Od 36 do 48 map multiplayer w Unreal Tournament 3
cos nie wydaje mi sie zeby defaultowo na starcie mial ponad 100 map, zreszta to bez znaczenia bo i tak gra sie tylko na kilku.
"zreszta to bez znaczenia bo i tak gra sie tylko na kilku."
Racja. Ja gram w CS to tylko na de dust albo de dust 2.Inne mapy są takie sobie.
Dokładniej to 106 map :)
Ale polowa z tego jak nie więcej była mapami z UT2003.
Ale tak jak mówi Zekke - co z tego jak grało się tylko na kilku :]
w UT 2004 faktycznie map było sporo, ale po przeczytaniu newsa myślę że twórcy stawiają bardziej na jakość niż ilość.I bardzo dobrze :D
Ciekaw jestem wymagań na PCta. Ale widziałem już kilka screanów i zapowiada się na cholernie duże wymagania. Uważam że lepiej będzie kupić konsole niż wydawać na nową karte graficzną i nie tylko. A co do map no to nieźle bo chyba jeszcze w żadnej grze tego typu ich tak dużo nie było.
Możliwa będzie też rozgrywka dwóch graczy na dzielonym ekranie.
Nie mogę się doczekać :D
covs--> pewnie wiele z nich korzysta z tych samych tekstur, a plansza jako model nie zajmie raczej wiecej niz 20-30 mb na jedna... co tam za informacje maja byc? polozenie kantow poligonow, pzryporzadkowanie tekstur, normal map, klilka informacji o efektach i tyle. 30 mb tekstu to sporo.
"Fabuła ma być nieliniowa i zależeć od decyzji podjętych w trakcie rozgrywki." a co to za fabuła w grze z serii tournamet? :)
UT3 UT2007 bedzie rzadzic na PC
ja juz osobiscie nei moge sie jej doczekac :)
bedzie sie dzialo dzien i noc i rano :)
oby gol postawil jakis serwer , jak to bylo wczesniej z ut2004
bo bilo bylo by po walczyc razem albo przecic wladzom gola
[ Soul i Solnica pewnie to pamietaja :D ]
dozobaczenia w grze ..... mam nadzieje :)