy;[ uratowałem więźnia i zabiłem generała wszystko idzie dobrze a tu nagle nie mogę rozwalić muru bo jak rzucę mini bombę ona wybucha bez detonatora ;[

02.12.2012 16:31
31
odpowiedz
zanonimizowany881289
1
Junior

mam problem z konsolą mam wersie 1.0 i niemoge znaleść "DisableDXT 1"

02.12.2012 16:38
krzysiekx00
32
odpowiedz
krzysiekx00
71
Generał

koboski1234 - Człowieku data... Patrz na datę archeologu.

Cheat Hitman 2 Silent Assassin