Silnik Unreal Engine 3 wzbogacony o technologię Beast
Ma ktoś może jakiś filmik prezentujący to całe Beast? I jak się ono ma do obecnych systemów cieniowania i HDR?
HDR w grach to porażka, wszystko świeci sie jak pusu jajca jak to sie ma do rzeczywistości. Jedynie w może w splinterze z tego co pomiętam było to w miare dobrze użyte ale już np ut3 świeci sie jak choinka
Już teraz ten engine wymiata, a co dopiero po wzbogaceniu go o kolejne technologie.
Ijon moim zdaniem HDR wyglądał pięknie chociażby w GRAWie. Za to w R6 Vegas autentycznie miałem mdłości na jego widok :P Aż się bałem czy w ciąży nie jestem ;P
Po prostu trzeba umieć wykorzystać tą technikę i z nią nie przesadzić.
Zresztą, czekam na jakąś grę na UE3 z dynamicznym oświetleniem (namiastki w Bioshocku) i niezłą fizyką (niby w Bioshocku coś tam było, ale czekam na możliwość zniszczenia np. murku. I tutaj bardzo liczę na nowe BiA). Imo UE3 zawodzi przede wszystkim na tych dwóch polach.
Ten silnik ma potencjał. Myślę, że może być nawet lepszy i bardziej przyjazny dla użytkownika niż CryEngine 2, ale ludzie z Epic muszą jeszcze sporo popracować.